krem

11. Data: 2002-10-30 12:24:28

Temat: Re: krem
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:apofn5$s0j$1@news.tpi.pl...
> Użytkownik "Gosia" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Żarcik. Do jego prawidłowej interpretacji jest niezbędna: dobra wola,
> pozytywne nastawienie do świata, inteligencja, poczucie humoru. Brak
jednej
> z ww cech powoduje niezrozumienie.

Dobre... czyżbyś sugerował, że Gosi tych cech brakuje?

> Da się, przecież nikt Cię nie krytykuje.

(znaczy Gosi)
Też dobre... coś plączesz się w zeznaniach ;)

> nurtowaly

> Nic poważnego nie zrobili. Niektórzy z nich obrażają nas nieco swoim
> sposobem wypowiedzi,

??? Doprawdy mnie zadziwiasz, w czym i kiedy Cię obraziłam???
Nawet właściwie nie wiem na jakiej jesteś diecie i zupełnie mnie nie
interesujesz.
Wytykałam Ci jedynie, że zbyt często zachęcasz ludzi do stosowania
specyfiku ECA nie zważająć, że ktoś możę nim sobie zrobić "kuku".
Gdybyś notorycznie nie używał podobnych do poniższych rzucanych nam
oskarżeń, nie byłoby tej dyskusji/sporu/ataków/wojny/ itp. określeń nie
wnoszących niczego do dyskusji o dietach.
Ciągle zapominasz, że ta grupa nie ma na celu ZWALCZANIA jakiejkolwiek
diety, więc zamiast krytykować dietę inną od Twojej i ludzi, którzy stosują
dietę inną od Twojej - spróbuj jak przystało na człowieka o w/w przez Ciebie
tutaj cechach, czyli... (cytuję):

> dobra wola, pozytywne nastawienie do świata, inteligencja, poczucie
> humoru. Brak jednej z ww cech powoduje niezrozumienie.

tak właśnie się zachowywać...

> który jest skierowany do ludzi nie potrafiących myśleć rozsądnie,

... i powstrzymać się od snucia domysłów, że na grupie są ludzie nie
potrafiący myśleć rozsądnie.

> irytują fanatyzmem, nachalnie głoszą fałszywe teorie.

Ja to odbieram jak obelgi , inteligentny i pozytywnie nastawiony
do świata, Janie! Rzeczywiście w tym momencie tracę poczucie humoru...
A czy teorie są fałszywe - to jeszcze się okaże, inteligentny Janie.

Gdybyś
> przeczytała grupę pół roku temu, to były tam tylko peany na temat
zbawienia
> świata przez DO.

O tak, tu się z Tobą zgadzam - bardzo polecam.

> Ostatnio jest ciszej o tej diecie. Zgadnij dlaczego?

Oświeć wszystkich, dlaczego?
A może na przykład też dlatego:
http://www.optymalni.org/multimedia.php
- jest to film o DO wyemitowany kilka dni temu na Polsacie.
Widać tam "fanatyzm" i "agresję" optymalnych.... ;)

> Nie.

;)))

> rzetelna
>
> Jeżeli doszukałaś się w moim poprzednim poscie ATAKU, to.... hmm...
> współczuję.

No proszę, jaki "samarytanin"... ;)

Krystyna

12. Data: 2002-10-30 13:22:42

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:apoj6b$b2t$1@news.onet.pl...

> (znaczy Gosi)
> Też dobre... coś plączesz się w zeznaniach ;)

Jeżeli autorką wątku jest kto inny niż Gosia, to tym bardziej nikt tu nie
krytykuje Gosi. :-)

> ??? Doprawdy mnie zadziwiasz, w czym i kiedy Cię obraziłam???
> Nawet właściwie nie wiem na jakiej jesteś diecie i zupełnie mnie nie
> interesujesz.

Kiedy ktoś mi wciska ciemnotę typu dieta "opty" leczy HIV to czuję się
obrażony, ponieważ osoba głosząca takie teorie zakłada totalny debilizm
swojego rozmówcy.

> Wytykałam Ci jedynie, że zbyt często zachęcasz ludzi do stosowania
> specyfiku ECA nie zważająć, że ktoś możę nim sobie zrobić "kuku".

