krem do golenia dla kobiet??

1. Data: 2003-07-10 13:14:47

Temat: krem do golenia dla kobiet??
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To glupio moze brzmi, ale powiedzcie mi, prosze, istnieje cos takiego?
Takie, zeby podczas depilacji mozna bylo tego uzywac zamiast mydelka... I
jak ta przyjemnosc ksztaltuje sie cenowo, ktos wie?

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-10 13:20:15

Temat: Re: krem do golenia dla kobiet??
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszynka (Wrocław) napisał:
> [...]
> Takie, zeby podczas depilacji mozna bylo tego uzywac zamiast mydelka... I
> jak ta przyjemnosc ksztaltuje sie cenowo, ktos wie?

Pianka do golenia?

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-07-10 13:22:08

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-10 15:14:47 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kruszynka \* skreślił te oto słowa:

> To glupio moze brzmi, ale powiedzcie mi, prosze, istnieje cos takiego?
> Takie, zeby podczas depilacji mozna bylo tego uzywac zamiast mydelka... I
> jak ta przyjemnosc ksztaltuje sie cenowo, ktos wie?

Są, są - np Gilette żel, który zmienai sie w pianke do golenia. Całkiem
przyjemny, kilka zapachow do wyboru.

Ale ostatnio podczas wyjazdu weekendowego z braku żelu uzyłam Dove pod
prysznic, i chyba przy tej metodzie pozostane, bo duzo lepiej i przyjemniej
sie goli nogi niz przy uzyciu Gilette.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-07-10 13:23:21

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Takie, zeby podczas depilacji mozna bylo tego uzywac zamiast mydelka... I
> jak ta przyjemnosc ksztaltuje sie cenowo, ktos wie?

witam
no oczywiście ,że istnieja żele go golenia dla kobiet,mają ładne
kwiatwe,owocowy zapach i są bardzo delikatnie i pielęgnujące skóre różnych
firm np.gillette ,cena zalezy od pojemności do ok 20 zł.
ja osobiście używam żelu do golenia mojego męża Nivea (biały 0jest naprawde
fajny.
pozdrawiam
paula

1. Data: 2003-07-10 13:31:27

Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <l...@w...pl> napisał w

> To glupio moze brzmi, ale powiedzcie mi, prosze, istnieje cos
takiego?

Istnieje :-) Niedrogi w miare i fajny jest Wilkinsona dla kobiet (ok.
7 zlotych), sa tez Gillette, ale juz troche drozsze. Do kupienia w
Rossmannie na przyklad.

Gosia

1. Data: 2003-07-10 13:56:33

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <g...@b...org> napisał w wiadomości

[i nie tylko Gosia]

Dzieki, jestescie nieocenione :)) Pytam sie, bo wyprobowalam krem Nivea
mojego TZ (a to wszystko z lenistwa, kiedy nie chce mi sie bawic
depilatorem) i zauwazylam, ze nie dosc, ze wloski schodza laniej i skora
jest mieciutka, to jeszcze wolniej rosna. To mi sie tylko tak wydaje, czy to
rzeczywiscie tak ma byc?
No i ten krem jest bardoz dobry, ale ma jedna wiadoma wade: bardzo meski
zapach :)) Zel pod prysznic po fakcie nie pomaga :)
OK, lece dzisiaj do Rossmanna i cos stamtad wyniose :)
Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-10 15:19:56

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> [...]
> przyrody grupowicz *Kruszynka \* skreślił te oto słowa:

> Są, są - np Gilette żel, który zmienai sie w pianke do golenia. Całkiem

Tylko trzeba uwazac, bo te dla kobiet moga uczulac. Nie wiem, dlaczego -
na Gilette bodajze melonowy dla kobiet uczulenie mam straszne, a
podkradany Gilette zel z zielona herbata doskonale wygladza mi skore na
nogach ^_^

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-07-10 18:21:14

Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <l...@w...pl> napisał w

> zauwazylam, ze nie dosc, ze wloski schodza laniej i skora
> jest mieciutka, to jeszcze wolniej rosna. To mi sie tylko tak
wydaje, czy to rzeczywiscie tak ma byc?

Nie wiem, czy rzeczywiscie wolniej odrastaja, ale na pewno po zwyklym
mydle moja skora jest sucha, a po tym kremie nie.

> OK, lece dzisiaj do Rossmanna i cos stamtad wyniose :)

Doswiadczenia nowe ;-)

Gosia

1. Data: 2003-07-10 19:05:04

Od: "BaM" <b...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś widziałam w Albercie w Galerii Dominikanskiej z pięcioma golarkami w
promocji za 19, 90 Gillette żel do golenia.
Pozdrawiam
Barbara

1. Data: 2003-07-10 20:04:45

Temat: Odp: krem do golenia dla kobiet??
Od: "mrowka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik BaM <b...@k...chip.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bekdda$k8r$...@n...onet.pl...
> [...]
> Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ja tez polecam żel, ktory zmienia sie w pianke! jest bardzo wydajny (to
oczywiscie poza zapachem, łatwością i przyjemnością golenia). Np. Willkinson
ok. 14-15 zł. ale starcza na długo.

A-DERMA (Avena Rhealba)
rozowe wlosy:)
moda