krasnoludki od ATP

31. Data: 2004-03-01 14:30:55

Temat: Re: krasnoludki od ATP
Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jurek" <g...@o...pl> wrote in message news:c1vd81$qng$1@inews.gazeta.pl...

> szlaban !

oj tam od razu tak radykalnie:-)
chorobe Alzheimera jak najbardziej znam i nie dotarlam jeszcze do zadnych
badan przeczacych temu, ze jest to choroba nieuleczalna i smiertelna.......
w swietle tego, sam rozumiesz, ze jak ktos pisze aldsheimer i mowi ze ktos
te chorobe pokonal, to taki argument jest conajmniej......kontrowersyjny

aducha

32. Data: 2004-03-01 15:37:16

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> te chorobe pokonal, to taki argument jest conajmniej......kontrowersyjny

"argument miekki" (jak mawia Chaciur), nie jestem maszynistka(ta) a polski
jest dla mnie drugim jezykiem, zdaza mi sie puknac "nie w ten klawisz co
trzeba",ale zauwazylem ze czesto z baraku laku" atakuje sie osoby za to ze
zrobily blad w pisowni a nie mowi sie nic o sednie sprawy (to uwaga ogolna
bo nie ja to pisalem)

Jurek

33. Data: 2004-03-01 16:20:10

Od: "MarekF" <m...@a...i.p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <a...@n...www> napisał w wiadomości
> [...]
Nie mam pamieci do nazwisk, moze to byl Parkinson
pozdr
maf

34. Data: 2004-03-01 16:27:22

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jurek" <g...@o...pl> wrote in message news:c1vlb1$2oo$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
ze
> zrobily blad w pisowni a nie mowi sie nic o sednie sprawy (to uwaga ogolna

ok i uwazasz ze zywienie optymalne umozliwia pokonanie takiej choroby jaka
jest choroba alzheimera?

aducha

35. Data: 2004-03-01 16:29:01

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MarekF" <m...@a...i.p.pl> wrote in message

> Użytkownik "Hafsa" <a...@n...www> napisał w wiadomości

> Nie mam pamieci do nazwisk, moze to byl Parkinson
tak to rzeczywiscie drobiazg, co za roznica..........
parkinson, alzheimer, moze on mial poprostu gosciec stawowy coo?
w taki sposob wlasnie rodza sie legendy...............

aducha

36. Data: 2004-03-01 16:58:45

Od: "MarekF" <m...@a...i.p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> napisał w
wiadomości news:c1voe0$e3u$1@mamut.aster.pl...

> w taki sposob wlasnie rodza sie legendy...............

To nie jest legenda. Tutaj na grupie cokolwiek sie napisze, to sa tylko
slowa.
Jezeli chodzi o DO i jej wplyw na zdrowie, to osobiscie poznalem tylko 2
ludzi, ktorym dieta uratowala zycie. I to wystarczy. Takich drobnych
przypadkow /nie, wyleczenia, ale brak objawow choroby/ jak dna moczanowa u
mnie czy rzs u zony to nie warto wspominac, przeciez mozna z tym zyc.
maf

37. Data: 2004-03-01 17:44:28

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ok i uwazasz ze zywienie optymalne umozliwia pokonanie takiej choroby jaka
> jest choroba alzheimera?

od momentu kiedy przeczytalem (wydawnictwo nie zwiazane z DO) ze stwierdzono
odtwarzanie sie neuronow u czlowieka po wypadku, to twierdze ze jest szansa.
Niczego innego nie twierdze. Jezeli chocby dzieki tylko DO udalo powstrzymac
postep choroby, uzyskac poparwe jakosci zycia tak jak u ludzi ze
stwardnieniem rozsianym to warto o to walczyc. Jezeli nawet nie u wszystkich
uda sie uzyskac porawe stanu zdrowia, to warto prubowac.

Jurek

38. Data: 2004-03-01 18:24:47

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jurek" <g...@o...pl> wrote in message news:c1vspm$2hh$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
wszystkich
> uda sie uzyskac porawe stanu zdrowia, to warto prubowac.

oczywiscie ze warto probowac, natomiast jak ktos mi pisze ze dziadek
zwalczyl jakas tam chorobe, wlasciwie nie wie jaka: alzheimer czy parkinson
dzieki diecie to chyba sam rozumiesz ze mam prawo do zakwestionowania tego
typu ciekawostek, prawda?

aducha

39. Data: 2004-03-01 18:26:27

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przypadkow /nie, wyleczenia, ale brak objawow choroby/ jak dna moczanowa u
> mnie czy rzs u zony to nie warto wspominac, przeciez mozna z tym zyc.

swietnie, tylko widzisz roznica miedzy choroba parkinsona a alzhheimera jest
ogromna.......
jedna mozna zahamowac, drugiej niee....
pozdrawiam
aducha

40. Data: 2004-03-01 19:15:42

Od: " annaklay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

klamliwa eulalia <a...@r...megapolis.pl> napisał(a):

> [...]
> dzieki diecie to chyba sam rozumiesz ze mam prawo do zakwestionowania tego

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?
cmd=Retrieve&db=PubMed&list_uids=12580703&dopt=Abstr
act

Juz nie mowiac o tym ze ten ktos prawdopodobnie nie zdaje sobie rowniez
sprawy z tego ze wysokotluszczowa dieta powodujac u wielu ludzi genetycznie
predysponowanych, powazne zawyzenie frakcji cholesterolowych, moze byc
wlasnie powodem zainicjowania choroby Alzheimera.

pozd. anna

makaron z mąki gryczanej
Oklaski dla mnie!
Z Atkinsa na MM