Uszycie sukienki

1. Data: 2004-06-16 17:49:29

Temat: Re: Uszycie sukienki
Od: Tekla <t...@N...tekla.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-06-16 13:22, Użytkownik o...@o...pl napisał:

> Uszyję pięknie,dokładnie, solidnie i szybko. Doradzę. Koszt:około 50 zł
> Mieszkam w Gdańsku.

Mogłaby się pani sklonować i zamieszkać w Krakowie? ;)

Kogoś takiego mi tu brakuje, eh...

Pozdrawiam

Tekla

1. Data: 2004-06-17 08:21:31

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tekla <t...@N...tekla.art.pl> napisał(a):

> Mogłaby się pani sklonować i zamieszkać w Krakowie? ;)
>
> Kogoś takiego mi tu brakuje, eh...

i w Szczecinie! Tu sie tak rozbestwili, ze za przeszycie podszewki do
marynarki zaplacilam 5 dych (a mama mowila: nie pierz sama, oddawaj do
pralni ;-))

Zdrowki
Hania

1. Data: 2004-06-17 09:18:51

Od: "Dorcia" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <> napisał w wiadomości
, ze za przeszycie podszewki do
> marynarki zaplacilam 5 dych

Poprawki zawsze są najdroższe, czasem taniej uszyć od nowa niż coś
naprawiać.Ja w Łodzi płacę u "mojej" krawcowej za marynarkę ok120zł (z
podszewką), spodnie różnie ok 70zł, spódnice i sukienki chyba wychodzą
najdrożej. Niestety kiedy ma się problem z długością nogawek i rękawów
trzeba płacić, ale uszyte są naprawdę dobrze.

pozdr,dorcia

1. Data: 2004-06-17 20:15:03

Od: aiszka <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uszyję pięknie,dokładnie, solidnie i szybko.

Czemu nie mieszkasz we Wrocławiu? :(((

Może ktoś ma kontakt do takiej fajnej krawcowej z Wrocławia???

Jeszcze trochę to sama zapiszę się na kurs :)

Aiszka

krem nawilżający dla cery tłustej
A jak WY robicie french manicure?
porady w doborze sukienki slubnej