krem przeciwzmarszczkowy

1. Data: 2002-09-24 06:40:48

Temat: krem przeciwzmarszczkowy
Od: "Anka P." <j...@t...linux.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Babcia mojego meza ma niedlugo 70 urodziny. Dowiedzialam sie, ze jej
marzeniem jest dostac jakis dobry krem przeciwzmarszczkowy.
Co prawda uwazam (wcale nie zlosliwie), ze ma tak poorana twarz
zmarszczkami, ze taki krem niewiele pomoze, ale kazda kobieta chce sie
czuc piekna , a skoro to jej marzenie..... Sama sobie nie kupi takiej
drobnostki ze swojej emerytury, wiec chcielisbysmy, zeby sie ucieszyla z
prezentu i oprocz bukietu kwiatow chcemy kupic jakis fajny krem.
Szczerze mowiac nie jestem jeszcze w temacie kremow
przeciwzmarszczkowych, wiec mam nadzieje, ze cos polecicie ;-)

Anka

1. Data: 2002-09-24 08:30:36

Temat: Re: krem przeciwzmarszczkowy
Od: "KingaZ" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka P." <j...@t...linux.net.pl> napisał w wiadomości
[...]
:
: Anka
:
witam:)
rozbawil mnie twoj list;)))...jednak wydaje mi sie ze troche juz za pozno na
kremy przeciwzmarszczkowe..juz chyba 20-latki powinny dbac o skore..ale
chyba rozumiem twoja babcie, ze w kazdym wieku chce sie byc ladnym i to nie
jej wina ze "jest wczesniej urodzona";)nikt kiedys nie myslal o tym ze
nalezy przeciwdzialac zmarszczka juz w mlodoscie;)..jest wiele kremow
przeciwzmarszczkowych i sama mam problem wybrac ten wlasciwy...wedlug mnie
powinnas najpierw zdobyc jakies probki kremow, aby twoja babcia wyprobowala
je, moze ktorys jej nie sluzyc a po co wydawac pieniadze w ciemno:)..vichy,
avon, oriflame czy tez loreal...jest tego pelno:)..na pewno jesli pojdziesz
do apteki dostaniesz jakies ulotki i probki kremow..przynajmniej firmy vichy
i chyba loreala....

KingaZ

1. Data: 2002-09-24 09:24:24

Od: "Anka P." <j...@t...linux.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> rozbawil mnie twoj list;)))...jednak wydaje mi sie ze troche juz za pozno na
> kremy przeciwzmarszczkowe..

wlasnie to napisalam ;-)
i babcia wcale nie ma nobliwej siateczki zmarszczek, ale wrecz bruzdy,
coz..... taka uroda i ciezke zycie

> [...]
> je, moze ktorys jej nie sluzyc a po co wydawac pieniadze w ciemno:)..vichy,

probki sa bez sensu, bo taki krem jej juz nie pomoze niestety
ona po prostu chce miec cos takiego z wyzszej polkii poczuc sie lepiej,
bo ma taaaaki krem
chyba rozumiesz ;-)

Anka

1. Data: 2002-09-24 10:57:33

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Anka P.:
> Szczerze mowiac nie jestem jeszcze w temacie kremow
> przeciwzmarszczkowych, wiec mam nadzieje, ze cos polecicie ;-)

Ja polecam serię LiftActiv Vichy, moja mama używała próbki
i podobało się. Po pierwsze działa, a po drugie Vichy ma bardzo
ładnie projektowane pudełeczka, więc dochodzi jeszcze efekt
psychologiczny, :)

Saddie
--
/\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
=^;^= http://aravis.itpp.pl/

1. Data: 2002-09-24 11:47:01

Od: "Anetta" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anka P. <j...@t...linux.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@t...linux.net.pl...
> [...]
> Szczerze mowiac nie jestem jeszcze w temacie kremow
> przeciwzmarszczkowych, wiec mam nadzieje, ze cos polecicie ;-)

A jesli juz naprawde ma byc z wysokiej polki - to moze DIOR lub CHANEL lub
LANCOME. Ekspedientki same doardza w perfumerii.

