krem do rak

1. Data: 2003-03-24 14:25:14

Temat: krem do rak
Od: "Lidia Pankiewicz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

od jakiegos czasu bezskutecznie poszukuje kremu do rak, ktory by sie nie
kleil jakos rozpaczliwie...
najlepiej, jakby w ogole byl bez gliceryny (nie wiem, czy to w ogole
mozliwe), albo, zeby byla w skladzie gdzies na ostatnim miejscu, a
konsystencja taka jak balsamu do ciala, czy cos takiego...

i zeby nawilzal porzadnie, bo skore na rekach po zimie mam bardzo sucha,
naciagnieta i jakas taka... :/

zadnych zeli, kremozeli, kremow jak garnier w pomaranczowej tubce, czy
florina, ktore kleja sie koszmarnie i mimo tej gliceryny pergamin na rekach
jak byl tak jest...

znacie cos ciekawego...?

L.

1. Data: 2003-03-24 14:29:50

Temat: Re: krem do rak
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Lidia Pankiewicz " wrote:

> [...]
>
> zadnych zeli, kremozeli, kremow jak garnier w pomaranczowej tubce, czy
> florina, ktore kleja sie koszmarnie i mimo tej gliceryny pergamin na

Kamill, o ile dostaniesz bo ostatnio z Poznania go wymotło na przykład.
W zastepstwie kupiłam AA Regenerujący Balsam do Rak i Paznokci z witaminą A
i wyciagami ziołowymi do skory wrazliwej i skłonej do alergii.
Kupiłam, bo jako jesyny nie "smierdział" na kilometr :)
No ale okazało sie ze ma idelaną konsystencje, szybko si ewchłania i dobrze
nawilża. Jestem bardzo zadowolona, choc nadal szukam wszedzie tego Kamill
:))

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-03-24 14:38:00

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lidia Pankiewicz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> znacie cos ciekawego...?

Najbardziej to mi pasuje tu Kamill:)
Albo Ziaja Kozie Mleko, ale on jakos slabo nawilza. W kazdym razie wchlania
sie blyskawicznie.

Kaska

1. Data: 2003-03-24 14:39:41

Od: "Lidia Pankiewicz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Skakanka" <s...@w...wp.pl> wrote in message

> Najbardziej to mi pasuje tu Kamill:)

dzieki wam bardzo!
wiec po pracy dzisiaj poluje na kamil!:)

a jeszcze zapytam: bialy czy zielony?;) bo wydaje mi sie ze takie widzialam
kiedys...

L.

1. Data: 2003-03-24 14:42:17

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Lidia Pankiewicz " wrote:

> [...]
>

> dzieki wam bardzo!
> wiec po pracy dzisiaj poluje na kamil!:)
>
> a jeszcze zapytam: bialy czy zielony?;) bo wydaje mi sie ze takie

Ja tylko biały, bo zielony ma IMO zbyt intensywny zapach,
ale powąchaj sobie oba jak juz je znajdziesz :)

1. Data: 2003-03-24 14:47:54

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jeszcze zapytam: bialy czy zielony?;) bo wydaje mi sie ze takie
widzialam
> kiedys...

Wsjo ryba wedlug mnie;)

Kaska

1. Data: 2003-03-24 14:48:53

Od: "Lidia Pankiewicz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> wrote in message

> Ja tylko biały, bo zielony ma IMO zbyt intensywny zapach,
> ale powąchaj sobie oba jak juz je znajdziesz :)

oki, powacham jak znajde;)
chyba na pewno widzialam go w geant'cie w Lodzi. wiec moze w Poznaniu tez
bedzie?

dzieki wam po raz kolejny:)

L.

1. Data: 2003-03-24 14:50:12

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> Kamill, o ile dostaniesz bo ostatnio z Poznania go wymotło na przykład.

W Warszawie kupiłam w Rossmanie, może w Poznaniu też będzie?
W dodatku było wszystko Kamilla, nawet mój balsam do ciała,
i wszystko w obu wersjach.

Krycha

1. Data: 2003-03-24 14:51:45

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka wrote:

> widzialam
> Wsjo ryba wedlug mnie;)

Jako alergica wolę biały, ale zielony też mi nic złego nie zrobił,
przynajmniej na rękach, balsamu nie próbowałam.

Krycha

1. Data: 2003-03-24 14:55:07

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Krystyna Chiger " wrote:

> W Warszawie kupiłam w Rossmanie, może w Poznaniu też będzie?
> W dodatku było wszystko Kamilla, nawet mój balsam do ciała,
> i wszystko w obu wersjach.

Dzieki, sprawdze jeszcze jeden, w ktorym nie byłam :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

Odzywka do rzes