[avon] seria naturals truskawkowa

1. Data: 2004-01-19 12:27:39

Temat: [avon] seria naturals truskawkowa
Od: "Stella" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy pamietacie ja dziwczyny?? Jakies dwa lata, moze wiecej, temu ja
przegapilam i nigdy wiecej sie nie doczekalam. :-( Pamietam, ze byl
zel pod prysznic, balsam do ciala, do ust i chyba krem do twarzy. Czy
macie jakies przecieki, ze to sie jeszcze pojawi?? Seria YR mi nie
odpowiada. Poza tym ta avonowa byla chyba wzbogacona smietana. :-)

pozdrawiam
stella marzaca juz o lecie i truskawkach

1. Data: 2004-01-19 13:38:02

Temat: Re: [avon] seria naturals truskawkowa
Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stella" <s...@n...gazeta.pl> napisał > Czy pamietacie ja
> [...]
> zel pod prysznic, balsam do ciala, do ust i chyba krem do twarzy. Czy
> macie jakies przecieki, ze to sie jeszcze pojawi??

Wiem jedno.. Jaks ie pojawi to zrobie solidne zapasy ;)))) Ta seria byla
fantastyczna i tez nie moge przezalowac ze ja wycofali ;((( W ostatniej
chwili kupilam 5 pomadekochronnych, ale juz daawno sie skonczyly hlip
Moze jakas petycje? ;))

1. Data: 2004-01-19 13:40:08

Od: "Stella" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze jakas petycje? ;))

A wiesz, ze to dobry pomysl :-) I jeszcze, zeby gruszki byly czesto w
prmocji. :-)

A tak swoja droga, to ostatnio miod i mleko pojawiaja sie tylko w
ofertach netto. Czy to tez maja zamiar wycofac? Oby nie. Ostatnio
zrobilam zapas 12 zeli i 8 balsamow i chyba bede musiala oszczednie
uzywac. :-)

pozdrawiam
stella

1. Data: 2004-01-19 15:22:24

Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ofertach netto. Czy to tez maja zamiar wycofac? Oby nie. Ostatnio
> zrobilam zapas 12 zeli i 8 balsamow i chyba bede musiala oszczednie

W zasadzie to juz wycofali.. I wysprzedaja resztki. W ostatniej ofercie byly
juz tylko zele, czyli balsamy im sie skonczyly.. Jesli chodzi o miod i mleko
(widze ze lubimy podobne zapachy) to ja sie przerzucilam na zel Palmolive i
krem do ciala Fruttini mniam ;))

1. Data: 2004-01-19 15:44:31

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

--

> [...]
mleko
> (widze ze lubimy podobne zapachy) to ja sie przerzucilam na zel Palmolive

tez mi szkoda ze moid i mleko juz jest na wyprzedazy tylko.... taki super
zel to byl ze jejku jej :) jak kupilam osotanio to juz mi sie konczy ale
pamietam z wakacji ze faktycznie palmolive tez byl niczego sobie ;)
pozdr

1. Data: 2004-01-19 15:55:27

Od: "Stella" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W zasadzie to juz wycofali.. I wysprzedaja resztki. W ostatniej
ofercie byly
> juz tylko zele, czyli balsamy im sie skonczyly..

Poplakalam sie. :-( Nic im nie dorowna. Pozostaje mi wierzyc, ze avon
moze udoskonali (choc nie ma takiej potrzeby) ta serie i nie dlugo
znow sie pojawi. Choc przyznam szczerze, ze bardzo lubilam ja rowniez
przez oryginalne opakowanie.

ps. trzeba bylo zrobic jednak wiekszy zapas. pamietam jak targalam te
20 butelek do domu.... chlip

pozdrawiam
stella teskniaca juz za mlekiem i miodem

1. Data: 2004-01-19 16:05:55

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki wrote:

> [...]
> zel to byl ze jejku jej :) jak kupilam osotanio to juz mi sie konczy ale
> pamietam z wakacji ze faktycznie palmolive tez byl niczego sobie ;)

A ja polecam kosmetyki mleczno-miodowe Alpi Fresh - nie wiem, gdzie
mozna to dostac, bo sama kupilam na Allegro [moge wyszukac i podac na
priv link do Sprzedajacego], ale plyn do kapieli i krem nawilzajacy
[uzywam jako balsamu do ciala] moglabym po prostu zjesc ;-) Wiem, ze sa
tez mleczno-kokosowe i mleczno-miglalowe, ale za jakis czas kupie znow
mleko z miodem, bardzo mi odpowiada :-) Zestaw to 1000 ml emulsji do
kapieli, 500 ml mydla w plynie, 200 ml kremu do ciala, 200 ml balsamu do
ciala w spray`u [dla zabieganych] i 250 ml zelu pod prysznic, dodatkowo
dotarl wraz z paczuszka krem nawilzajacy do twarzy i ciala, juz nie o
zapachu mleka i miodu, ale nie wiem, jaki ma zapach i jak sie sprawdza,
bo jeszcze go nie otworzylam, ten pierwszy kremik jest bardzo wydajny
:-) Za calosc z wysylka zaplacilam jakies 50 zl i byl to zakup
zdecydowanie trafiony.
Podejrzewam, ze te kosmetyki sa gdzies w sklepach, milosniczkom mleka i
miodu polecam zdecydowanie :-)

Co do truskawek ze smietana - Victoria`s Secret tez miala/ma chyba taka
serie, nie udalo mi sie dopasc, ale zapach podobniez przesliczny :-)

Ide do wanny i jestescie za to odpowiedzialne ;-))

Pozdrawiam :-)

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-01-19 16:11:31

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

jejku tak smacznie pisalas ze az chce tego linka ;)
prosze na m...@k...chip.pl ;)

pozdr

1. Data: 2004-01-19 16:15:24

Od: "Stella" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez, ja tez chce linka

subskrybuje aukcje kosmetykow z allegro ale z niczym podobnym sie nie
spotkalam :-(

pozdrawiam
stella

1. Data: 2004-01-19 16:34:20

Od: "tufi" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib wrote:
Allegro [moge wyszukac i podac na
> priv link do Sprzedajacego

poprosze :)
ale ja sie skusze na migdaly albo kokos... mniam

--
pozdrawiamy

tufi & BB

www.ipto.info