koniec z kucharzeniem - OT

1. Data: 2002-02-27 05:50:11

Temat: koniec z kucharzeniem - OT
Od: "Deuter" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Cos mnie wczoraj naszlo na omlecik, postanowilem wiec upichcic go sobie na
kolacje.
Na patelni rozgrzalem tluszczyk i... wylalem go sobie na lape. Dzieki temu w
miejscu, gdzie do niedawna byla dlon (prawa) znajduje sie jakis bezksztaltny
babel (bombel). Obiecalem sobie uroczyscie, ze w najblizszej przyszlosci nie
popelnie zadnej potrawy. Przynajmniej dopoki moja lapka nie bedzie ponownie
sliczna.

Pozdrawiam goraco :)))))

--
Deuter
d...@p...onet.pl

1. Data: 2002-02-27 07:00:23

Temat: Re: koniec z kucharzeniem - OT
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>popelnie zadnej potrawy. Przynajmniej dopoki moja lapka nie bedzie ponownie

O matko-corko-tatusiu!
Cozes tak sobie porobil???? A olejek lawendowy pod reka MIALES???
Ja juz o nim kiedys pisalam, w kuchni niezbednik! wydaje mi sie,
ze na wieksze obszary, typu reka tez dobry, skoro moja fryzjerka
(przypomniala mi o tym ostatnim razem, stad pamietam KTO
wreszcie...) wyszla z kompletnie spalonych plecow...na pozegnanie
urlopu po prostu caly dzien sie smazyla i leciala do domu z
plecami w bomblach.

oszczedzaj raczke, dmuchaj na nia i w ogole uwazaj - jedna ja
masz wlasna!

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-27 08:40:58

Od: "Jader" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ozesztyqrdemolewspolczujeszczerze!

Jader

1. Data: 2002-02-27 08:49:45

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Deuter" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Obiecalem sobie uroczyscie, ze w najblizszej przyszlosci nie
> popelnie zadnej potrawy. Przynajmniej dopoki moja lapka nie bedzie

Współczuję serdecznie...
A z tą obietnicą, to jest tak, ze ile razy się poparzę w kuchni, to sobie
podobne rzeczy obiecuję...
Najczęściej jest to przy smażeniu wątróbek. Uwielbiam wątróbki drobiowe, a
to pryska niemiłosiernie i to na dodatek dużymi chlustami... ale jak tylko
ślady po oparzeniu znikają to zaraz mnie nachodzi na wątróbkę ochota...

--
Joanna obecnie ze śladami po oparzeniu na łokciu i w nadziei, ze jak zwykle
znikną całkowicie...

1. Data: 2002-02-27 11:06:29

Od: "Deuter" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> plecami w bomblach.
>
> oszczedzaj raczke, dmuchaj na nia i w ogole uwazaj - jedna ja

Olejku lawendowego nie mam, znalazlem za to jakas dziwna masc na poparzenia
i odmrozenia. Sadzac po zapachu ma to cos wspolnego z propolisem, ale nie
jestem pewien - sklad jest wypisany, ale jezyk lacinski nie jest mi zbyt
dobrze znany.
Pazure oszczedzam, na ile jest to w pracy mozliwe.
A rece mam wciaz wlasne dwie (w tym jedna prawa i jedna lewa:))))))))

--
Deuter
d...@p...onet.pl

1. Data: 2002-02-27 12:02:59

Temat: Odp: koniec z kucharzeniem - OT
Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Biedny... :( Kuruj się szybko.... Jak na razie noszę ślady walki z
żelazkiem... :((

1. Data: 2002-02-27 19:00:46

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>ślady po oparzeniu znikają to zaraz mnie nachodzi na wątróbkę ochota...

Mnie kiedys taka chaliera strzelila w oko, ktore zdarzylam tak do
polowy zamknac....od tej pory watrobke smaze pod siatka, a jak
mam przewracac, to zdejmuje z oignia i ide do niej z tarcza -
najwieksza przykrywka w domu.....juz mnie pare razy ocalila

Krysia, w tej chwili ze stawem serdecznego palca ze sladem
patelni tylko

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-27 21:22:23

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:o2bq7ukcneavbvtfhitjjfa7s8m9i0eh4d@4ax.com...

> [...]
> mam przewracac, to zdejmuje z oignia i ide do niej z tarcza -
> najwieksza przykrywka w domu.....juz mnie pare razy ocalila

Mnie na watróbke siatka nie pomaga... I to wszystko przez was... watek o
poparzeniach przypomniala mi o watróbce! Podloge w kuchni juz umylam z
pryskajacego smalcu, ale szafek jeszcze nie...
Reka poparzona na nowo ta sama - znaczy prawa nadgarstek i przedramie...
Ale watróbka byla pyszna...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-02-27 21:32:25

Od: Magdalena Bassett <M...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Deuter wrote:
> [...]
> jestem pewien - sklad jest wypisany, ale jezyk lacinski nie jest mi zbyt

Dawaj te lacine, przelozymy. Propolis jest dobry, ale aloes (aloe vera)
jest najlepszy na poparzenia. Trzema miec w kuchni doniczke z w/w i
uciac "lisc", przeciac wzdluz, ponacinac miazsz w kratke zeby soki
wychodzily i trzymac na ranie. Oparzenie goi sie duzo szybciej niz
normalnie, a bol znika po kilku godzinach.
Magdalena Bassett

1. Data: 2002-02-27 22:30:41

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>pryskajacego smalcu, ale szafek jeszcze nie...
>Reka poparzona na nowo ta sama - znaczy prawa nadgarstek i przedramie...

znaczy jak sie widzi ofiare wojny, z bandazami tu i owdzie,
plastrami tu i tam, to wiadomo, ze zarla watrobke, tak? :->>

Krysia
K.T. - starannie opakowana

rogale marcinskie - OT?????
Ziemniaki inaczej