Re: [koraliki] qnszt.pl - recenzja

Data: 2005-08-09 05:55:17
Temat: Re: [koraliki] qnszt.pl - recenzja
Od: Ewa 'Srebrna' Marczyńska-Goldstein <e...@h...eu.org>

On 2005-08-08, Joe <j...@k...pl> wrote:
> Podpowiedzcie kobitki, jakich specyjałów używacie do tych najmniejszych
> koralików?

1. Zylka nitkowa do "obrazkow", bransoletek, sznurkow bez ozdobek
2. Drut nawojowy (kupiony albo w empiku, albo w sklepie metalowym, w
metalowym taniej) do ksztaltow, kwiatkow, gwiazdek, figurek
3. Cienkie, niesnujace sie nici (nie wiem jakie to) do rzeczy, ktore nie
powinny sie rozciagac, bo niestety zylka jest elastyczna...

Do ciutke grubszych mozna zamowic nici jedwabne i rozne sznureczki, do
grubych calkiem mozna uzyc nawet kordonka w dopasowanym (albo dobranym,
a kontrastujacym) kolorze, zaleznie od poszukiwanego efektu, gumki ze
szpulki (3 zlote w pasmanterii). Jezeli nie mozna nawlec na dany nosnik
igly, bierze sie kawalek wymienionego wyzej drutu nawojowego, sklada w
pol, skreca, zeby sie trzymalo razem, a zostawiajac "oczko", nawleka tak
kordonek czy gumke i probuje nawlekac. Mi sie tak udaje z koralikami
modelinowymi.

> Czyli wyobrażam sobie, że powinnam mieć i jakiś drut taki jak do kwiatów (a
> może żyłkę, no bo nie chcę żeby się te kwiatki potem gniotły) no i coś do

Drucik, na lince sie moga poodksztalcac przez rozciagniecie, rzeczy z
drucika przynajmniej mozna poprawic palcami, rozprostowac czy jak.

> połączenia wszystkiego w jedną całość (grubsza linka na której wszystko
> zawiśnie). Dobrze kombinuję???

Moze byc. Rozejrzyj sie jeszcze po qnszt.pl i po http://www.koraliki.pl
- moze cos Ci wpadnie w oko przydatnego. Jezeli jestes z Warszawy, skocz
Arkadii do Empiku, jezeli z Krakowa - do Galerii Kazimierz. Mozesz tam
znalezc materialy pasmanteryjno-florystyczne, ktore kupisz bez
dodatkowej oplaty za przewoz i mozna bez oporow kupic po jednym... ;)

--
Ewa 'Srebrna' Marczynska-Goldstein
ewa . hihot . eu . org