konto bankowe dla dziecka?

41. Data: 2006-11-07 15:42:42

Temat: Re: konto bankowe dla dziecka?
Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Nov 2006 16:29:00 +0100, Lia napisał(a):

> Kodujesz ponad potrzebe wynikającą z uzywanych znaków, wystarczy ISO
> zamiast UTF.

Ja?? To przepraszam zaraz spróbuję zmienić i już nikomu nie wspomnę, że
"krzaczy". Kajam się strasznie.
--
Elżbieta

42. Data: 2006-11-07 15:47:05

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elżbieta" <w...@p...onet.pl> wrote in message

> "Krzaczysz"

Elu!
Czy Ty na pewno masz wszystko dobrze ustawione? Bo te krzeczki w cudzych
postach pojawiają się tylko wtedy, kiedy Ty je cytujesz.
Anka

43. Data: 2006-11-07 15:51:30

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Nov 2006 16:47:05 +0100, miranka napisał(a):

> Elu!
> Czy Ty na pewno masz wszystko dobrze ustawione? Bo te krzeczki w cudzych
> postach pojawiają się tylko wtedy, kiedy Ty je cytujesz.

To ja w takim razie bardzo wszystkich przepraszam i idę grzebać w moim
kompie. Może Lia pomoże i powie gdzie w tym dialogu mam to zmienić.
Wstyd mi strasznie.
--
Elżbieta

44. Data: 2006-11-07 15:51:35

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> To ja w takim razie bardzo wszystkich przepraszam i idę grzebać w moim
> kompie. Może Lia pomoże i powie gdzie w tym dialogu mam to zmienić.

Daj spokój:)))
Ja w każdym razie ani trochę się nie gniewam.
Powodzenia w grzebaniu,
Anka

45. Data: 2006-11-07 15:57:01

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Nov 2006 16:29:00 +0100, Lia napisał(a):

> Kodujesz ponad potrzebe wynikającą z uzywanych znaków, wystarczy ISO
> zamiast UTF.

Już zmieniłam, mam nadzieję, że teraz będzie już dobrze.
--
Elżbieta

46. Data: 2006-11-07 15:57:36

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-11-07 16:57:01 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Elżbieta* skreślił te oto słowa:

> Już zmieniłam, mam nadzieję, że teraz będzie już dobrze.

Powinno być OK :)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

47. Data: 2006-11-07 16:03:34

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Nov 2006 16:57:36 +0100, Lia napisał(a):

> Powinno być OK :)

dzięki wielkie, bo ja wciąż się zastanawiałam skąd taki "zalew" tych
krzaczkujących, ale oni trochę siebie nie podejrzewałam o to, że coś jest
nie tak (pycha jakaś czy co?)
--
Elżbieta

48. Data: 2006-11-08 09:32:54

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości

> Gdy idący ulicą dzieciak ma 100 zł w kieszeni, to nikt o tym nie wie, więc
> mniejsze jest ryzyko zaczepienia go. Gdy stoi przy bankomacie, to wiadomo,
> że nie po to, żeby się przyjrzeć jego budowie, tylko po to, by wziąć
> gotówkę.

20 zł...
Joanna
http://www.jduszczynska.republika.pl/

49. Data: 2006-11-08 11:23:43

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał

> 20 zł...

Tylko 20 zł może podjąć?
Poza tym już napisałam, że nawet dla 10 zł zabija się ludzi, a z pewnością
mocno uszkadza, więc jaka to różnica.

N.

50. Data: 2006-11-08 19:30:36

Od: "Axel" <a...@p...nospam,com> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub Szułakiewicz" <y...@g...pl> wrote in message

> Jeżeli zgubi kartę, to jedyną stratą są kłopoty formalne wynikające z
> wyrobienia nowej (i ew. niewielka opłata), a nie wiąże się to z utratą
> pieniędzy, które "na karcie" się znajdują. Jeżeli zgubi portfel, sprawa
> jest oczywista.

Ale subkonto i karte mozna miec od 13 lat. O tym Siwa pisala...

--
Axel

Jeszcze jeden ciekawy link
[link]
"Młodych psują pedolodzy"
moż troszkę ot ale wszak i o dzieci chodzi
[OT] tak mi się jakoś napisało ;)