krem

111. Data: 2011-01-20 19:59:49

Temat: Re: krem
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Jan 2011 20:46:10 +0100, Aicha napisał(a):

> Tia... co to za odwaga napisać krytykę ustroju totalitarnego w samym
> środku zimnej wojny. Pan George zapewne przewraca się w grobie, kiedy
> jakiś czarnuch w USA nacjonalizuje banki i fabryki samochodów :>
> Niewidzialna ręka rynku nie składa się niestety z palców Bożych.

No, z ludzkich. W systemie totalitarnym ma ona tylko jeden palec -
zapominasz :->

112. Data: 2011-01-20 21:26:47

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-20 20:59, Ikselka pisze:

> No, z ludzkich. W systemie totalitarnym ma ona tylko jeden palec -
> zapominasz :->

Jakoś mnie za bunt przeciw niemu nikt nie ukarał. Czuję się jak pan
prezes :D Tylko co to ma wspólnego z medycyną, to - zabij - nie wiem.
Chyba, że z psychiatrią.

--
Pozdrawiam - Aicha

113. Data: 2011-01-20 21:40:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Jan 2011 22:26:47 +0100, Aicha napisał(a):

> Jakoś mnie za bunt przeciw niemu nikt nie ukarał. Czuję się jak pan
> prezes :D Tylko co to ma wspólnego z medycyną, to - zabij - nie wiem.
> Chyba, że z psychiatrią.

Ano nie ma.

114. Data: 2019-11-21 17:31:47

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry,

Mam podobny problem co autor wątku - w wieku 23 lat zaczynają mi się pojawiać siwe
włosy w ilościach hurtowych. Obawiam się, że jeszcze przed ,,30-tką" będę cały siwy,
co niekoniecznie mi się podoba.

Mam trzy pytania w związku z tym:

czy włosy siwe można farbować (regularnie)? Czy proces farbowania ma wpływ na
kondycję włosów?
czy siwieniu towarzyszą inne defekty, tj. wypadanie włosów lub łupież?
Czy warto stosować środki, które rzekomo ograniczają siwienie jak np. Profolan
(https://www.zadbanewlosy.pl/profolan-tabletki-na-wy
padanie-wlosow-opinie-cena-sklad/)

Proszę o poważne potraktowanie tematu. Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc.

Pozdrawiam,
Adam

115. Data: 2019-11-21 17:33:05

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

116. Data: 2020-02-19 16:48:04

Od: o...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 17 stycznia 2011 19:18:54 UTC+2 użytkownik Aicha napisał:

> I po co to wszystko? Ja bez tuszu, bez kremów, bez cieni, bez
> zmarszczek. Czasem błyszczyk albo pomadka. Nie muszę się bać, że mnie
> mężczyzna rano nie pozna i ucieknie z krzykiem :D
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Polecam z własnego doświadczenia kompres z rumianku na oczy, albo jogurt krowi lub
kozi przed snem.

Test kometowy oraz uszkodzenia DNA
Swędząca skóra głowy
Syrop wykrztuśny podany wieczorem - co teraz?
Re: edt: deprecha
Syndrome Gilberta