Re: kosmetyki luksusowe a tanie

Data: 2002-07-22 07:02:38
Temat: Re: kosmetyki luksusowe a tanie
Od: "Vicky Bell" <V...@g...net>

Dzieki za rade! Clarins jest chyba niezly. Przypomnialo mi sie, ze mialam
kiedys mleczko do demakijazu Clarinsa i bylo b.dobre.
Jesli chodzi o cienie do powiek, to sie z Toba absolutnie zgadzam. Przed
laty dostalam komplet Diora i choc rzadko uzywam, do tej pory jest
rewelacyjny!
Przylaczam sie do Twojej opinii.
Pozdr.V.
marta <t...@N...poczta.gazeta.pl> schrieb in im Newsbeitrag:
ahena1$r13$...@n...gazeta.pl...
> [...]
Diora.
Diora?

> niestety nie miałam tego kremu:( na wspomnianej przeze mnie wyprzedaży
były
> tylko kosmetyki kolorowe (od tamtej pory jestem szczerze przekonana, ze
Dior

http://www.gazeta.pl/usenet/