Re: kosmetyki vichy - krem do stóp i inne

Data: 2006-06-18 17:28:04
Temat: Re: kosmetyki vichy - krem do stóp i inne
Od: "Karolina" <k...@N...pl>

Użytkownik "Bunny" <m...@w...to.interia.pl> napisał w wiadomości
news:e71ffl$74s$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Czy może któraś z Was używała kremu do stóp vichy Podexine?
> Używam różnych kremów ale te zwykłe tanie są do d... a nie do stóp.
> Najbardziej pasuje mi krem scholl'a ale ostatnio znalazłam na allegro
> podexine i zastanawiam się czy warto zapłacić te 30 kilka złotych za ten
> krem.
>
> Mam też jeszcze pytanie odnośnie kosmetyków vichy.
> Które według was są godne polecenia a które do niczego się nie nadają?
> Ja używałam szamponu na wzmacnianie włosów ( nie pamiętam nazwy) i nie
> zauważyłam żadnych rezultatów a z kolei krem na cellulit (liposyne) był
> [...]
Hej :)
Uzywam tego kremu do stop i jestem baardzo zadowolona :) mam gladkie i
miekkie stópki, nawet pięty. IMHO wart swojej ceny.
Co do innych kosmetykow, używam kremu nutriloge 2 (w zimie) i nutriloge 1 na
codzień. Uważam, że 1 mogłaby troszke lepiej nawilżać, ale w sumie nie jest
źle; 2 rewelka (mam mieszana cere z tendencja do przesuszania się). Mam też
balsam do ciała Lipidiose 2, jestem z niego zadowolona, ale nie wiem czy
byłby zadowolony ktoś z bardzo wysuszoną skórą na ciele (ja mam taką
średnio-suchą). To tyle :)

Pozdrawiam
Karola