kremik dla oczkow

1. Data: 2004-11-23 08:08:15

Temat: kremik dla oczkow
Od: "mumu" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

polećcie ,ale jakiś tłusty,bo skóre pod oczami mam suchą ,a wszystkie kremy
pod oczy są tylko nawilżające i od razu są wchłaniane.
Chodzi mi głownie o coś na noc , takiego , zeby natłuściło skóre pod oczami
:o)
Jestem po 30 stce .:o(

1. Data: 2004-11-23 09:15:01

Temat: Re: kremik dla oczkow
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze z serii Dax Re-Lipid?

1. Data: 2004-11-23 09:37:32

Od: "Hafsa" <h...@...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mumu" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kremy pod oczy są tylko nawilżające i od razu są wchłaniane.
> Chodzi mi głownie o coś na noc , takiego , zeby natłuściło skóre pod

A ile kasy jestes w stanie wydac na krem?
Hafsa-testujaca maseczke pod oczy Kanebo

1. Data: 2004-11-23 10:32:29

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mumu" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> Jestem po 30 stce .:o(

Śkolo "kremik dla oczków" tio beź wźględu na ilośc latek - klemik dla
niemowląt Bobas. :->

Pod oczka, na buzię, na dzień i na noc - jak ulał w takich przypadkach.

Sowa

1. Data: 2004-11-23 11:34:08

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Śkolo "kremik dla oczków" tio beź wźględu na ilośc latek - klemik dla
> niemowląt Bobas. :->

LOL, czekałam na taką odpowiedź :))

A autorce wątku polecam hydra zen yeux Lancome

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2004-11-23 11:41:16

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Pawlus wrote:

> LOL, czekałam na taką odpowiedź :))

Ja wlasnie tez sie gryzlam w jezyk, zeby nie napisac, ze po trzydziestce
to juz chyba czas najwyzszy zarzucic kremiki i zaczac uzywac kremow,
ale tak czulam, ze mozna liczyc na Sowe ;)

> A autorce wątku polecam hydra zen yeux Lancome

A ja Clinique Anti-Gravity.

BA

1. Data: 2004-11-23 11:57:08

Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

mumu wrote:
> [...]
> pod oczy są tylko nawilżające i od razu są wchłaniane.
> Chodzi mi głownie o coś na noc , takiego , zeby natłuściło skóre pod oczami

A ja kupilam ostatnio DaxCosmetics kremik pod oczy z serii Pefrecta
Age Control Botox Effect i jestem z niego bardzo zadowlona, moze nie
rozjasni moich upartch cieni (ale jak narazie nic nie poskutkowalo a
probowalam wielu rzeczy) ale bardzo dobrze nawilza, lekko wygladza
zmarszczki i nie uczula. (http://www.dax.com.pl/perfecta/botox.html)
A cena cos kolo 15-18 zl za 30 ml. Warto.

--
*****
So, this is goodbye

*****
http://klub.chip.pl/julia

1. Data: 2004-11-23 20:01:19

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Anna" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> A ja Clinique Anti-Gravity.

Ja polecam perłowy krem Avonu - gęsty, dobrze nawilża i lekko natłuszcza
skórę, ma działanie przeciwzmarszczkowe które potwierdzam - stosuję go od
wakacji, już się kończy a skóra wokół oczu naprawdę ładnie się prezentuje :)
I uczulenia nie dostałam :)
A Anti-Gravity prosto ze Stanów czeka cierpliwie w szafce na swoją kolej i
już nie mogę się doczekać ;)
W każdym bądź razie do perłowego wrócę na pewno.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2004-11-23 21:04:55

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasia" <j...@S...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> już nie mogę się doczekać ;)
> W każdym bądź razie do perłowego wrócę na pewno.

A dla mnie Anti-Gravity Cliniq było jednym wielkim rozczarowaniem. Ten krem
robi akurat tyle co zwykły krem Nivea. :->
Zaskakująco dobrze u mnie wypadł krem pod oczy Garniera (bordowa tubka, nie
pamiętam jaka seria i cena bardzo dostępna IMO), Dermika Rosarium (ale tylko
na noc bo się błyszczy, za to owszem działa ładnie), Extremal Express
Dermiki, Eris Forte 25+(działa lepiej niż kremy 35+), Lancome Regenerie
(drogie niestety).

Niestety prawda jest taka, że co słuzy jednemu, u drugiego może się nie
sprawdzić kompletnie. Trzeba samemu znaleźć "to coś" . :-)

Sowa

1. Data: 2004-11-23 22:08:16

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> polećcie ,ale jakiś tłusty,bo skóre pod oczami mam suchą Chodzi mi
głownie o coś na noc , takiego , zeby natłuściło skóre pod oczami

hmm, może to olejek? są takie w kapsułkach do stosowania na skórę twarzy lub
pod oczy. np. Oeparol ma takie i Gal
http://www.kosmetyki.gal.com.pl/kosmetyki_w_kapsulka
ch_serum_pod_oczy.php

GUCCI RUSH...