Kiedy zaproponujesz komuś aby jeździł samochodem przemyśl to. Stosunek
ilości zabitych do używających w przypadku samochodów jest setki razy
bardziej dla nich niekorzystny niż dla ECA.
ECA jest jedynie bardziej "tajemnicze", nieznane a to o czym piszesz to lęk
przed nieznanym. Wobec znanego (np śmierci w wypadku) przechodzimy obojętnie
i nie robi to nan ikim wrażenia. Dlatego są możliwe paradoksy typu: nie dla
obwodnicy W-wy i jednocześnie tysiące zabitych jej brakiem, nie dla energii
atomowej a jednocześnie tak dla setek tysięcy zabitych przez skutki energii
z węgla kamiennego w samej ytlko Polsce.

> Gdybyś notorycznie nie używał podobnych do poniższych rzucanych nam
> oskarżeń, nie byłoby tej dyskusji/sporu/ataków/wojny/ itp. określeń nie
> wnoszących niczego do dyskusji o dietach.

Nazwanie rzeczy po imieniu nie jest oskarżeniem.

> [...]
stosują
> dietę inną od Twojej - spróbuj jak przystało na człowieka o w/w przez

Ja nie zwalczam tylko dyskutuję. Jeżeli interpretujesz to jako walkę, to
może po prostu jesteś "inna". Jak już mówiłem DO jest interesująca i dla
niektórych nawet ją bym polecał ale nie polecam fanatyzmu, którego Ty tu
jesteś najlepszym przykładem.

> tak właśnie się zachowywać...

> ... i powstrzymać się od snucia domysłów, że na grupie są ludzie nie
> potrafiący myśleć rozsądnie.

I kto to mówi. ROTFL

> Ja to odbieram jak obelgi , inteligentny i pozytywnie nastawiony
> do świata, Janie! Rzeczywiście w tym momencie tracę poczucie humoru...
> A czy teorie są fałszywe - to jeszcze się okaże, inteligentny Janie.

No to powiedz jeszcze raz jak Twoja dieta optymalna leczy HIV i zapobiega
wypadkom drogowym. Może inni lepiej ocenią czy jest to fanatyzm.

> Gdybyś
> zbawienia
>
> O tak, tu się z Tobą zgadzam - bardzo polecam.

No tak, sama jesteś osobą która przepisała najwięcej artykułów.

> Oświeć wszystkich, dlaczego?

Może dlatego, że się skompromitowałaś swoimi rewelacjami na temat leczenia
HIV dietą optymalną?
A może innymi bzdurami?

> A może na przykład też dlatego:
> http://www.optymalni.org/multimedia.php
> - jest to film o DO wyemitowany kilka dni temu na Polsacie.
> Widać tam "fanatyzm" i "agresję" optymalnych.... ;)

Nie oglądam Polsatu. Za dużo programów skierowanych do najbardziej
prymitywnej części społeczeństwa.
Gdybyś Krysiu przestała go oglądać może by Ci się iq polepszył? ;-)

> ;)))

A może Krysia jest "trollem na węglowodanożerców"?

> bez

> No proszę, jaki "samarytanin"... ;)

Do usług.
:-)
Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

13. Data: 2002-10-31 20:56:46

Od: "Adamgreg" <A...@n...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach>
re: Jan Werbiński
krótko - słusznie prawi :)

14. Data: 2002-11-01 00:48:02

Od: "Januszeq" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ja nie rozumiem ale nie rozumiem. O co chodzi z tymi "trollami"

15. Data: 2002-11-01 12:31:23

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:apomeb$8tl$1@news.tpi.pl...
> [...]

> Kiedy ktoś mi wciska ciemnotę typu dieta "opty" leczy HIV to czuję się
> obrażony, ponieważ osoba głosząca takie teorie zakłada totalny debilizm

Albo zwykłą niewiedzę, wszystko zależy od czytającego i jakimi dysponuje
możliwościami obiektywnej interpretacji informacji. Ktoś o niskiej
samoocenie
może rzeczywiście mieć Twoje wątpliwości.

> No to powiedz jeszcze raz jak Twoja dieta optymalna leczy HIV i zapobiega
> wypadkom drogowym. Może inni lepiej ocenią czy jest to fanatyzm.

