kontrowersyjny-depilacja-moim zdaniem wzmacnia włos!

1. Data: 2003-06-04 12:37:52

Temat: kontrowersyjny-depilacja-moim zdaniem wzmacnia włos!
Od: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po napisaniu postu o rozjaśnianiu jako metodzie zwalczania niechcianego
owłosienia-zostałam przez co niektóre Grupowiczki pouczona, że to
nieestetyczne i że lepiej depilować bo to osłabia włos.
Moim zdaniem jest zupełnie odwrotnie.Mam co prawda bardzo mało włosków na
nogach i kiedyś były zupełnie prawie niewidoczne, jednak podkusiło mnie
pewnego razu i ulegając modzie, od jakiegoś czasu lansowanej, ogoliłam nogi.
No i się zaczęło-włosy odrosły już ciemniejsze i jakby więcej ich było.
Spróbowałam depilatora-znów odrosły i to samo wrażenie, że mocniejsze.
Spróbowałam kremów depilujących, a także wosku w plastrach-to samo!
Przekonana jestem, że reklamowe hasła na kosmetykach depilujących jakoby
owłosienie słabło-to bzdura! Dodatkowo zaczynają się problemu, a to uczuleń,
a to wrastających w skórę włosów-wiele Grupowiczek o tym pisało.
Rozjaśnianie-jeśli zacznie się to robić w sezonie zimowym i konsekwentnie do
wiosny jest wg mnie o wiele skuteczniejsze, przynajmniej dla osób takich jak
ja-o niewielkim owłosieniu. Rozjaśnianie osłabia i wyniszcza włoski. Jak
wiadomo woda utleniona zawarta w takich rozjaśniających preparatach-raczej
szkodzi włosom niż je wzmacnia. Myślę, że taka kuracja przez całą zimę
bardzo osłabi włosy..a może i je zlikwiduje. Niestety sezon już letni, więc
już trochę za póżno, (bo przy okazji skóra także się trochę rozjaśnia:(- ale
w przyszłym roku....
-Pozdrawiam
-Renata

1. Data: 2003-06-04 12:43:09

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news.onet.pl wrote:

> [...]
> No i się zaczęło-włosy odrosły już ciemniejsze i jakby więcej ich było.

po goleniu to normalne. nikt tutaj nie mowil, ze golenie oslabia wlosy -
wszyscy wiedza, ze jest odwrotnie.

> Spróbowałam depilatora-znów odrosły i to samo wrażenie, że mocniejsze.
> Spróbowałam kremów depilujących, a także wosku w plastrach-to samo!

a ile razy sprobowalas? raz kazdego srodka? no coz, to troche za malo,
zeby wyrobic sobie opinie. ja uzywam depilatora i wosku (u kosmetyczki)
od kilku lat, powiedzmy od pieciu, regularnie. wlosow jest mniej i sa
slabsze.

> Przekonana jestem, że reklamowe hasła na kosmetykach depilujących jakoby
> owłosienie słabło-to bzdura! Dodatkowo zaczynają się problemu, a to uczuleń,
> a to wrastających w skórę włosów-wiele Grupowiczek o tym pisało.

na uczulenie rady nie ma, a na wrastajace wlosy dobrze robi
peelingowanie skory.

> [...]
> już trochę za póżno, (bo przy okazji skóra także się trochę rozjaśnia:(- ale

w takim razie czekam z niecierpliwoscia na informacje, kiedy juz
przetestujesz te metode. mam nadzieje, ze opiszesz skutecznosc, skutki
uboczne i wszelkie swoje spostrzezenia.

xx.

ps nie moge sie oprzec wrazeniu, ze masz jakis straszny problem w
zwiazku z tym, ze nie przyznano Ci racji. takie zycie. tylko w rozmowie
z sama soba mozesz byc pewna, ze nikt Ci nie zaprzeczy, a grupy
dyskusyjne sluza dyskusji i wyrazaniu pogladow, a nie potakiwaniu.

