krem nawilżający dla cery tłustej

1. Data: 2004-01-19 09:49:57

Temat: krem nawilżający dla cery tłustej
Od: "frociak" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć

Będe bardzo wdzięczna za pomoc.
Ostatnio strasznie mi sie wysyuszyła skóra wokół ust i nad powiekami (chyba
pierszy raz w życiu
poczułam co to suchość skóry).
Dlatego szukam kremu nawilżającego do cery tłustej (niematującego).
I żeby nie zatykał porów.

Pozdrawiam

Sylwia

1. Data: 2004-01-19 11:24:47

Temat: Re: krem nawilżający dla cery tłustej
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

frociak wrote:
> [...]
> (chyba pierszy raz w życiu
> poczułam co to suchość skóry).
> Dlatego szukam kremu nawilżającego do cery tłustej (niematującego).

Widziałam w ofercie Clinique kremy nawilżające przeznaczone właśnie do cery
tłustej. Jak mi się skończy to, co teraz mam (czyli Yves Rocher), idę jakiś
kupić. :-)

--
Ligeia

1. Data: 2004-01-19 11:43:42

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:1e03.000003b3.400ba844@newsgate.onet.pl,
frociak <f...@p...onet.pl> typed:

> [...]
> (chyba pierszy raz w życiu
> poczułam co to suchość skóry).
> Dlatego szukam kremu nawilżającego do cery tłustej (niematującego).

Dermika ma fajny krem nawilżający z serii Mat-B
http://www.dermika.com.pl/mat_b/krem_nadzien_naw.htm

To nie jest spam, to porada =P Sama go używam i chwalę wielce, bo względnie
niedrogi (ok. 30zł), ładnie pachnie, szybko się wchłania, jest wydajny i w
ogóle superduper ;]

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-01-19 12:30:40

Od: "zuza" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

mysle ze na to bedzie dobry krem z erisa
http://www.eris.pl/kosmetyki_produkt.php?id=826&ids=
14
bo ma wlasnie takie przeznaczenie jakiego oczekujesz, sama nie uzywalam ale
ma dobre opinie na wizaz :))

1. Data: 2004-01-20 16:07:56

Od: "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "frociak" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Cześć
> I żeby nie zatykał porów.
> Sylwia

Niematujacy i nawilzajacy jest m. in. AA Oceanic Hydraoxygen 24 czy jakoś
tak...do mojej tłustej cery - doskonały.
Ola

1. Data: 2004-01-20 18:54:46

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oleńka napisał/a w news:bujjb7$43s$1@opat.biskupin.wroc.pl:

> Niematujacy i nawilzajacy jest m. in. AA Oceanic Hydraoxygen 24
> czy jakoś tak...do mojej tłustej cery - doskonały.

Na dzień czy na noc?

mips

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~% mips %~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-01-20 19:16:51

Temat: Re:
Od: "Ula" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pewno nie zatykaja porow (ale uwaga - nie wspominalas o filtrach wiec bez
filtrow):
Hydraphase (legere) La Roche Posay albo Hydrance legere Avene. Obydwa sa
wlasnie w wersji lzejszej do cery mieszanej/tlustej. Bezzapachowe i
beztluszczowe.......
Poza tym dobrze nawilzaja kosmetyki z mocznikiem - np. SVR Xerial Visage taki
powinien byc ale niestety nie testowalam go czy np. nie zatyka porow.

1. Data: 2004-01-20 19:20:29

Od: "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na dzień czy na noc?

Ja używam tego na dzień, ale smaruję sie nim na noc. Na dzień idzie
matujaco-nawilżający z YR + Mati Zone T na strefę "T".
Dobra była też Oil of Olaz - emulsja nawilzająca. Ale od kilku lat nie
widziałam jej w drogeriach. Chyba już sie z Polski wycofali.
Ola

1. Data: 2004-01-20 20:42:43

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oleńka wrote:
> Dobra była też Oil of Olaz - emulsja nawilzająca. Ale > od kilku lat nie
widziałam jej w drogeriach. Chyba już > sie z Polski wycofali.
> Ola

Niedawno wrócili. :-)

--
Ligeia

1. Data: 2004-01-20 20:59:57

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobra była też Oil of Olaz - emulsja nawilzająca. Ale od kilku lat nie
> widziałam jej w drogeriach. Chyba już sie z Polski wycofali.
wycofali się, ale w tym roku powrócili- pod nazwą Olay. pierwszy sklep
firmowy mają w galerii mokotów.

A jak WY robicie french manicure?
porady w doborze sukienki slubnej
Nie tylko AVON i ORIFLAME