kontakty na lato :)

1. Data: 2004-05-08 12:38:27

Temat: kontakty na lato :)
Od: " KSZYCHOOO" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam :)

nosze sie z zamiarem zakupu soczewek na lato :
biore pod uwage dwa typy :
1-miesieczne x 3pary
3-miesieczne

do tej pory uzywalem iWear'ow 1dniowych i miesiecznych
i bylo mi dobrze w nich...

zastanawiam sie czy w/w sa dobre , a moze lepiej wybrac cos innego ?
niestety dane techniczne o soczewkach mi za duzo nie mowia :)

pytanie brzmi:
jak latwo i w miare tanio wybrnac z sytuacji (prosilbym o konkretne
przyklady) :)

post. KSZYCHOOO

2. Data: 2004-05-09 08:24:23

Temat: Re: kontakty na lato :)
Od: "Ramst" <h...@t...yu> szukaj wiadomości tego autora

3-miesieczne wyniosa cie najtaniej, ale sa ponoc troche mniej zdrowe od
miesiecznych. Jednak wydaje mi sie ze jest to roznica tak niewielka, ze
mozna je z powodzeniem nosic. Najwazniejsze zeby pamietac o ich codziennym
zdejmowaniu i odbialczaniu (wiekszosc plynow ma od razu odbialczacz).
Polecam 3-miesieczne.

http://www.gazeta.pl/usenet/

3. Data: 2004-05-09 09:12:33

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Trzymiesięczne zwłaszcza na lato kiedy więcej pyli i krzy sa niewskazane. Na
pewno lepiej będą się sprawdzać miesięczne a i dla oczu lepiej bo są lepiej
dotlenione i masz mniejszą szansę na późniejsze powikłania
agatka

http://www.gazeta.pl/usenet/

4. Data: 2004-05-09 10:05:20

Od: " KSZYCHOOO" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ramst <h...@t...yu> napisał(a):

> [...]
> mozna je z powodzeniem nosic. Najwazniejsze zeby pamietac o ich codziennym
> zdejmowaniu i odbialczaniu (wiekszosc plynow ma od razu odbialczacz).

A ja wlasnie bylbym przeciwnego zdania, poniewaz :
- sa to jedne soczewki przez 3 miesiace - moga tego nie wytrzymac
- w miesiecznych spokojnie mozna chodzic dluzej niz 30 dni :)

post. K

5. Data: 2004-05-09 10:06:24

Od: " KSZYCHOOO" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

agatka <A...@i...com> napisał(a):

> [...]
> pewno lepiej będą się sprawdzać miesięczne a i dla oczu lepiej bo są lepiej
> dotlenione i masz mniejszą szansę na późniejsze powikłania

Witam :)
mam w takim razie pytanie... ktore Pani/grupa poleca i dlaczego ?

K.

6. Data: 2004-05-09 11:27:16

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja wlasnie bylbym przeciwnego zdania, poniewaz :
> - sa to jedne soczewki przez 3 miesiace - moga tego nie wytrzymac
> - w miesiecznych spokojnie mozna chodzic dluzej niz 30 dni :)
>
> post. K

W miesiecznych mozna chodzic tylko 30 dni. Powyzej tego czasu jest to
niezgodne z zaleceniami producenta, wlasciwosciami soczewek i moze byc
bardzo niebezpiecznie dla zdrowia pacjenta. Nie doradzaj rzeczy, ktore moga
zaszkodzic innym.

casus

7. Data: 2004-05-09 13:35:14

Od: " KSZYCHOOO" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

casus <c...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> bardzo niebezpiecznie dla zdrowia pacjenta. Nie doradzaj rzeczy, ktore moga

nie wiem... ja nie odczulem znaczacej roznicy pomiedzy dniem 30 noszenia
soczewki a np. 35... ja rozumiem nie mozna ich uzywac kolejny miesiac, ale
kilka dni... ot byly mi potrzebne :)

dalej czekam na konkretne marki soczewek do w/w celu w rozsadnej cenie :/

K.

8. Data: 2004-05-09 15:49:51

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiem... ja nie odczulem znaczacej roznicy pomiedzy dniem 30 noszenia
> soczewki a np. 35... ja rozumiem nie mozna ich uzywac kolejny miesiac, ale
> kilka dni... ot byly mi potrzebne :)

No to miales szczescie, ale moglo byc inaczej - stad moja uwaga, bys nie
radzil tak innym

> dalej czekam na konkretne marki soczewek do w/w celu w rozsadnej cenie :/
> K.

No to wybierz sobie 1-dniowe - wygodne, nie trzeba nic do przechowywania i
pielegnacji. Maksymalna wygoda. Minus - cena.

casus

9. Data: 2004-05-09 18:04:22

Od: "KSZYCHOOO" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

casus <c...@g...pl> napisał(a):

> No to wybierz sobie 1-dniowe - wygodne, nie trzeba nic do przechowywania i
> pielegnacji. Maksymalna wygoda. Minus - cena.

aktualnie mam paczke 1-dniowych - wlasnie dzieki jedne parze teraz pisze :)
jednak jak wspomniales cena jest zabojcza :/

chodzi mi o tani sposob na letnie sloneczko :)

K.

10. Data: 2004-05-10 07:34:13

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Polecam Focusy Monthly - ok. 40 PLN za parę, w żadnym razie Bauch&Lomb,
bardzo mi przeszkadzały na oku i słabo widziałam. Dobre są też Acuve (podbna
cena) Johnsona, nieco gorsze Survue tej samej firmy.
pozdrawiam
agatka

http://www.gazeta.pl/usenet/

Piekace piety :(