Re: koniec zabawy

Data: 2004-11-05 11:54:55
Temat: Re: koniec zabawy
Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org>

Użytkownik "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> napisał w
wiadomości news:cmbbr4$2qkm$1@mamut.aster.pl...

> chamstwo? bo zwrocilam uwage na problemy z jezykiem polskim?

Tak jest. Poczytaj netykietę.

> hallelujah! osiagnales doskonalosc:-)) ty juz WIESZ.....
niesamowite.......

Tak jest. Jak będziesz miała dwa razy tyle latek, czyli tyle ile ja teraz,
to też będziesz WIEDZIAŁA.

> ale skad pomysl, ze finansujesz leczenie wege? ze niby tak nalogowo
choruja
> i klada sie do publicznych szpitali???

Znałem dostatecznie dużo wege, żeby wiedzieć ile chorują. Trzy z tych osób
zmarły na raka. Mam jeszcze kontakt z semiweganką (używa masła), która jest
okropnie otyła, ma zarośnięte tętnice, ciągle chodzi do szpitala na
kroplówki.

> i ty mi zarzucasz chamstwo??

A jakie masz zastrzeżenia do mojego powyższego akapitu? Ja tylko piszę jak
was ludzie widzą.

> Nigdy nie wiadomo, czy nie wpadnie na pomysł, żeby

> hmmm no ja sie obligowana nie czuje , a ty??

Nie ważne czy Ty się czujesz, czy nie. Ważne co robią i ważne, że Ty nie
przeciwstawiasz się temu.
Popatrz na następny temat propagowany przez Gzyrę. Chcą zmusić władze Czech
do zaniechania ochrony ludzi przed atakami niedźwiedzi i wilków. Chcą
poświęcać (oczywiście czyjeś, a nie swoje) życie ludzkie za życie zwierząt.

> miarkuj kolego! to nie moim guru jest pseudodoktor, ktory ratowanie
> zabytkowych powazek traktuje jako objaw szkodliwego nadmiaru
> weglowodanow......

A co to ma wspólnego z Twoim chamstwem?
Co do Powązek i innych takich, to nie mam nic przeciwko, jak tylko ani jedno
dziecko w Polsce nie będzie chodziło głodne.

> kto tak powiedzial, napisal i gdzie??
> bo moim zdaniem to twoja nadinterpretacja

"Aha, postarajcie się, żeby podczas pikiet, happeningów, protestów unikać
skórzanej odzieży u uczestników - to nie pomaga w jednoznacznym odbiorze
naszych akcji."

A jak rozumiesz słowo "podczas"?

> a to juz twoja czysta fantazja............

Teraz przyszła kolej na niedźwiedzie i wilki. To też fantazja?

Pozdrawiam
Leszek