kotlety ziemniaczane, czego brak?

1. Data: 2004-10-12 11:49:20

Temat: kotlety ziemniaczane, czego brak?
Od: "konrad t" <k...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam.
zrobilem osatnio cos co mialo byc kotletem zieminiaczanym, ale czegos
zabraklo i nie wiem czego, bo strasznie sie nietrzymalo kupy. w sklad
kotleta wchodzi: ziemniak gotowany, maka przenna, jajko, i przyprawy.
czego brakuje wiec, aby sie nie rozwalal?

pozdroawiam
konradt

1. Data: 2004-10-12 12:15:49

Temat: Re: kotlety ziemniaczane, czego brak?
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

konrad t napisał(a):
> [...]
> kotleta wchodzi: ziemniak gotowany, maka przenna, jajko, i przyprawy.
> czego brakuje wiec, aby sie nie rozwalal?

===
Na mój gust niepotrzebnie dodałeś mąkę przenną. Zwykła, pszenna by
wystarczyła. Pewnie dlatego kotlety się nie udały.

waldek

P.S. Co to w ogóle za mąka? Z rzę-rzenia?
===

1. Data: 2004-10-12 12:18:28

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

waldek wrote:

> ===
> Na mój gust niepotrzebnie dodałeś mąkę przenną. Zwykła, pszenna by
> wystarczyła. Pewnie dlatego kotlety się nie udały.

Na moj gust zabraklo podstawowego skladnika... kartofli.
Surowych.

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2004-10-12 12:28:20

Od: "Pawel" <kazin_super_electronic(wytnij-to)@(wytnij-to)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "konrad t" <k...@u...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kotleta wchodzi: ziemniak gotowany, maka przenna, jajko, i przyprawy.
> czego brakuje wiec, aby sie nie rozwalal?

witam - na moj gust niczego nie zabraklo - ja robie tak samo. proprcje
takie:
- ziemniaki gotowane
- na każde pół kilo ziemniaków: jedna łłyżka mąki i jedno jajko
- do tego przyprawy, ew. papryka, pieczarki czy cos tam

to sie raczej kupy nietrzyma, wiec biorę na dłoń, formuje kotleta
podrzucajać w dłoniach, i daje do bułki tartej i potem na stolnice posypaną
bułką tarta
no i potem smaże. wychpodzą bardzo smaczne i trzymające się kupy

1. Data: 2004-10-12 12:33:49

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na moj gust zabraklo podstawowego skladnika... kartofli.
> Surowych.

No, skąd. Do kotletów ziemniaczanych nie daje się surowych ziemniaków
Pozdr. - Agnieszka

1. Data: 2004-10-12 12:37:50

Od: "Bozenka" <b...@s...pw.edu.pl.terefere> szukaj wiadomości tego autora

> Na moj gust zabraklo podstawowego skladnika... kartofli.
> Surowych.
> Ewcia
> Niesz

Ewciu, a po co surowe do kotletow??

Zaintrygowana
Bozenka z Wilna :)
sloneczna miodzio dziewczyna

1. Data: 2004-10-12 13:15:14

Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

konrad t napisał(a):
> [...]
> kotleta wchodzi: ziemniak gotowany, maka przenna, jajko, i przyprawy.
> czego brakuje wiec, aby sie nie rozwalal?

Najprawdopodobniej gatunek ziemniaka wplynal. Zawsze mozesz dac maki
ziemniaczanej lyzke, ona to sklei. Jajek wiecej nie dawaj bo wyjdzie
kotlet jajeczny ;-)

Pozdrawiam

Maciek

--
Redakcja CD-Action / Sukiennice 6 (3 piętro)
50-107 Wrocław / www.cdaction.com.pl

1. Data: 2004-10-12 13:20:03

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kotleta wchodzi: ziemniak gotowany, maka przenna, jajko, i przyprawy.
> czego brakuje wiec, aby sie nie rozwalal?

Odpowiednich proporcji zapewne, ale już Ci ktos podał, to nie będę się
powtarzać :)
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-10-12 13:38:53

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Bozenka wrote:

> Ewciu, a po co surowe do kotletow??

Euhhh... kotlety z plackami mi sie pomieszaly :)

Ewcia

1. Data: 2004-10-12 14:49:28

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kotleta wchodzi: ziemniak gotowany, maka przenna, jajko, i przyprawy.
> czego brakuje wiec, aby sie nie rozwalal?

Z innej beczki, ale w temacie: z czym podajecie te kotlety - jako osobne
danie, czy z dodatkami, a jeśli tak, to jakimi?
Jem je najczęściej z sosem pomidorowym, pieczarkowy i cebulowy też na pewno
by pasowały, jakieś inne pomysły?

Pytanie!Sledz w sosie...
Brak pomysłu na obiad wegetariański
Przetwory z Antonówek