Jak zwykle nie potrafisz wyzbyć się złośliwości, ale to Twój problem...
Przekonywać Ciebie o wpływie diety optymalnej nawet na zespół obniżonej
odporności, zwanej AIDS byłoby tym samym co dyskusja... z telewizorem.
Cytuję więc konkretny list osób, które mają więcej na temat AIDS do
powiedzenia, choćby z praktyki (nie kieruję go do Ciebie bezpośrednio jako
argument, ale do innych, którym po raz enty sugerujesz, że AIDS jest na
zawsze nieuleczalny na pełne 100%, a każdy chory skazany definitywnie na
śmierć).
I tym cytatem kończę z Tobą dysuksję na temat zupełnie nieodpowiedni na tą
grupę, wypadki drogowe też nie są tematem tej grupy, więc nie wywołuj
tematów tu niedozwolonych, inteligentny i kulturalny Janie.
Cytuję:
Szanowny Panie Doktorze!
Pozdrowienia dla wszystkich optymalnych.
Nie bardzo wiem, od czego zacząć ten list, ale postaram się streszczać,
bo wiem, że otrzymujecie Państwo mnóstwo listów i nie macie za dużo czasu
dla każdego zainteresowanego.
Mam 38 lat i bagaż ciężkich doświadczeń życiowych. W wyniku błędów
popełnianych w młodości i później moje życie obecnie stało się trochę
bardziej skomplikowane od życia innych ludzi. Otóż od 10 lat jestem
zainfekowany wirusem HIV, a od ponad półtora roku uczestniczę w tzw. terapii
"trójlekowej". Lekarze twierdzą, że terapia przynosi dobre efekty i że
wyniki są w porządku. Ja mam jednak wątpliwości, co do skuteczności takiego
leczenia na dłuższą metę. Tak naprawdę to nie wiem w jakim stopniu leki mi
pomagają, a w jakim szkodzą, bo niestety, ale leki te mają działanie tzw.
obosieczne. Z grubsza to wszystko odnośnie mojego "przypadku", może jeszcze
dodam, że przez cały czas, od kiedy zostałem zainfekowany wirusem nie
chorowałem na nic poważnego. Obecnie tzn. od jakiegoś miesiąca, kiedy to
pożyczyłem od znajomego książę "Dieta Optymalna"
Dr. J. Kwaśniewskiego moje postrzeganie, jak się odżywiać oraz przyczyn
chorób i ich leczenia uległo metamorfozie. Oczywiście nie zamierzam na razie
odstawić leków, ale może kiedyś? - Kto wie?
Chciałbym stosować "dietę optymalną" nie zdając sobie sprawę,
że sam próbując mógłbym popełnić błędy, na które niestety już nie mogę
sobie pozwolić.
Piszę ten list do Państwa właśnie w związku z tym czy zechcielibyście zająć
się moim "przypadkiem" i pomogli mi ustalić indywidualną dietę, a także czy
mógłbym liczyć na Państwa fachową lekarską poradę.
Będę bardzo wdzięczny i wielce zobowiązany za odpowiedź na mój list.

Z poważaniem D. K.

