Re: krem matujacy - czy ja za wiele wymagam?

From: "sheba20" <j...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: krem matujacy - czy ja za wiele wymagam?
Date: Sat, 30 Aug 2003 23:16:18 +0200

________
sheba 20
Użytkownik "Nevlien" <n...@N...iq.pl> napisał:

> No wlasnie, nie ustaje w swoich poszukiwaniach kremu, ktory:
> - bedzie matujacy
> - nie bedzie mi wysuszal skory, a najlepiej jeszcze nawilzal
> - bedzie mial wysoki filtr uv
> - nie bedzie uczulal ani podraznial
> - bedzie sie nadawal pod makijaz
> - najlepiej jakby jeszcze nie za duzo kosztowal ;)
>
> Czy ja za wiele wymagam, czy istnieje takie cudo?

Ja zakochałam się w matującym kremie nawilżającym Ofirlame z serii Clear+
(teraz pod nazwą Oil control+). Nie wysusza skóry, matuje całkiem nieźle i w
promocji wrześniowej kosztuje 14.90zł za 50ml (normalna cena to 21,90zł).
Brak mu tylko filtrów :/, ale ja używam aqrat podkładu z filtrami...
P.S. Nie jestem alergikiem, wiec nie wypowiadam się na temat uczulania, poza
tym to chyba bardzo indywidualna sprawa.