krem do tortu

1. Data: 2001-06-08 09:10:20

Temat: krem do tortu
Od: gosia <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Poczebujem przepisikoof na dobre, niezbyt cienzkie kremy do tortoo - bendem
wdzienczna:o)

Gosia

1. Data: 2001-06-08 09:11:44

Temat: Re: krem do tortu
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Proporcji w ogole nie pamietam, ale tak na oko...
zrobic albo budyn smietankowy lub waniliowy. Maslo utrzec z
cukrem (no i tu chyba wypada, zeby tego masla bylo mniej niz
budyniu), polaczyc mikserem, dodac takie tam rozne - a to kakao,
a to jakis smako-zapach/cukier moze byc waniliowy, a to jakis
kokos

Krysia

>Poczebujem przepisikoof na dobre, niezbyt cienzkie kremy do tortoo - bendem
>wdzienczna:o)
>
>Gosia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-08 09:40:32

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gosia <g...@p...fm> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:7...@4...com..
.
> Poczebujem przepisikoof na dobre, niezbyt cienzkie kremy do tortoo -
bendem
> wdzienczna:o)
Co tak seplenisz? Klawisze ci powypadaly?
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-06-08 10:34:03

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>7 jajek + 1.5 szklanki cukru + 0.5 torebki cuk. wanilio. wszystko razem w
>duzym emaliowanym garnku do frytek (;-) ubijam trzepaczka (1 godz)

NAPRAWDE ubijasz to godzine? I reka Ci nie odpadnie?

Krysia
(z Biskupina, rywal firma!! hehe)

potem

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-08 10:39:16

Od: "Maciek L./CD-Action" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "gosia" <g...@p...fm> napisal w wiadomosci
> Poczebujem przepisikoof na dobre, niezbyt cienzkie kremy do tortoo

Nie wiem czy nie za ciezki, ale niech tam ;-) Zawsze taki robie i nikt ani w
pracy ani w domu nie narzeka, tylko czasem ludzie zamawiaja ;-)

7 jajek + 1.5 szklanki cukru + 0.5 torebki cuk. wanilio. wszystko razem w
duzym emaliowanym garnku do frytek (;-) ubijam trzepaczka (1 godz) potem

1. Data: 2001-06-08 11:20:15

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:qda1ito4nlv2qrhk597geup3nve5kkll22@4ax.com...

> NAPRAWDE ubijasz to godzine? I reka Ci nie odpadnie?

Moze ma mikser reczny w postaci syna lub meza... ;-)))
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-06-08 11:20:43

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

to wiesz, co - przyjedz, zrobisz ten krem, bo juz widze, ze
zwyczajnie mocy w recach nie posiadlam tyle, a i rodzina by
pecherze na palcach miala...

wikt i opierunek (bez prasowania) - wliczone!

Krysia

1. Data: 2001-06-08 11:22:08

Od: "Maciek L./CD-Action" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-06-08 11:23:40

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "gosia" <g...@p...fm> napisal w wiadomosci
> Poczebujem przepisikoof na dobre, niezbyt cienzkie kremy do tortoo -
bendem
> wdzienczna:o)
http://jduszczynska.republika.pl/_private/tort_orzec
howy.htm
http://jduszczynska.republika.pl/_private/tort_makow
y.htm
http://jduszczynska.republika.pl/_private/tort_migda
lowy.htm
Zmien ten supercz@towy jezyk na normalny... A po masy do tortów mozesz
zajrzec na moje strony...
Tajemnica lekkosci jest w masmixie.

1. Data: 2001-06-08 11:35:15

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

godzina to jednak za duzo...moze corke przekupie...dam do
wylizania miche i trzepaczke

Krysia, dalej w gieldach towarowych...

DIETA KWAŚNIEWSKIEGO
jak? - odwieczne pytanie