1. Data: 2003-06-04 13:00:54

Od: "beatag" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
więc
> już trochę za póżno, (bo przy okazji skóra także się trochę rozjaśnia:(-

Myślę że ktoś kto już pozbywa się zbędnych włosków z nóg w taki czy
inny sposób nie da się przekonać do zaniechania tego na rzecz rozjaśniania
wodą utlenioną. Ja golę nogi jednorazowymi maszynkami, nie jest to ani
uciążliwa ani zbyt pracochłonne zajęcie , kilka chwil i nóżki są gładkie. A
wybielanie? Naprawdę nie przeszkadza ci sam fakt, że włoski są choćby nie
wiem jak jasne?
bea

1. Data: 2003-06-04 13:35:28

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja koleżanka czuje się np. bez makijażu-jakby "naga" tak sie
przyzwyczaiła
> do swojego widoku kobiety-umalowanej:)

To niedobrze?

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-06-04 13:37:49

Od: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z sama soba mozesz byc pewna, ze nikt Ci nie zaprzeczy, a grupy
> dyskusyjne sluza dyskusji i wyrazaniu pogladow, a nie potakiwaniu.

Piszesz: od 5 lat regularnie- no ale wciąż musisz to robić, więc jaki to
efekt osłabienia? Wydaje się, że jest ich mniej, bo po prostu nie dajesz im
czasu na pełny że tak powiem odrost-bo wiadomo, czeka się tylko aż są
wystarczająco widoczne i idzie się do kosmetyczki i je usunąć. Ja tych
środków próbowałam też nie jednokrotnie.

Nie, no- akurat to, że wiele osób nie przyznaje mi racji co do tego
odmiennego podejścia do depilacji-to rozumiem:) Jestem, że tak powiem
"naturalistka" staram się używać jedynie kosmetyków do higieny i
pielęgnujących, bo po prostu nie chcę się czuć od kosmetyków uzależniona.
Moja koleżanka czuje się np. bez makijażu-jakby "naga" tak sie przyzwyczaiła
do swojego widoku kobiety-umalowanej:) No ale przyjmuję do wiadomości, że są
inaczej niż ja myślące niż ja:)
-R.

1. Data: 2003-06-04 13:40:04

Od: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wybielanie? Naprawdę nie przeszkadza ci sam fakt, że włoski są choćby nie

Ja właśnie mam nadzieję, że w ten sposób definitywnie się ich pozbędę. No
rozjaśniam specjalnym kremem-woda utleniona-za słaba. Moja mama np. jest
zupełnie nieowłosiona na nogach, a siostra czasem usuwa-penstką:) Mam więc
dobre geny:)

1. Data: 2003-06-04 13:55:55

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news.onet.pl wrote:

> [...]
> wystarczająco widoczne i idzie się do kosmetyczki i je usunąć. Ja tych
> środków próbowałam też nie jednokrotnie.

dobrze. one nie znikaja, bo poza depilacja laserowa nic nie usuwa wlosow
na stale. ale zapewniam cie - po kilku zabiegach woskiem wlosow jest
wyraznie mniej, niz po kilku ogoleniach maszynka. skad wiem? no coz,
czasem nie moge umowic sie na wosk wtedy, kiedy chce, i musze uzyc
maszynki (np. pod pachami). roznica jest wyraznie widoczna.

> [...]
> "naturalistka" staram się używać jedynie kosmetyków do higieny i
> pielęgnujących, bo po prostu nie chcę się czuć od kosmetyków uzależniona.

twoj wybor. ale w zasadzie dlaczego nie chcesz byc uzalezniona od
kosmetykow? i tak jestes, tylko ze od tych, ktore wymienilas.

> Moja koleżanka czuje się np. bez makijażu-jakby "naga" tak sie przyzwyczaiła
> do swojego widoku kobiety-umalowanej:) No ale przyjmuję do wiadomości, że są
> inaczej niż ja myślące niż ja:)

no coz. ja mam 25 lat, ale mimo to uwazam, ze minimalny makijaz wyglada
na mnie lepiej niz twarz saute. mam mieszana cere, wyrazne pory -
przykrywam to pudrem, na usta uzywam blyszczyka. oczu nie musze malowac,
mam b. ciemna oprawe. ale wyjscie z domu ze swiecacycm nosem wydaje mi
sie w zlym guscie. nie maluje sie dla ludzi, ale postepuje zgodnie z
zasada mowiaca, ze lepiej wygladajacy ludzie sa postrzegani jako lepsi.
a jesli mam cos zalatwic - chce wygladac najlepiej, jak sie da.

poza tym, w zimie lepiej jest uzyc na twarz zarowno kremu, jak i "ubrac"
ja w podklad i puder - w ten sposob mniej szkodzi jej niska temperatura
i wiatr.

oczywiscie, sa kobiety wygladajace jak boginie. ale do czasu - nic nie
trwa wiecznie.

xx.

