kosmetyczka i facet?

1. Data: 2006-12-29 14:51:22

Temat: kosmetyczka i facet?
Od: "eusenet" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Drogie Panie.

Mam 23 lata, bylem u kosmetyczki jakies 2 lata temu na oczyszczaniu twarzy i
to byl moj jedyny kontakt z kosmetyczka do tej pory.

Teraz mam problem,
- skora na czole strasznie mi sie 'swieci',
- pojawiaja sie co jakis czas jakies pryszcze (mam do tego sklonnosci,
chociaz nigdy nie musialem tego leczyc)
- w kilku miejscach malutkie slady po wyciskanych wypryskach :-/ na nosie
nawet jakies czarne kreski (niewielkie, ale z bliska w lustrze widoczne)
- strasznie mnie denerwujace - pekniete naczynka, jedno na policzku,
drugiena nosie tuz przy oku

pytanie: co z tym wszystkim zrobic? pewnie po kolei trzeba odwiedzac
kosmetyczke (lekarza??) i sukcesywnie wszystko "naprawiac"? Czy moze
kosmetyczka nic w tej sprawie nie poradzi....

Szczerze mowiac - Drogie Panie - nie mam o tej tematyce pojecia, wiec prosze
o wszelkie rady, beda one dla mnie niezwykle cenne.

I najwazniejsze pytanie - jak dlugo trzeba czekac na efekty zabiegow? Czy to
jest na przyklad seria trwajaca kilka miesiecy, czy wystarczy pojsc raz
(chocby z tymi naczynkami) i po sprawie?

na koniec pytanie do Warszawianek - ktory salon w wawie polecacie na tego
typu zabiegi?

pozdrawiam
Piotr

2. Data: 2006-12-31 11:11:19

Temat: Re: kosmetyczka i facet?
Od: "eusenet" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie Panie - nikt mi nie pomoze? :)

3. Data: 2006-12-31 11:20:47

Od: "Olik" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eusenet" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> Drogie Panie - nikt mi nie pomoze? :)

Dzisiaj panie siedzą od 5 rano u fryzjerów, więc odezwij się po Nowym Roku
:)
Olik

4. Data: 2006-12-31 13:03:58

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to byl moj jedyny kontakt z kosmetyczka do tej pory.
>
> Teraz mam problem,
> - skora na czole strasznie mi sie 'swieci',

Zaiste potrzebowałbys jakichś matujących kremów, ale w tym ja Ci za bardzo
nie pomogę...

> - pojawiaja sie co jakis czas jakies pryszcze (mam do tego sklonnosci,
> chociaz nigdy nie musialem tego leczyc)

Dermatolog może Ci przypisać Davercin w żelu - mi wystarcza tubka na rok (na
receptę koszuje nieco ponad 10zł), punktowo na jakieś pojedyncze wypryski,
rzadziej na całą twarz cieniutką warstewką. Nie przesadzam z tym, bo to w
końcu antybiotyk w żelu.

> [...]
> nawet jakies czarne kreski (niewielkie, ale z bliska w lustrze widoczne)
> - strasznie mnie denerwujace - pekniete naczynka, jedno na policzku,

Naczynka to już u dermatologa estetycznego, ale sprawa jest droższa, bo
zamyka się je laserem. Poszukaj w archiwum, na pewno ktoś coś pisał o takich
miejscach w Warszawie.

> pytanie: co z tym wszystkim zrobic? pewnie po kolei trzeba odwiedzac
> kosmetyczke (lekarza??) i sukcesywnie wszystko "naprawiac"? Czy moze
> kosmetyczka nic w tej sprawie nie poradzi....

Do lekarza, żeby ocenił stan Twojej skóry i powiedział, co powinieneś
zrobić, co Ci pomoże, a co mogłoby zaszkodzić. A potem do DOBREJ kosmetyczki
z konkrtenymi wymaganiami.

A tak z innej beczki, napiszę to samo co zazwyczaj - nie przejmuj się aż tak
bardzo swoją urodą, facet nie musi być piękniutki. Owszem, fajnie jak dba o
siebie, ale bez przesady.

Pozdrawiam i życzę szczęścia w Nowym Roku,

Maja
(ze schnącymi paznokciami koloru głębokiej śliwki :D)

Kraków - la roche - kolorowe kosmetyki, w której aptece?
Krem FABERLIC
Uroda i moda w gazetach
Haniu dzieki - moje paznokcie sa znowu mocne
Poszukiwany dobry fryzjer w Warszawie