koszt projetków - gaz

1. Data: 2004-07-18 08:58:12

Temat: koszt projetków - gaz
Od: "Seba" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos z Was moze podzielic sie informacją, ile zaplacil za projekt
przyłącza gazowego a ile za projekt instalacji wewnętrznej ? (Rejon Gazowni
Wa-wa Teren). Wczoraj rozmawialem z firmą, ktora za obydwa projekty chce
1000 pln (łącznie). Wydaje mi sie ze to za duzo - u mnie są 2 punkty odbioru
gazu oddalone od siebie o 5-6 metrow, od skrzynki przy ulicy do kotłowni mam
6 metrow). Czy Gazownia moze wykonac takie projekty i ile to moze kosztowac.
Ile powninie wyniesc uczciwy koszt robocizny i materialow dla wykonania 1m
instalacji wew ?
pozdrawiam i dzieki

1. Data: 2004-07-18 10:12:46

Temat: Re: koszt projetków - gaz
Od: "pantest" <p...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

Ja za projekt przyl. gaz. tez 1000zl
Okolice Wawy

1. Data: 2004-07-18 19:29:25

Od: "TU" <usowski@wp_wytnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 6 metrow). Czy Gazownia moze wykonac takie projekty i ile to moze
kosztowac.

Gazownia nie tylko moze ale i musi, jesli nie chcesz robic sam. Oczywiscie
wedlug prawa energetycznego. Wiecej bede mogl napisac za kilka miesiecy.
Wlasnie teraz bede wystepowal o umowe wykonania przylacza gazowego. Bedzie
mi potrzebne za 2 lata. Chyba pora zaczac boje.
POzdrawiam TU

1. Data: 2004-07-19 09:14:05

Od: "Robertus" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kosztowac.
> Ile powninie wyniesc uczciwy koszt robocizny i materialow dla wykonania 1m

Mi gazownia za przeniesienie zaśpiewała 3600 zł. W Warszawie.
Pozdro,
Robert

Czym wyczyścić szyby przy prysznicu?
BRW vis a vis
Ile kosztuje tynkowanie sufitu?
Uslugi remontowe, TAPETOWANIE
Wyżarte plamy od chloru na czarnych spodniach