koniec miesiąca...

1. Data: 2004-01-28 10:06:42

Temat: koniec miesiąca...
Od: "Sylwia" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!! co robicie na obiad pod koniec miesiąca gdy piszczy w portfelu,
żeby było "dobre i tanie":) ??
Sylwia

1. Data: 2004-01-28 10:15:10

Temat: Re: koniec miesiąca...
Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia napisal(a):

> witam!! co robicie na obiad pod koniec miesiąca gdy piszczy w portfelu,

Uzywamy karty charge zamiast debetowej?

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

- What about your soul?
- I'm an engineer.

1. Data: 2004-01-28 10:38:03

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Jan 2004 11:06:42 +0100, "Sylwia" <s...@i...pl>
wrote:

> witam!! co robicie na obiad pod koniec miesi?ca gdy piszczy w portfelu,
>?eby by?o "dobre i tanie":) ??
> --
> Pozdrawiam
> Sylwia

pieczone kartofle - dwukrotnie pieczone znaczy.
upiec duz kartofle (mozna oszukac i zrobic je w mikrofali).
wyciagnac ile sie da kartofla z lupiny, ale zostawiajac jednak
wiecej niz sama skore!
zrobic puree i dodac roznych rzeczy: jakies kukrydze jak sa i sie
chce i lubi, szczypior, cebula, czosnek, kawalki wedliny,
pieczarek usmazonych pocietych w malenka kostke,, bekon/boczek
tak jak peiczarki, zolty ser ostry starty. cokolwiek nie
wybierzesz, na wierzch posypac serem jeszcze i zapiec az wierzch
dobrze zloty. podawac z jakims sosem , albo fasolka w sosie
pomid. albo salsa jakas, albo sosem zjogurtu/creme fraiche =
kwasnej smietany z roznymi rzeczami, sosem serowym (sera nigdy
nie za duzo), w sumie z tym co sie do ziemniakow lubi. ypada
tanio, jest wypelniajace i, przynajmniej wedlug mnie, bardzo
smaczne, ale ja lubie karofle bardzo.

druga rzecz - jak masz w szafce ze dwie puszki tunczyka to zrob
tak:
odsoaczyc troche tego tunczyka (w sosie wlasnym)
pokroic pare jaj utwardzonych
poddusic pieczarki z cebula
zrobic troche sosou serowgeo., moze byc bialy moze byc beszamel
poukladac powyzsze warstwami w naczyniu zaroodp. polac sosem,
przykryc ciastem kruchym slonym badz francuskim - to bez
roznicy, upiec az ciasto zlote, znaczy krotko a ostro ;)

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-01-28 10:58:52

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Ti`Ana napisal(a):

>placki ziemniaczane, zupę szczawiową, kapuśniak, smażoną mortadelę (lub inny
>podobny wyrób), makaron z serem/sosem pomidorowym... to chyba podstawa u
>mnie

Mortadela??? Och nie....

1. Data: 2004-01-28 10:59:48

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Jan 2004 11:06:42 +0100, Waćpanna lub Waćpan *Sylwia*, w
wiadomości news:<bv81vg$fpr$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> [...]

podobny wyrób), makaron z serem/sosem pomidorowym... to chyba podstawa u
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,
choć gdyby mogła - jadłaby dżem."
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu
ser&userid=39040

1. Data: 2004-01-28 11:04:04

Od: "Michał" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin E. Hamerla napisal(a):

> Mortadela??? Och nie....

Dlaczego się egzaltujesz mortadelą?
pzdrw. Michał

1. Data: 2004-01-28 11:04:24

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Jan 2004 11:58:52 +0100, Waćpanna lub Waćpan *Marcin E.
Hamerla*, w wiadomości news:<ue5f10lj8ivu67qidhidporn0m645l0fnt@4ax.com>
zawarł, co następuje:

> Mortadela??? Och nie....

och tak! w dzieciństwie się coś takiego jadło w bułce i udawało, że to
hamburgery. pozostał mi sentyment i smak to tej wędliny :)

1. Data: 2004-01-28 11:09:35

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Michał napisal(a):

>Dlaczego się egzaltujesz mortadelą?

Dlaczego o to pytasz?

1. Data: 2004-01-28 11:13:45

Od: "Michał" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin E. Hamerla napisal(a):

> Dlaczego o to pytasz?

Z ciekawości poznawczej, rzadko spotykam facetów, wydających z siebie ochy. I to
w dodatku na temat wędliny :)
Odpowiadanie pytaniem na pytanie jest nieładne.
pzdrw, Michał

1. Data: 2004-01-28 11:19:31

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Michał napisal(a):

>Z ciekawości poznawczej, rzadko spotykam facetów, wydających z siebie ochy.

W pismie czy w mowie? Gdybys nie zauwazyl, to w czystym ASCII emocje
wyraza sie trudniej niz w mowie.

>I to w dodatku na temat wędliny :)

Gdybys nie zauwazyl, to jest to grupa kuchenna.

>Odpowiadanie pytaniem na pytanie jest nieładne.

Nie zawsze.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

- What about your soul?