Szanowny Panie
Dziękuję za szczery i odważny list. Choroba z którą boryka się Pan od 10
lat, uważana jest za nieuleczalną. Znane są jednak przypadki długotrwałego
nosicielstwa wirusa bez zachorowania na zespół AIDS, który jest jednym
z objawów infekcji wirusem HIV. Stwierdzano również przypadki dzieci,
których matki były zainfekowane wirusem, a w krwi tych dzieci po
początkowych wynikach pozytywnych, po pewnym czasie nie stwierdzano
obecności wirusa. Sam wirus atakuje komórki odpowiedzialne za odporność
ludzkiego organizmu na infekcje, niszczone są limfocyty T, monocyty oraz
komórki nerwowe. Niszczenie komórek nerwowych prowadzi do rozmaitych
zaburzeń neurologicznych oraz demencji (zaburzeń pamięci). Znaczne
osłabienie układu odpornościowego powoduje infekcje drobnoustrojami
oportunistycznymi oraz doprowadza do rozwoju niektórych nowotworów m.in.
często do mięsaka Kaposiego i chłoniaków. Stosowane obecnie metody
leczenia, to u nosicieli tzw. terapia trójlekowa oraz leczenie objawowe w
przypadku infekcji. Ostatnio zauważono, że chorym dobrze robi przeszczep
wątroby i już kilka takich zabiegów wykonano w USA. Należy zatem sądzić,
że jeżeli człowiek ma silny organizm i zdrowe narządy wewnętrzne to powinien
sobie poradzić również z infekcją wirusem HIV.
Osoby stosujące żywienie optymalne mają szanse, pomimo obecności w ich
organizmach śmiercionośnego wirusa, przeżyć zakażenie bezobjawowo.
Istnieją już osoby zarażone HIV, które stosują Żywienie Optymalne i osiągają
dobre wyniki w walce z chorobą.
Nie ma specjalnej diety dla zarażonych wirusem HIV, tak jak nie ma
specjalnej diety dla osób z chorobą reumatyczną, czy chorobą wieńcową. Dla
wszystkich dobre jest po prostu żywienie optymalne. Zastosowanie właściwej
proporcji jest wystarczające, ale warto wzbogacać żywienie o niektóre
wartościowe produkty biorąc pod uwagę aktualne schorzenia.
W Pana przypadku wskazane jest spożywanie dużej ilości żółtek (ok. 8-10),
oraz podrobów - głównie wątróbki, nerek a także móżdżku w ilościach
100-150g co drugi tydzień.
Nie wolno zaniedbywać również produktów bogatokolagenowych.
Oczywiście wszystko musi się mieścić w odpowiedniej proporcji.
Żywienie Optymalne zapewni Panu doskonałe funkcjonowanie narządów
wewnętrznych oraz mózgu, a także bardzo wyraźny wzrost odporności,
dzięki temu może Pan uniknąć rozwoju zespołu AIDS. W razie trudności
z ustaleniem proporcji, która nie odbiega w tej chorobie w sposób istotny
od ogólnych zasad, proszę o kontakt z lekarzem optymalnym lub doradcą
żywienia optymalnego.

Pozdrawiam Mariusz Głowacki
Koniec cytatu.

> Nie oglądam Polsatu. Za dużo programów skierowanych do najbardziej
> prymitywnej części społeczeństwa.
> Gdybyś Krysiu przestała go oglądać może by Ci się iq polepszył? ;-)

Takim tekstem wystawiasz tylko świadectwo o sobie...

> A może Krysia jest "trollem na węglowodanożerców"?

Poza wyzwiskami na niewiele Cię stać...

No właśnie, Gosiu. Niektórzy baaardzo chcą np. optymalnym zamknąć usta i nie
dopuszczać do głosu w dyskusji właśnie za pomocą wywoływania tematów
zastępczych. W rezultacie jest dopuszczona dyskusja tylko o Montignacu i
przepisach z otrębami i tym podobnym "jadłem". Reszta jest w sposób niestety
chamski - torpedowana.
Są na grupie osoby, które chciałyby spróbować podyskutować o innym jedzeniu,
niż otręby, bo akurat u nich one się nie sprawdziły i tyją nadal, albo są
stale głodni, albo po prostu ich nie lubią, lub z tysiąca innych powodów
chcą się dowiedzieć z tej grupy O DIETACH - czy można żywić się czymś
innym niż zboże, słodycze, warzywa i owoce i nadal pozostać zdrowym i
szczupłym.
Sprawdziłam, można tak się żywić.

Krystyna

16. Data: 2002-11-01 13:26:16

Od: Gosia <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article apts7o$htg$...@n...onet.pl, Krystyna*Opty* at
K...@p...onet.pl wrote on 1/11/02 13:31:

> - czy można żywić się czymś
> innym niż zboże, słodycze, warzywa i owoce i nadal pozostać zdrowym i
> szczupłym.
> Sprawdziłam, można tak się żywić.

moj Tata tez sprawdzil i od trzech lat jest innym - szczesliwszym bo zdrowym
czlowiekiem. (a chorowal bardzo i czul sie naprawde zlem, a zanim poznal ZO
jadl glownie kleiki ryzowe i nie mial na nic sily. teraz to ie zmienilo
diametralnie).
i mimo, ze mi sposob zywienia w ZO nie odpowiada - po prostu nie lubie
takiego tlustego jedzenia, to z Tata sie o diety nie spieramy.
i zawsze mozemy znalezc wspolny temat jesli juz o diecie mowa - dobre i zle
weglowodany na przyklad
:-)
trzeba szukac wspolnych rzeczy zamiast nieakceptacje czyjegos sposobu
odzywainia przenosic na zywiaca sie tak osobe.
to nipotrzebne

pozdrawiam

*gosia*

17. Data: 2002-11-01 13:34:43

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:apts7o$htg$1@news.onet.pl...
> [...]
> możliwościami obiektywnej interpretacji informacji. Ktoś o niskiej
> samoocenie
> może rzeczywiście mieć Twoje wątpliwości.

