korek na ścianie

1. Data: 2004-11-19 11:59:24

Temat: korek na ścianie
Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W listopadowym numerze "M jak mieszkanie" można znaleźć artykuł o
tym, jak kłaść korek na ściany i podłogę (i płyty korkowe, i
korkową tapetę).
Wspominam o tym, bo niedawno było o tym na grupie. Czy ktoś z
grupowiczów ma może na ścianie tapetę korkową? Z artykułu nie
wynika, żeby jej użytkowanie różniło się od użytkowania paneli.

--
Pozdrowieństwa,
Daga

1. Data: 2004-11-20 10:12:40

Temat: Re: korek na ścianie
Od: "remm" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam korek na ścianie na wszystkich ścianach z oknami.
Bardzo miłe w dotyku, bardziej przyjazne niż panele.

onet.pl...

1. Data: 2004-11-22 17:04:25

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tym, jak kłaść korek na ściany i podłogę (i płyty korkowe, i
> korkową tapetę).

Ja mam
A o co chcesz się zapytać?

Pozdrawiam

Jacek

Kuchnia gazowa w bloku bez instalacji gazowej
listwy przypodłogowe
Nowe podatki/ulgi??? Sejm
Drzwi Centurion
Re: Jak naostrzyć tarczę krajarki do chleba :((