kosa spalinowa ????

11. Data: 2010-08-12 13:16:18

Temat: Re: kosa spalinowa ????
Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:1k07wtuvsf0o8$.ea5csdzyw84o$.dlg@40tude.net...
> Dnia Thu, 12 Aug 2010 09:20:37 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):
>

> No to doradź coś :-)

Koza. Ekologiczna, ekonomiczna, przyjazna środowisku, nie psująca się,
bezserwisowa, samonapędzająca się, dostarczająca nawozu porzez
natychmiastowe "kompostowanie" pokosu.
Pozdrawiam naturalnie
skryba

12. Data: 2010-08-12 17:23:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Aug 2010 15:16:18 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

> Koza. Ekologiczna, ekonomiczna, przyjazna środowisku, nie psująca się,
> bezserwisowa, samonapędzająca się, dostarczająca nawozu porzez
> [...]

Super, popieram :-)

13. Data: 2010-08-13 03:20:13

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Super, popieram :-)

Pisze jak o capie (nie wie co traci z niewiedzy?), od kozy jest jeszcze
dobre nieuczulające mleko z którego można robić masłao i ser, oraz mięsko z
progenitury (głównie koziołków - kózki powiększają stado)...
Pomyśl o tym babuszko. Wnuki u drzwi już czekają...
Acha! Capa trzyma się w osobnej komórce z dala od kóz i tak, by wiatr od
nie zawiewał na chałupinę (dworzec)...

14. Data: 2010-08-13 08:17:59

Od: "onet" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mayky" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> mam do obkaszania , jakieś 2 ary pobocza/ rowu
> i jakieś 15 arów łąki / sadu
> podpowiedzie jaką kosą spalinową się zainteresować ?????

kupiłem ze 3 lata temu u nich Hecht
http://www.ekosiarki.pl/kosa-spalinowa-hecht-143-1-9
-km.html

trochę trzeba złapać wprawy + słuchawki /nawet takie najtańsze/ + wskazane
okularki
i nie ma bata 14ar ścinam aż miło a zdarza się że wyraśnie wyżej płotów
Przy czym tne tarczą żyłka do takich wyrosniętych za słaba.

gm

15. Data: 2010-08-13 12:06:01

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"onet" <g...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> i nie ma bata 14ar ścinam aż miło a zdarza się że wyraśnie wyżej płotów
> Przy czym tne tarczą żyłka do takich wyrosniętych za słaba.

Lepsza siatkowa osłona na twarz - w sklepach BHP.

16. Data: 2010-08-15 16:53:12

Od: mayky <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-11 21:26, mayky pisze:
> [...]
> mam do obkaszania , jakieś 2 ary pobocza/ rowu
> i jakieś 15 arów łąki / sadu
> podpowiedzie jaką kosą spalinową się zainteresować ?????

Dziękuję wszystkim za podpowiedzi ( koza w późniejszym terminie :):))

Czy pokusi się ktoś - najlepiej z użytkowników -
o porównanie Husqvarna 333R ze STIHL em fs 130 silnikiem 4-mix ???

Pozdrawiam
MAYKY

17. Data: 2010-08-15 17:07:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Aug 2010 18:53:12 +0200, mayky napisał(a):

> [...]
>
> Czy pokusi się ktoś - najlepiej z użytkowników -
> o porównanie Husqvarna 333R ze STIHL em fs 130 silnikiem 4-mix ???

Są też inne:
http://www.portalnarzedzi.pl/art.php?id=1347
A tu - o kosach:
http://forum.muratordom.pl/showthread.php?60380-KOSA
-SPALINOWA

18. Data: 2010-08-16 11:53:16

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mam do obkaszania , jakieś 2 ary pobocza/ rowu
> i jakieś 15 arów łąki / sadu
> podpowiedzie jaką kosą spalinową się zainteresować ?????

Ponad miesiąc temu zadałem podobne pytanie na forum.
dla ~3000m2 wybrałem i kupiłem Makitę BBC 5700.
3 KM mocy
W minioną sobotę pracowałem nią ~2,5h.
Dla mnie jak na razie to dobra inwestycja.
Ładnie cięła młode krzaki/drzewka, inne chaszcze.

nawozenie trawnika - czy mozna recznie ?
Kłopot z kunami. Jak się ich pozbyć?
wygląd ogrodu
NALEWKA...
(off-topic) Zaproszenie do udziału w badaniu psychologicznym (Instytut Psychologii UJ)