kremówka

11. Data: 2006-02-01 16:13:30

Temat: Re: kremówka
Od: Magdalena Bassett <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

@nn wrote:
))
> Poza tym:
> 1. ciasto francuskie przekładane żółtym budyniowatym kremem to napoleonka
> 2. ciasto pofałdowane przekładane puszystą masą budyniową to karpatka
> 3. Podłużne ciastka (pieczone z ciasta z pkt.2) przekładane przekładane masą
> z pkt. 2 to eklery
> 4. Okrągłe ciastka (pieczone z ciasta z pkt.2) przekładane masą z białek to
> ptysie

Ptysie raczej z bita smietana, nie z cieplymi lodami. Jeszcze mozna do
Twojej listy dodac smazone ciasto ptysiowe nadziewane kremem.

MB

12. Data: 2006-02-01 21:17:40

Od: "HaNo" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
wcale nie! to pampuchy!;-P

13. Data: 2006-02-01 21:28:36

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

HaNo napisal(a):

> Użytkownik "@nn" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

> wcale nie! to pampuchy!;-P

Akuuraaat... nieznaszsię :p
Ania
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******

kasza jaglana...
kremówka
Juz oficjalnie: teflon rakotworczy!
Paluszki krabowe
Nasmażyłam skórki pomarańczowej - i co dalej?