Re: kosmetyki luksusowe a tanie

Data: 2002-07-20 20:05:06
Temat: Re: kosmetyki luksusowe a tanie
Od: "Variete" <a...@o...pl>

Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
news:ahbus1$50d$1@pingwin.acn.pl...
> no wlasnie - czy krem np. chanel jest lepszy od kremu erisa? co
> sadzicie o tym?
>
> ja mam mieszane uczucia, szczegolnie, gdy ostatnio widzialam krem pod
> oczy bodajrze dermiki za 5 zl w supermarkecie - czy za 5 zl zobacze
> efekty pod swoimi oczami?....

Ja wyszukałam sobie odpowiednie kosmetyki dla siebie nie kierując się ceną.
Chociaż kiedyś miałam poczucie, ze co jest drogie to dobre, a co tanie -
gorsze. Teraz już tak nie myślę. Najlepszym przykładem na to jest mój
ulubiony puder rozświetlający Hean. Stoswoałam pudry innych, drogich firm i
wiem, ze ten kupiony "na chwilę" z braku kasy, zostanie moim ulubionym.
Podobnie jest z innymi kosmetykami. Jedne mam z tych drożdzych, inne z tych
tańszych firm.
Jednak uważam, że na przykład na kremie pod oczy nie ma co oszczędzać. Za 5
zł to się dobrego kremu pod oczy nie kupi!

Czytałam kiedyś arytkuł o sile reklamy, w którym opisana była sytuacja
zaistniała po wejści na rynek polski nowych niedrogich kosmetyków. Ze
względu na niski zbyt firma musiała zrezygnować ze sprzedaży kosmetyków w
naszym kraju. Jednak za jakiś czas weszła ponownie na nasz rynek pod inną
nazwą i z dużo wyższymi kosmetykami. Cóż... odniosła sukces i dobrze się
sprzedaje do tej pory. Szkoda, że nie napisali o jakiej marce mowa :-)).

Pozdrawiam. Variete.