konserwacja gresu

1. Data: 2003-08-05 07:26:03

Temat: konserwacja gresu
Od: "rpostek" <r...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

W piwnicy mam położony gres techniczny (zwykły matowy z marketu po 20zł/m2).
Właśnie go doszorowałem i zastanawiam się co zrobić by nie łapał więcej brudu i
by się go łatwo czyściło. Pewnie warto zaimpregnować.
A czy gres się pastuje? Czy są jakieś specjalne środki do konsewacji gresu?

1. Data: 2003-08-05 07:43:02

Temat: Re: konserwacja gresu
Od: "grzesio" <g...@k...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Pewnie warto zaimpregnować.

warto najlepiej na początku. Ja zaimpregnowałem takim preparatem Delfinek
(chyba z Atlasa). Malujesz pędzlem po gresie czekasz aż wyschnie i gotowe.
Ja mam gres w kuchnii i korytarzu i wygląda spoko (trochę się po tym
błyszczy)
pzdr
Grześ

1. Data: 2003-08-05 09:07:30

Od: "Slawo" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak czysciles ten gres bo mam ten sam problem i za cholere nie moge sie go
doczyscic ?

1. Data: 2003-08-05 09:57:30

Od: "" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak czysciles ten gres bo mam ten sam problem i za cholere nie moge sie go
> doczyscic ?
Ja musiałem doczyścić z resztek fugi. W Paradyżu pani technolog doradziła mi
pastę do czyszczenia SAMA (do kupienia w sklepach chemii gospodardzej po 2zł za
pudełko). Chyba najlepiej czyściło się średnio twardą szczotką. Nie szło
rewelacyjnie, ale w sumie doczyściłem. W najgorszym przypadku trzeba było
szorować płytkę przez jakieś 2 minuty
RP

1. Data: 2003-08-05 10:10:45

Od: "" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam gres w kuchnii i korytarzu i wygląda spoko (trochę się po tym
> błyszczy)
> pzdr
> Grześ

Ja zaimpregnowałem czymś innym (kupiłem w OBI coś wściekle drogiego - 90zł za
litr). Właśnie się martwiłem, że u mnie się nie błyszczy - po wyschnięciu jest
matowe jak przed impregnowaniem. Myślałem, że ten połysk jest od pastowania, a
nie od impregnacji.
RP

System ścian działowych - ORTH-GIPSE
Płyta ceramiczna, kupić czy nie kupić...
Prysznic-czyszczenie scianek-problem
Lodowka LG - pytanie
polka z kamienia bez podporek