konkubinat raz jeszcze

161. Data: 2002-02-22 01:58:13

Temat: Odp: konkubinat raz jeszcze
Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maja Krężel <o...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

| : Maju, założymy Klub Wyjątków? ;-)
| Bardzo chętnie Asiu. Będziemy Wyjątkami, które wyją z rozpaczy nad
indolencją
| umysłową niektórych grupowiczów :-)

Ja tez chce byc, chorera, wyjontkiem!
Bede wyl do xiezyca nad biedota ludzi, ktorym uksztaltowano
swiatopoglad w jedynym skutecznym proszku do prania mozgu.

Moge?

Uuuuuuu, uuuuuuuu!

Z pozdrowieniami od malego wrednego wyjontka,
didziaka :-)

162. Data: 2002-02-22 02:05:07

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik krys <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

| I dzieje sie tak na przykład w
| To kościól stoi ponad prawem???

Spokojnie - Ani chodzilo o to, ze przez 2000 lat tak bylo, wiec
dlaczego mialoby sie to zmienic? :->>>

| I nie mów mi, że
| A co, na złość Państwu robi, żeby pokazać, kto mocniejszy?

No jak wyzej - dluuuuuuuuugo byli, to wg Anii sie to nalezy im i
teraz - tradycja, wiadomo :->

Maciek
| No i jak się to skończyło?

Ja nie wiem, wiem tylko, ze ten gosc ladnie spiewal w filmie i znal
ochroniarzy, ale Stuhr go nie lubil...

konsekwencji i
| A nawet długo mogli sprowadzać samochody bez cła jako przedmiot
kultu, ale
| to nie świadczy o nich dobrze, że stawiają się ponad prawem.

Przeciez jak ma ponizej 4 lat i pojemny bagaznik, to dla wielu Polakow
takie cacko moglo byc przedmiotem kultu - moze sie nie zgodzisz? Mam
takiego sasiada, co od switu po zmrok sobotni pucuje swojego Megane
:-))

| Ja na takim byłam, ale to było za komuny...

O Ty biedna - nawet nie wiesz, jak Ania Ci wspolczuje - NA SZCZESCIE
to ju zmamy za soba, łolaboga!

| Gdyby załatwiał to konkubinat, na pewno by go wybrały, jeśli byłby
| Jest prostszy i tańszy, a nawet dochodowy, bo panna z dzieckiem
dostaje
| płatny wychowawczy wyższy i dłuższy niż męzatka, a ojciec dziecko
może
| uznać przed urzędnikiem. A potem można wziąć ślub.

A mowilas o tym swojemu ksiedzowi? :-)P Moze obnizy ceny? :-)P

pozdrawiam, an+ykrerykarnie, oczy wiscie (ale nie na + )
didziak :-)

163. Data: 2002-02-22 02:08:54

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marynatka <m...@f...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

| ps. i tak OT - moja kumpela tak sie smiala na wlasnym slubie ze sie
| posikala :))))))))))))))))))))) myslalam ze umre - to dopiero byl
| wesoly slub :))))))))))))))))))))

Tak, tak - pewnie Ona tak przezywa orgazmy mokro, ale glupio Jej sie
bylo przyznac - wolala powiedziec, ze siusiu zrobila :-))P
Smiala sie, powiadasz? :-> Obejrzyj raz jeszcze ten film, a zobaczysz
spazmy rozkoszy :-)P

Pozdrawiam, mokro oczywiscie :->
didziak :-)

164. Data: 2002-02-22 02:13:12

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asiek <j...@n...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych

| Sugerujesz, że 1 (słownie: jeden) facet mógłby się 10 razy rozliczać
| tylko dlatego, że miałby 10 konkubin? Choćby miał ich 100 (a co,
| jak zwielokrotniać to porządnie ;-) to on sam i tak mógłby złożyć
| tylko 1 (słownie: jeden) PIT. Złożenie więcej niż jednego
rozliczenia
| (OIMW) jest przestępstwem skarbowym. No i ogromny zwrot poszedł
| się paść ;-)

Nieprawda! Zaden facet nie moze stukac tyle panien na dzien!

