krem i żel matująco-nawilżający

1. Data: 2003-05-24 12:02:18

Temat: krem i żel matująco-nawilżający
Od: "tweetka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Może ktoś mi poleci taniutki kremik i żel do mycia pysiaka(a może jednak
mydełko jakieś?) dla cery mieszanej-żeby przede wszystkim dobrze nawilżał,
matowił, no i te krostki, wągierki.... bleee, a i jeszcze mam popękane
naczynka do tego:(
Miałam ostatnio z Ziai taki zielony no ale on nie najlepszy jest, lepi się
no i nie wiem na co on pomaga?????

tweetka

1. Data: 2003-05-24 16:55:40

Temat: Re: krem i żel matująco-nawilżający
Od: "tweetka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

buuuuuu
dlaczego nikt mi nie odpowiedział?????

buuuuuuuuuuuuuuuuuu

1. Data: 2003-05-24 18:12:23

Od: "cosma" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tweetka <t...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> naczynka do tego:(
> Miałam ostatnio z Ziai taki zielony no ale on nie najlepszy jest, lepi się

Do mycia twarzy polecam pianke z serii citrobiotic firmy Idea 25.Ja tez mam
mieszana cere i dla mnie jest idealna.Bardzo dobrze zmywa makijaz twarzy i
oczu,dziala antybakteryjnie(kosztuje ok.19zl)Jesli chodzi o krem to polecam
matujacy mat-B dermiki albo krem-zel normalizujaco-matujacy z serii Young
firmy Miraculum(ok.10zl).Ale jak masz problem z naczynkami to moze lepszy
bedzie ktorys z kremow firmy Flos lek.Pozdrawiam

1. Data: 2003-05-25 06:55:01

Od: "Jola" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweetka" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Witam!

Czesc ;-)

> Może ktoś mi poleci taniutki kremik i żel do mycia pysiaka(a może jednak
> mydełko jakieś?) dla cery mieszanej

Takze mam cere mieszana i uzywam kostki myjacej seba-med. Uzywalam roznych
zeli, ale niestety wysuszyly mi skore.
Jesli chodzi o krem matujaco-nawilzajacy to polecam krem Garniera-czysta
skora. Jest antybakteryjny, nawilza i na pare
godzin matuje.

Jolka mailto:j...@c...pl
Jedynym sposobem, by coś polubić,
jest wmówić sobie, że można to utracić.
(Gilbert Keith Chesterton)

1. Data: 2003-05-25 07:39:06

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do mycia coś niewysuszającego- może być pianka citrobiotic (niedawno kupiłam
i faktycznie jest świetna)
Na wągry coś z kwasami, najlepiej salicylowym, bo jest delikatniejszy
(naczynka)- np. Neutrogena clear pore treatment czy Effaclar K LRP- na noc.
Wągry i matowienie- maseczka z glinki- może być Argelitz, St.Ives itd
Matowienie- absorbentki; z kremów może AA Oceanic, Mat B complex, Plantacea,
ale myślę, że najlepszą opcja jest krem z filtrem (chroni naczynka)-
przynajmniej Iwostin spf15 (troszkę matuje)- a do tego absorbentki i
ewentualnie puder.
Na naczynka- żelowa maseczka Flos-Lek, żel Dermika P.

1. Data: 2003-05-25 08:38:05

Temat: Odp: krem i żel matująco-nawilżający
Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tweetka <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> dlaczego nikt mi nie odpowiedział?????

Juz masz odpowiedzi. Jest weekend, a Ty po kilku godzinach oczekujesz
odzewu - o to latwiej w tygodniu :-)
Napisalas - tani, to dosc nieprecyzyjne. Mialam Ziaje Bio-Balans do mycia
twarzy, tania (ok. 8 zl), ale bardzo malo wydajna, szybko sie skonczyla.
Moge polecic Miraculum z serii pomaranczowej (cos okolo 12 zlotych, ale
pojemnosc tylko 125ml) - niby nie jest typowo do mieszanej cery, ale mojej
sluzyl bardzo dobrze.
Teraz uzywam Neutrogeny Deep Clean (zreszta poleconej na grupie), jestem
bardzo zadowolona; kosztowal 21 zlotych, poj. 200 ml, bardzo wydajny.

Gosia

1. Data: 2003-05-25 14:30:29

Od: "tweetka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękuję wszystkim za informacje