Uszycie sukienki

1. Data: 2004-01-19 12:04:59

Temat: Uszycie sukienki
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się zastanawiam, jakie są ceny uszycia sukienki u krawcowej? Domyślam
się, że to ja kupuję materiał i wiele zależy od kroju, ale tak mniej
więcej?...
Nie chodzi o sukienkę balową ani nic w tym stylu, tylko bardziej jakąś taką
elegancką, albo skromną, nadającą się np. na egzamin.

--
Ligeia

1. Data: 2004-01-19 12:15:32

Temat: Re: Uszycie sukienki
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ligeia wrote:

> [...]
> Nie chodzi o sukienkę balową ani nic w tym stylu, tylko bardziej jakąś taką
> elegancką, albo skromną, nadającą się np. na egzamin.

Podpinam sie pod to pytanie, bo tez przymierzam sie do znalezienia
dobrej krawcowej w Warszawie - dobrej=kogos, kto nie narzuci mi swoich
pomyslow, zaakceptuje moje i nie bedzie koszmarnie drogi. Chce prosta
sukienke do slubu, mam nawet cos w rodzaju projektu, potrzebuje tylko
ciala wykonawczego :-)

Przy okazji odradzam z calego serca krawca w pawilonie przy stacji Metro
Swietokrzyska - bylam trzy razy i trzy razy koszmarnie sie zawiodlam, a
wczoraj najkoszmarniej. Tak krzywo i paskudnie czegos zaszyc nie
potrafie nawet ja ;), a on ma podobniez spore doswiadczenie w zawodzie
za soba. Coz z tego, ze sympatyczny - 30 zl za kilka cm krzywego,
niedbalego sciegu dyskwalifikuje go wg mnie.

W zwiazku z tym pytanie - czy ktoras z Was na dobrego, niedrogiego
krawca "do poprawek" w Centrum lub okolicy? Oczywiscie byloby idealnie,
gdyby umial i uszyc sukienke, i ladnie zrobic poprawki, ale nie
spodziewam sie cudu :-)

Pozdrawiam :-)

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-01-19 12:22:36

Od: "ORP Mazur" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
> Tak się zastanawiam, jakie są ceny uszycia sukienki u krawcowej?

Witaj,
U krawcowej w Gdansku prosta sukienka jakies 60-80 pln
Magda

1. Data: 2004-01-19 12:23:20

Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> krawca "do poprawek" w Centrum lub okolicy? Oczywiscie byloby idealnie,
> gdyby umial i uszyc sukienke, i ladnie zrobic poprawki, ale nie

witam
swojego czasu mowilam o swojej krawcowej. Pani jest z Przyczulku
Grochowskiego (na poczatku Ostrobramskiej) szylam u niej sukienke do slubu,
kostium, bluzki do pracy. jestem bardzo zadowolona. do tego obiecala ze gdy
schudne to poprawi mi to jeszcze. Pani szyje w domu wiec wiem ze nie kazdemu
to odpowiadam. Szyje plaszcze, garnitury. za bluzke i spodnice bierze po 60
zl za sukienke do slubu marynarke 180 zl.
takze polecam (jakby co to namiary podesle na priv)
poprawki robie w punkcie poprawek w Galerii Mokotow na parterze np 20 zl za
skrocenie spodni z mankietem
ostatnimm razem bylam w Auchan i tak zaplacilam za to samo 34 zl.
pozdrawiam
Hesia

1. Data: 2004-01-19 12:27:54

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

hesiunia wrote:

> [...]
> zl za sukienke do slubu marynarke 180 zl.
> takze polecam (jakby co to namiary podesle na priv)

Hesiu, to ja bardzo prosze o te namiary, daleko koszmarnie, ale jesli
warto, to sie przejade :-)

> poprawki robie w punkcie poprawek w Galerii Mokotow na parterze np 20 zl za
> skrocenie spodni z mankietem

Mieszkam w scislym Centrum [PeKiN po drugiej stronie ulicy dokladnie] i
wlasnie do mnie dotarlo, ze mam wszedzie daleko jak krasnoludek z
dowcipu ;-)) Ale pojezdze sobie po miescie z plecakiem ciuszkow do
poprawek :-)

Pozdrawiam :-)

T.

1. Data: 2004-01-19 12:48:10

Od: "Lerena" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ORP Mazur" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witaj,
> U krawcowej w Gdansku prosta sukienka jakies 60-80 pln
> Magda

Rozumiem ze to "sprawdzona" krawcowa? Jesli tak to bardzo pieknie prosze o
namiary na nia :)))

Lerena (zrozpaczona tym co jest w sklepach)
-------------------------------
Kasia Skowronska
k...@w...pl

"Chcialby nad poziomy czlek a tu ciagle nic, nie pociagnie pusty leb
ciezkiej dupy wzwyz." Kabaret Potem

1. Data: 2004-01-19 13:07:45

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib wrote:

> Podpinam sie pod to pytanie, bo tez przymierzam sie do znalezienia
> dobrej krawcowej w Warszawie - dobrej=kogos, kto nie narzuci mi swoich
> pomyslow, zaakceptuje moje i nie bedzie koszmarnie drogi.

No i bedzie umial to dobrze wykonac, a nie byle jak. ;-)

--
Ligeia

1. Data: 2004-01-19 14:49:39

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem ze to "sprawdzona" krawcowa? Jesli tak to bardzo pieknie prosze o
> namiary na nia :)))
Ja tez, ja tez bardzo prosze :)

Pozdrawiam Beata

1. Data: 2004-01-20 22:34:14

Od: "ORP Mazur" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beatka" <s...@i...net.pl> napisał w wiadomości

> Ja tez, ja tez bardzo prosze :)

> Pozdrawiam Beata

Alez prosze bardzo d...@p...pl
Szylam u niej juz kilka rzeczy i z czystym sumieniem polecam.
Mloda ,nowoczesna ,dokladna i z wyobraznia krawcowa.
Szycie u niej to przyjemnosc(przynajmniej dla mnie :)) )
Magda

1. Data: 2004-06-16 11:22:23

Od: o...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie chodzi o sukienkę balową ani nic w tym stylu, tylko bardziej jakąś taką
> elegancką, albo skromną, nadającą się np. na egzamin.

Uszyję pięknie,dokładnie, solidnie i szybko. Doradzę. Koszt:około 50 zł
Mieszkam w Gdańsku.
Pozdrawiam
Proszę o kontakt na adres: o...@o...pl

krem nawilżający dla cery tłustej