ROTFL
Krysiu jesteś mistrzynią demagogii.
Według Ciebie ktoś o niskiej samoocenie wątpi w leczenie HIV dietą
optymalną. Noo, nie mogę buuhahahahha!!!!

> [...]
> grupę, wypadki drogowe też nie są tematem tej grupy, więc nie wywołuj
> tematów tu niedozwolonych, inteligentny i kulturalny Janie.

Yntelygentna Krysiu. To Ty pierwsza wprowadziłaś tą tematykę na grupę jako
uzasadnienie Twojego fanatycznego uwielbienia dla diety przekornie zwanej
"optymalną".

> [...]
razie
> odstawić leków, ale może kiedyś? - Kto wie?

"postrzeganie uległo metamorfozie" - mówiąc po ludzku zaczyna bredzić i
traci kontakt z rzeczywistością.

> Chciałbym stosować "dietę optymalną" nie zdając sobie sprawę,
> że sam próbując mógłbym popełnić błędy, na które niestety już nie mogę

Chce stosować DO ponieważ jak sam twierdzi nie zdaje sobie sprawy, że może
popełnić niewybaczalne błędy. Dobre.

> [...]
powinien
> sobie poradzić również z infekcją wirusem HIV.

Brednie. Dlaczego jeszcze nie przeszczepia się wątroby u chorych na HIV?

> Osoby stosujące żywienie optymalne mają szanse, pomimo obecności w ich
> organizmach śmiercionośnego wirusa, przeżyć zakażenie bezobjawowo.

To prawda. Samo zakażenie (stosunek seksualny) można przeżyć stosując dietę
optymalną, tak samo jak i KAŻDĄ inną. Problemem jest to, co dzieje się w
kilka, kilkanaście miesięcy PO ZAKAŻENIU. Wtedy właśnie zaczyna się choroba.
Zakażenia zawsze są bezobjawowe w odróżnieniu od powodowanej przez nie
choroby.

> Istnieją już osoby zarażone HIV, które stosują Żywienie Optymalne i
osiągają
> dobre wyniki w walce z chorobą.

Szkoda, że nikt ich nie widział. Kosmici też podobno istnieją ale to
przynajmniej mogliśmy zobaczyć na własne oczy np w MIB.
:-)

> [...]
> z ustaleniem proporcji, która nie odbiega w tej chorobie w sposób istotny
> od ogólnych zasad, proszę o kontakt z lekarzem optymalnym lub doradcą

Bla bla bla. Podtrzymywanie na duchu umierającego człowieka przy pomocy tzw
"dobrych rad". Podobne rady udziela każda ciocia i babcia.

> Pozdrawiam Mariusz Głowacki
> Koniec cytatu.

> Takim tekstem wystawiasz tylko świadectwo o sobie...

Jakie?

> Poza wyzwiskami na niewiele Cię stać...

To nie wyzwisko ale żart. Stać mnie np na argumenty przeciwko fanatykom
takim jak Ty Krysiu. (fanatyk to też nie wyzwisko)

> [...]
> zastępczych. W rezultacie jest dopuszczona dyskusja tylko o Montignacu i
> przepisach z otrębami i tym podobnym "jadłem". Reszta jest w sposób

Nie chcę Ci zamykać ust. Opowiedz nam jeszcze raz o leczeniu HIV dietą
optymalną oraz jak rozwiązać przy jej pomocy poważny problem kilku tysięcy
zabitych Polaków rocznie na naszych drogach.

> [...]
> chcą się dowiedzieć z tej grupy O DIETACH - czy można żywić się czymś
> innym niż zboże, słodycze, warzywa i owoce i nadal pozostać zdrowym i

Są ludzie, którzy polecają picie moczu. Mają identyczne argumenty. Też
sprawdzili że można.

18. Data: 2002-11-01 15:12:04

Od: Gosia <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article aptvsf$a7a$...@n...tpi.pl, Jan Werbiński at
j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl wrote on 1/11/02 14:34:

> Nie chcę Ci zamykać ust. Opowiedz nam jeszcze raz o leczeniu HIV dietą
> optymalną oraz jak rozwiązać przy jej pomocy poważny problem kilku tysięcy
> zabitych Polaków rocznie na naszych drogach.

w ktorym momencie zostalo to powiedziane?
masz jakis cytat? link?