100 panien? Kobieto! Przemysl to porzadnie!
NAWET JA nie moglbym tyle PIT wypelnic :-DDDDDDDP

{
Genealogia:
Zolnierz amerykanski do rosyjskiego:
- Wiesz, ze u nas na wyzywienie zolnierza wydaje sie DZIENNIE 20
dolarow?
- Niemozliwe! Nikt nie zje 20 kilogramow kartofli na dzien! -
odpowiada rosyjski.
}

Pozdrawiam,
didziak :-)

165. Data: 2002-02-22 07:06:52

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Moge?
>
> Uuuuuuu, uuuuuuuu!
>
> Z pozdrowieniami od malego wrednego wyjontka,

:)))lubiem ciem czytac:))))
Pozdr.
UlaST

166. Data: 2002-02-22 07:49:21

Temat: Re: konkubinat raz jeszcze
Od: Katarzyna Kuć <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Super - okazało się, że było oświadczam i przyrzekam - wszyscy mieli rację.
Ja zapamiętałam tylko przyrzekam z dwóch powodów:
1) Na moim dość nieszczęśliwym ślubie (salmonella) było dużo maluszków,
które w pewnym (oczywiście najważniejszym momencie) wbiegły na środek
pomiędzy urzędniczkę i nas i zaczęły się ganiać i bawić w najlepsze. Nas to
ubawiło, ale "Pani " urzędniczka była oburzona i czekając na zabranie dzieci
mówiła :" i przyrzeeeeeeeekam". Ubaw był na całego , bo mój były -
inteligentny facet powtórzył bardzo dokładnie : przyrzeeeeeeekam. Było
super.
2) Przed moją decyzją o rozwodzie ktoś spytał mnie - czy wiesz co to
znaczy - Przyrzekam?

Od tej pory wiem.

Katarzyna

167. Data: 2002-02-22 07:54:24

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik didziak <d...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a548a1$o6s$...@z...polsl.gliwice.pl...
> [...]
> Bede wyl do xiezyca nad biedota ludzi, ktorym uksztaltowano
> swiatopoglad w jedynym skutecznym proszku do prania mozgu.

Weźcie i mnie! Weźcie!
Obiecuję - będę niegrzeczna ;-)))

Monika :-)))

168. Data: 2002-02-22 07:56:21

Od: "Tadeusz Zachara" <T...@i...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ulast" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> :)))lubiem ciem czytac:))))
> Pozdr.
> UlaST

Niedługo się okaże, że są tu same wyjątki :-))))).
Tylko gdzie znikła ta "biedna, ciemna, wyznająca tradycyjne wartości,
nietolerancyjna, ksenofobiczna, zagrażająca wolności i demokracji etc. etc."
większość?
Co zrobicie, kochane wyjątki, kiedy Wam zabraknie wroga?
Aby uniknąć tej strasznej ewentualności, ujawniam się. Macie mnie,
rozsiekajcie.
Z pozdrowieniami
Tadek
(żonaty od 15 lat, trójka dzieci)

169. Data: 2002-02-22 07:58:53

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik krys <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a50qt9$2ns$...@l...localdomain...
> "Ciekawe,jak te zagorzałe zwolenniczki takich legalnych małżeństw,
> poczułyby się, gdyby nagle dowiedziały się, że ich ukochany mąż ma takich
> jak z nimi dzieci jeszcze kilkanaście (na boku). A najlepiej, gdyby
> dowiedziały sie o tym po jego ewentualnej śmierci i bardzo zaskoczone
> musiałyby podzielić sie spadkiem, emeryturą i odszkodowaniem. na pociechę
> zostaloby im to, że zasiłek pogrzebowy z ZUS pokryje koszty pogrzebu."

No, coś Ty, Justyna? W małżeństwie?!
To nie możliwe, a przynajmniej w małżeństwie "kościelnym" - tam się takie
rzeczy "na pewno", "nigdy" nie zdarzają!

;-))))))

Monika

170. Data: 2002-02-22 08:52:28

Od: "Joanna Gacka" <j...@w...to.kopernik.pl> szukaj wiadomości tego autora

chyba sie nalezy malutkiwe wyjasnienie i przepraszam, ze pod Mai postem

> : Możesz, ale to nie księża małpują w swoich strojach panow i panie z USC,
> : tylko odwrotnie, bo Kościół istnieje 2000 lat, a USC pojawiły się po
wojnie.

> Nawet jeśli to prawda (choć szczerze mówiąc dopiero od Ciebie to
usłyszałam),
> to CO Z TEGO? Jakie to ma znaczenie na litość boską?

AFAIK to stroje urzednikow USC pochodza bynajmniej nie od kleru a z praktyki
sadowej - bardziej przypominaja toge niz sutanne
poza tym skad Ci przyszlo do glowy Aniu, ze ksieza sie tak ubierali (i ze w
ogole byli "ksieza") od 2000 lat? Histori kosciola nic o tym nie mowi...

Kino, po raz pierwszy!
jeszcze o paleniu...
Odmowilam przyjecia domu - podziekowania
Problemy w pracy
Poddaje sie :-( (długie)