Pozdrawiam
Anetta

1. Data: 2002-09-24 15:43:01

Od: "KingaZ" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
faktycznie to bardzo ciezki przypadek;)))..a nie mozna ja przekonac do kremu
dla jej rodzaju skory..za bardzo sie nie orientuje, ale sa chyba jakies
witaminowe czy tez odzywcze kremy dla takiej skory i tez z wysokiej polki..
chyba beda bardziej odpowiednie..a jesli nic nie wskoracie to ja bym kupila
tez cos diora albo chanel, na pewno zrobi na niej wrazenie ta marka;)

KingaZ

1. Data: 2002-09-26 06:53:37

Od: "Martusia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Szczerze mowiac nie jestem jeszcze w temacie kremow
> przeciwzmarszczkowych, wiec mam nadzieje, ze cos polecicie ;-)

Jak to przeczytalam to az mnie zaciekawilo;) bo moja babcia tez ostatnio
wspomniala o kremie przeciwzmarszczkowym. Jest przed 60, ale moim zdaniem
calkiem niezle sie trzyma. To chyba zasluga kremow, bo zawsze je uzywala,
ale nie zadne specjalne. Najczesciej zwykłe poltluste.Wiec moze jakis
mocniejszy kremik przeciwzmarszczkowy by troszke wygladzil, co ? Poradzcie.
Pozdr
Martusia

1. Data: 2002-09-26 11:52:43

Od: "KingaZ" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Martusia" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
:
[...]
: >
: > Anka
: >
[...]
to dobry pomysl:) tym bardziej ze uzywala kremow juz wczesniej..moja mama
pamietam zawsze sie smarowala jakimis kremami i teraz nie wyglada w ogole na
swoje lata cere ma bardzo ladna bez zmarszczek mimo ze jest starsza od
twojej babci:)

Pozdrawaim

--

KingaZ

1. Data: 2002-10-03 14:19:41

Od: Krzysiek <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> wrote in

> Ja polecam serię LiftActiv Vichy, moja mama używała próbki
> i podobało się. Po pierwsze działa, a po drugie Vichy ma bardzo
> ładnie projektowane pudełeczka, więc dochodzi jeszcze efekt
> psychologiczny, :)

sorki Saddie, nie moglem sie powstrzmac :)

taki oto link offtopiczny:
http://www.tygodnik.siedlce.com/m22.html

teraz to można mówić o efekcie psychologicznym kremu :)

--
pzdr
Krzysiek

1. Data: 2002-10-11 12:19:35

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Martusia wrote:
> [...]
> poltluste.Wiec moze jakis mocniejszy kremik
> przeciwzmarszczkowy by
> troszke wygladzil, co ? Poradzcie. Pozdr

Nowa seria "Skin Structures" Oriflame. Szczególnie godny polecenia jest
odżywczo-ujędrniający krem dotleniający na noc. Zwiększa poziom nawilżenia
skóry, zawiera tristol XM to jest aktywny składnik pozyskiwany z protein
pszenicy i działa na takiej samej zasadzie jak kolagen. Roślinny ekstrakt z
młodych tkanek buku poprawia spalanie tlenu w komórkach skóry. Prowadzi do
zwiększenia syntezy protein, a w efekcie idealnie wygładza zmarszczki/
Dodatkowo zawiera witaminy A, E i C oraz GP4G. To jest składnik pochodzenia
morskiego będący obfitym źródłem energii, skutecznie wspomaga regenerację
skóry i widocznie przywraca młody wygląd. Jest odpowiedzialny za metabolizm
komórkowy. Co więcej,krem może być stosowany również jako swoisty
"zapobiegacz" zmarszczkom. ;-) Nadaje się dla kobiet starszych, ale także
tych po 25 roku życia. Nadaje promienny cerze promienny wygląd, a także
chroni przed wolnymi rodnikami. "Skin Structures" to nowa seria w Oriflame,
wprowadzona została niedawno, ale jej produkty już są najchętniej kupowane
spośród całej dostępnej oferty. W ofercie jest jeszcze emulsja na dzień
zapobiegająca starzeniu się skóry, krem na dzień zapobiegający się starzeniu
skóry oraz wygładzający krem złuszczający. W październiku wszystkie te
kosmetyki sa o 20 zł tańsze, dlatego warto skorzystać z promocji.
Jeżeli ktoś jest zainteresowany kupnem wyżej wymienionych produktów, to
proszę o kotant mailem (e...@p...com.pl). Dla osób z Warszawy kosmetyki
dostarczam osobiście w wybrane miejsce, już na drugi dzień od złożenia
zamówienia.

--
pozdrawiam,
Elvira