Re: kontrolowany kieliszek

Data: 2005-07-29 18:28:08
Temat: Re: kontrolowany kieliszek
Od: "ALEX" <k...@s...us>

*...:::WISKOLER:::...*-san ni au koto ha itsumo tanoshii ]:->

> Ja właśnie skończyłem...

gratulacje ]:->

> Nie w tym że potrafisz powiedzie *pass* tylko w takich znajomościach

znaczy złe znajomości ?

> Może jednak nie :D

Może jednak TAK ]:-D

> To że Tobie się tylko tak wydaje

Tylko wydaje ?

> Czyli jednak wiesz że jest to krzyż dość niewygodny.

oj rzebyś wiedział, ile ja wycierpiałem przez niego

> Dlaczego
> rodzicom nie chcesz pokazać że mają pożądnego syna?

Bo nie mają
BTW jesteś "brat w wierze" ?

--
ALEX Lodzermensch, nihon no teikoku no fanatikku na fan, chugoku no
nekkyousha ]:->