*g*

19. Data: 2002-11-01 15:13:22

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:aptvsf$a7a$1@news.tpi.pl...
> [...]

> uzasadnienie Twojego fanatycznego uwielbienia dla diety przekornie zwanej

Tak, bo dzięki niej jestem znowu zdrowa.

> "postrzeganie uległo metamorfozie" - mówiąc po ludzku zaczyna bredzić i
> traci kontakt z rzeczywistością.

Nawzajem.

> Chce stosować DO ponieważ jak sam twierdzi nie zdaje sobie sprawy, że może
> popełnić niewybaczalne błędy.

A jakie?

> powinien
>
> Brednie. Dlaczego jeszcze nie przeszczepia się wątroby u chorych na HIV?

Nie ma czegoś takiego jak chory na wirusa HIV ;)
Można być nisicielem wirusa HIV i nie chorować. Każdy z nas nosi w sobie
całe mnóstwo bakterii i wirusów, to stopień naszej odporności i szczelności
barier chroniących przed inwazją drobnoustrojów do tkanek wewnętrznych
decyduje o tym czy zachorujemy, czy też nasz układ odpornościowy z intruzem
sobie poradzi.
A więc dużo zależy od kondycji odpornościowej organizmu.

> [...]
choroba.
> Zakażenia zawsze są bezobjawowe w odróżnieniu od powodowanej przez nie

Ale choroba nie musi wystąpić (patrz: przykład dzieci zainfekowanych wirusem
HIV od matki. Początkowy wynik pozytywny, po jakimś czasie w sposób
"cudowny";)
zamieniał się w negatywny. Poza tym są przypadki zagadkowego wyzdrowienia -
jak je wytlumaczysz?

> osiągają dobre wyniki w walce z chorobą.
>
> Szkoda, że nikt ich nie widział. Kosmici też podobno istnieją ale to
> przynajmniej mogliśmy zobaczyć na własne oczy np w MIB.
> :-)

Nic prostszego, zaapeluj do nich na grupie, żeby tu się ujawnili i podali
swoje adresy i wszystkie inne dane, najlepiej spisane u notariusza,
oczywiście z fotką (bo przecież mogą to być fikcyjne skrzaty ihternetowe) -
.... ;)))))))))

> Bla bla bla.

A Ty już gaworzysz jak niemowlę? ;)

Podtrzymywanie na duchu umierającego człowieka przy pomocy tzw
> "dobrych rad". Podobne rady udziela każda ciocia i babcia.

Obawiam się, że chyba nie doceniasz wiedzy takich cioć i babć...

> Jakie?

Nie muszę tego komentować, każdy umie czytać.

> To nie wyzwisko ale żart. Stać mnie np na argumenty przeciwko fanatykom
> takim jak Ty Krysiu. (fanatyk to też nie wyzwisko)

Zupełnie mi to nie przeszkadza, mozesz to napisać jeszcze nieskończoną ilość
razy, jeśli taką Ci sprawia frajdę... ;)

> Nie chcę Ci zamykać ust. Opowiedz nam jeszcze raz o leczeniu HIV dietą
> optymalną oraz jak rozwiązać przy jej pomocy poważny problem kilku tysięcy
> zabitych Polaków rocznie na naszych drogach.

I jak leczyć ludzi powtarzających w kółko te same zdania?
Obawiam się, że na to nie ma lekarstwa... ;(

> jedzeniu,

> Są ludzie, którzy polecają picie moczu. Mają identyczne argumenty. Też
> sprawdzili że można.

Porównujesz mięso, mięso, masło, sery, śmietanę - do moczu???
Fatalnie kojarzysz.

Krystyna

20. Data: 2002-11-01 17:16:17

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> in article aptvsf$a7a$...@n...tpi.pl, Jan Werbiński at

> w ktorym momencie zostalo to powiedziane?
> masz jakis cytat? link?

Tak. Przejrzyj archiwum grupy z wiosny bieżącego roku przy użyciu googli.
Słowa kluczowe: AIDS, HIV lub Krystyna*opty*

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

Montignac a wege - gdzie tkwi kruczek?
Do ithilhin