Re: kosmetyki luksusowe a tanie

From: "marta " <t...@N...poczta.gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: kosmetyki luksusowe a tanie
Date: Sat, 20 Jul 2002 17:32:55 +0000 (UTC)

wiesz to różnie bywa, generalnie za tymi selektywnymi stoją całe
laboratoria, które stać na badania, najnowsze technologie itp. dlatego kremy
takie są skuteczniejsze, bardziej nowatorskie itp. ale jeśli jakaś marka
(np.Loreal) jest w jednym koncernie z selektywną (Lancome) to często ich
produkty się dublują. tak było z kremem Vinefit, po jakimś pół roku od jego
premiery, wszedł krem z polifenolami Loreala, oczywiście dużo tańszy, o
bardzo podobnym działaniu...
wyprodukowanie kremu selektywnego nie jest dużo droższe od np. Eris, ale
muszą się zwrócić lata badań jakie stoją za takim kremem i kampania
reklamowa:-)
od czasu kiedy ślepym fartem trafiłam na wyprzedaż kosmetyków kolorowych
Diora w siedzibie jego dystrybutora i cały asortyment był sprzedawany po
10zł, 15zł, 20zł (chyba najwyższa cena to było 50zł), to cierpnie mi skóra
na wydawanie kasy w perfumerii, ale co mam zrobić, jeśli najlepszym kremem
dziennym (dla mnie) jest Day Wear EL, a on swoje kosztuje:((