Re: kosmetyki ekologiczne

Data: 2005-12-19 22:17:09
Temat: Re: kosmetyki ekologiczne
Od: "zocha" <z...@w...pl>

Użytkownik "Alveaenerle" <s...@n...hotmail.com.invalid> napisał w
wiadomości news:do7b5i$khv$1@atlantis.news.tpi.pl...

> ciekawe, ja jako alergik wiem,ze najwieksze alergeny dla mnie to wlasnie
> te pochodzenia roslinnego - zegnajcie kremy z rumiankiem i innymi ziolkami
> ;]

Alergii jest chyba więcej niż gwiazd na niebie ;) Ja ostatnio spotkałam się
z teorią (lekarza, żeby nie było), że alergików pokarmowych uczulają
konserwanty i chemia w pożywieniu, a nie sam produkt. Dlatego często w
testach skórnych nie wychodzi alergia np. na pomidora, a jak zjesz, to
taaaka reakcja jak złoto. Bo organizam reaguje nie na samego pomidora, ale
na pomidora z "dodatkami", ale to już NTG.

Pozdrawiam
Zocha, co dalej pomocy szuka