Re: kosmetyki Sephory

1. Data: 2002-08-06 17:57:53

Temat: Re: kosmetyki Sephory
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 Aug 2002 08:19:13 +0000 (UTC), Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> wrote:
: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> wrote:
: > nie kupowalam nic na wolnoclowce, ale ludzie horrory opowiadaja (np. tu krem
: > 250 PLN, na wolnoclowce 170 czy jakos tak)
:
: No, właśnie se porównałam - opolska Galeria Centrum, cienie (potrójne)
: Bourjois złotych 50. Kupiłam za 9.50 euro i klęłam, że drogo, bo w
: Galerie Lafayette...

no wlasnie.

: > ty to tam masz fajosko.
:
: Kosmetykowo jak najbardziej ;) I mydło z werbeną można kupić. Widział
: ktoś takie w Polsce? Ewentualnie porządna lawenda...

a widzial, w L'Occitane (maja 2 sklepy w wawce). lawendy nie lubie :)

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-08-06 18:07:38

Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> : ktoś takie w Polsce? Ewentualnie porządna lawenda...

> a widzial, w L'Occitane (maja 2 sklepy w wawce). lawendy nie lubie :)

Hm, tegoumnienawsi to na pewno nie :D No nic, jeszcze mam.

EwaP HF FH ze staroświeckimi upodobaniami
--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity

1. Data: 2002-08-07 16:40:41

Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@k...net> wrote:
> spoko, u nas tez do niedawna byl tylko jeden (sprawdzalam nawet kiedys na
> ichnim www, i sie okazalo, ze to jedyny w Polsce :) - chyba sprawdze
> jeszcze raz. za to we Francyi maja multum sklepow oczywiscie)

No, nie zwracałam uwagi na nazwę, ale chyba wiem, o jaki chodzi. Ale
właśnie drogo dośc tam było, lepsze różne lokalne fety i inne kompinacje
alpejskie.

EwaP HF FH

1. Data: 2002-08-07 16:46:56

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 Aug 2002 18:07:38 +0000 (UTC), Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> wrote:
[...]

Re: pękające naczynka na nogach - gdzie zamyka
Re: tlusta cera - jaki krem na dzien?
Re: fryzura
Re: probki kosmetykow
Re: szok - mezczyzna u kosmetyczki