1. Data: 2003-06-04 14:07:05

Od: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> przyzwyczaiła
>
> To niedobrze?
>
> Kruszyna
> --
> "Primum non stresere... "

No dla mnie osobiście-niedobrze. Nie chce się czuć uzależniona. Większość
kobiet jak się sobie nie podoba w danej chwili-to i humor mają kiepski. No a
co poradzić-jak podobaja się sobie tylko w makijażu pełnym, a np. nie ma
warunków by go wykonać? A na wakacjach? I to noszenie wszędzie ze sobą
pełnej kosmetyczki-jak dla mnie nużące. No ale ja już taka "niedzisiejsza i
niemodna" jestem:) Rozbudzanie w kobietach pragnienia posiadania kolejnych
kosmetyków-wielce służy producentom. Dlatego przemysł kosmetyczny bardzo sie
rozwija, ale nie tylko unowocześnia, że tak powiem kosmetyki-tyko kreuje
mody na używanie całej serii nowych preparatów jedynie do wybranych części
ciała. Niedługo to będą kremy np.do smarowania dłoni, części od nadgarstka
do łokcia i przedramion-tak czasami się śmieję. I pewnie jak dobra reklama,
to część kobiet uzna to za całkiem słuszne i konieczne preparaty by czuć się
kobietą zadbaną i na czasie:)

1. Data: 2003-06-04 14:14:13

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

news.onet.pl wrote:

> ciała. Niedługo to będą kremy np.do smarowania dłoni,
natluszczajacy, bo tu nie ma gruczolow lojowych

> części od nadgarstka
> do łokcia
samoopalacz, zeby zle nie wygladac w krotkim rekawku

> i przedramion
a tu anty-cellu

> -tak czasami się śmieję. I pewnie jak dobra reklama,
> to część kobiet uzna to za całkiem słuszne i konieczne preparaty by czuć się
> kobietą zadbaną i na czasie:)
Dlaczego by nie? ;-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-06-04 14:15:31

Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> No i się zaczęło-włosy odrosły już ciemniejsze i jakby więcej ich było.
> Spróbowałam depilatora-znów odrosły i to samo wrażenie, że mocniejsze.

wiesz.. trochę źle wyciagasz te wnioski .. ;)[bez urazy]

włosy że tak powiem 'dziewicze' [nie strzyżone, nie wyrywane etc] mają..
ileś tam lat swojej kariery.., są osłabione samym faktem wycierania się,
niszczenia [słońce, wiatr, pot, deszcz i kto wie, co tam jeszcze na nie
działa ;)]
jak je usuniesz pierwszy raz, to dajesz im kopa, żeby się pojawiły wszystkie
na 'raz' nowe..
tak normalnie tego procesu nie zauważasz. bo one wypadają i odrastają
nierównolegle..
to stąd to wrażenie, że są mocniejsze.
to zupełnie tak, jakby ktoś narzekał na wypadanie włosów na głowie.
ale jak je zgoli to po np.: tygodniu pojawi się cały gąszcz..
mam nadzieję, że rozumiesz analogię ;)

co do osłabiania..
wiesz.. depiluje nogi normalnym depilatorem.. gdy sa takie okresy [a sa..
glownie zima ;)] ze nie mam kiedy depilowac, nie ma takiej potrzeby [chdoz e
wspodniach].. chocbym nie wiem, ile czekala. .wlosy sa slabsze, rzadziej
rozmieszczone i coraz latwiej sie je usuwa [=mniej boli, sa jakby 'plyciej'
osadzone]

pzdr

--
Maja

** Prawo Pracownika - to czego nie zrobisz, jest zawsze ważniejsze od tego
co zrobiłeś. **

Green Tee - Arden
Przeczytane w Looku
Glamour