koszmary senne

1. Data: 2001-05-02 07:35:09

Temat: koszmary senne
Od: "margotka" <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to oznacza, jesli dorosla osoba miewa (prawie co noc) koszmary senne?
Pozdr.
m.

1. Data: 2001-05-03 20:09:55

Temat: Re: koszmary senne
Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

A mnie ciagle powtarzaja sie dwa sny-ktore uwazam za
koszmarne.
1,Jade winda w gore ,a ona zamiast zatrzymac sie na moim pietrze jedzie
wyzej,az wylatuje z bloku.Lub jadac w dol,nie zatrzymuje sie na parterze
tylko jedzie nizej,a tam nie ma drzwi,aby wysiasc,przez co jestem uwieziona.
2,Jade sobie gdzies na miasto autobusem,lub wracam do domu.Wsiadam do
autobusu,ktory ma mnie zawiesc pod dom,a on jedzie w nieznane mi
miejsce.Mijam jakies mosty,stare kamieniczki itp.i caly czas bladze i nie
trafiam do domu.Budze sie i czuje ulge ze jestem u siebie. Niedawno
pojechalan na Nowy Swiat (Wa-wa),jadac samochodem patrze.... i widze
kamieniczki z mojego snu.Az mnie ciarki przeszly.I od tej pory tam nie
jezdze ,bo poprostu sie boje.Co to moze osnaczac???
Magda.

1. Data: 2001-05-04 09:54:35

Od: "Atal" <r...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <9csehp$opv$1@sunsite.icm.edu.pl>, "Mrowka"
<m...@p...wp.pl> napisał(a):

> jezdze ,bo poprostu sie boje.Co to moze osnaczac??? Magda.

Matrix has you. ;)

pa
Atal

1. Data: 2001-05-04 17:40:15

Od: "Darek" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>kamieniczki z mojego snu.Az mnie ciarki przeszly.I od tej pory tam nie
>jezdze ,bo poprostu sie boje.Co to moze osnaczac???

A widac je dokładnie ?
Czy są kolorowe ?
Są blisko ?

Jeśli 3xTAK to niestety kolega z dołu ma rację .....

Darek

1. Data: 2001-05-04 19:39:07

Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

"Mrowka" <m...@p...wp.pl> writes:

> [...]
> jedzie wyzej,az wylatuje z bloku.Lub jadac w dol,nie zatrzymuje sie
> na parterze tylko jedzie nizej,a tam nie ma drzwi,aby wysiasc,przez

O kurde. Mam dokładnie to samo! Powtarza się średnio co kilka
tygodni. Czasem rzadziej, czasem co parę dni. Ale dokładnie - winda
jedzie w górę i się nie zatrzymuje, albo gwałtownie spada na dół i się
rozbija, albo właśnie zostaje. Dla mnie najgorsze jest to uczucie
nicości po fakcie.

Czasem mam też taki sen, w którym stoję z jakąś kobietą (czasem te
kobiety są realne i kojarzę je z postaciami z rzeczywistości, a czasem
to po prostu 'człowiek, typ kobieta' :) i dzieckiem na brzegu jakiejś
bezludnej (chyba), wielkiej wyspy. W ręku trzymam pochodnię. W pewnym
momencie na niebie pojawia się Bóg i mówi mi, że muszę ten ogień
przekazać dziecku, a on mnie weźmie do siebie... Dziecko odbiera mi
pochodnię, a ja czuję potworne uczucie 'wciągania' w
górę... Przerażające, potem często się budzę, lub znienacka zaczyna
się zupełnie inny 'wątek' snu.

P.S. Nie jestem religijny i nigdy nie mieszkałem w bloku z windami. :)
--
Samotnik Michał Jęczalik Sr
fan Gremlinka

1. Data: 2001-05-05 12:48:48

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek" <d...@p...com> napisał w wiadomości

> A widac je dokładnie ?
> Czy są kolorowe ?
> Są blisko ?
>
> Jeśli 3xTAK to niestety kolega z dołu ma rację .....
> Darek

Który kolega ?:))
Eva

1. Data: 2001-05-05 15:09:03

Od: "Melisa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@p...wp.pl> napisała:
> (.......) Co to moze osnaczac???

Moze to, ze boisz sie nieznanych miejsc? :) A boisz sie ich moze dlatego,
ze obawiasz sie zagladzic, pogubic sie w zyciu...?

Melisa

1. Data: 2001-05-07 11:49:06

Temat: Odp: koszmary senne
Od: "Darek" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eva" <e...@p...onet.pl> napisała:

> Który kolega ?:))

W miedzyczasie kolega Atal z dołu przesunął sie do góry
( w tym "readerze" ), ale ciągle ma rację...

Darek

1. Data: 2001-05-07 13:08:41

Od: "Atal" <r...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <9d6208$mdb$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>, "Darek"
<d...@p...com> napisał(a):

> W miedzyczasie kolega Atal z dołu przesunął sie do góry
> ( w tym "readerze" ), ale ciągle ma rację...

Cieszy mnie ze moje "akcje" ida do gory ;)) i ze ciagle mam racje ;))))))

pa
Atal

1. Data: 2001-05-11 15:09:42

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Melisa napisał(a) w wiadomości: <9d1ohp$9bm$5@news.tpi.pl>...

>Moze to, ze boisz sie nieznanych miejsc? :) A boisz sie ich moze dlatego,
>ze obawiasz sie zagladzic, pogubic sie w zyciu...?
>

>Melisa

Cos w tym moze byc.Jak bylam mala to pare razy sie zgubilam i potem bardzo
sie ciagle balam aby znowu sie to nie powtorzylo.Magda

Odp: Find A Doctor In Philadelphia
Re: kobiety w trudnym wieku ( ???)
Psychologia a religia
1 Maja-święto...
Największy Holocaust w dziejach świata...