Re: kret

Data: 2003-04-08 18:49:16
Temat: Re: kret
Od: "pebe" <p...@c...pl>

> Moze z tego wynikac, ze lubisz tez dzikie zwierzeta jako takie.
> W tym przypadku odradzalbym lapanie kreta, bo to jednak
> wyrzadzanie mu krzywdy. On sie tego bardzo przestraszy.

Zawsze staram się zrobić zwierzętom jak najmniej stresu przy łapaniu,
wypuszczam je tak szybko jak mogę (w miejscu złapania) i łapie zawsze
bezboleśnie.
Stresu niestety nie da się uniknąć, a ja bardzo chciałem mieć fotografię
kreta.
Masz moje słowo, że jak go złapię, to postaram się go prawie od razu
wypuścić.