krety

11. Data: 2002-03-01 14:38:18

Temat: Re: krety
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Irek Zablocki napisał(a):

> Ale wy jestescie bezwstydnicy! Tylko jedno wam w glowie!

Nam??? My przecież tylko z dobrego serca Andrzejowi chcemy pomóc :-)

> No coz, wiosna idzie....

Och! Żeby to prawda była...
Pozdrawiam :-)
Janusz

12. Data: 2002-03-01 14:51:24

Od: basia <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał(a):

> ??????? :-)

!!!!!!!!!!! ;)))))

> Pozdrawiam :-)))))
> Janusz

I ja !
basia
:)

13. Data: 2002-03-01 18:50:11

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> napisał w
wiadomości news:t3Mf8.51$w82.99957@newsfeed.slurp.net...

> Wbrew pozorom nie jest to takie proste. Kiedys usilowalem zlapac
> (oczywiscie po to, zeby go wypuscic na trawnik :-)) kreta, ktory wlazl
> do basenu gdy nie bylo w nim wody. Ucieka bardzo szybko i jest
> zwinny. Dopiero, gdy wpedzony do kaluzy zaczal tam plywac, dal sie
> zgarnac do sloika.

Przyznaj się ,że bałeś się złapać go w rękę ;-))

--

pozdrawiam ja i moje muszlowce
J.Krzysztof

14. Data: 2002-03-01 19:48:03

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przyznaj się ,że bałeś się złapać go w rękę ;-))
Nie polecam tej metody, ma ostre zęby i nie wiadomo, czym może zarazić jak
ugryzie.
pozdr. Jerzy

15. Data: 2002-03-01 21:57:46

Od: "AP" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pisząc na trawniku miałem oczywiście na uwadze kretowiny.

To przejęzyczenie wzieło się stąd, że jak patrzę na te ogromne kopce to
wszedzie widze krety ;)

To chyba już jakaś obsesja, nie uważacie?

No.............. a te pomysły to mi sie nawet podobają, tylko jak sobie z
tym wibratorem poradzic?;)))), bo gdybym był dziewczyną to co innego.

Dzięki wszystkim za rady.

Andrzej

16. Data: 2002-03-01 22:18:44

Od: j...@c...pl (Jan P. Cieciński ) szukaj wiadomości tego autora

> basia napisał(a):
>
> :)))))))
> prawie wszystko pojelam....tylko ..te WIBRATORY ?????
> Dlaczego mam je dopieszczac ???

Myślę, że chodzi o nadmiar pieszczot na zasadzie "Co za dużo, to niezdrowo".

Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski
http://ogrody.agrosan.pl/ciecinski/
http://www.kki.pl/zenit/grzyby_spyt/jan_ciecinski.ht

17. Data: 2002-03-01 22:34:04

Od: "Sławosz" <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

W zeszlym roku zlapalem slepego trutnia, wynioslem do lasu, a po paru
dniach mialem go nazat.
Kiedy zaczelo sie regularne koszenie trawnika sam sie wyprowadzil, na dzien
dzisiejszy mam go znowu i nie zawracam nim sobie glowy.
Pozdrawia baca Slawosz

18. Data: 2002-03-01 23:19:19

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No.............. a te pomysły to mi sie nawet podobają, tylko jak sobie
> tym wibratorem poradzic?;)))), bo gdybym był dziewczyną to co innego.
No wiesz co? Dziewczyny oczekują czegoś więcej niż taki nędzny wibrator,
swoją drogą widziałes to urządzenie? ;-)))
pozdr. Jerzy

19. Data: 2002-03-02 06:34:13

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławosz" <s...@r...pl> napisał w wiadomości
> W zeszlym roku zlapalem slepego trutnia, wynioslem do lasu, a po paru
> dniach mialem go nazat.

Widocznie nie dość daleko go wyniosłeś .
Swoją drogą nie wiedziałem , że krety są przywiązane do miejsca pobytu ;-)))
Aha - a skąd wiesz , że to on wrócił , a nie szwagier ?

20. Data: 2002-03-02 06:35:25

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan P. Cieciński " <j...@c...pl> napisał w wiadomości

> Myślę, że chodzi o nadmiar pieszczot na zasadzie "Co za dużo, to
niezdrowo".

Każdy by się poddał po dłuższym czasie ;-))

--

[...]

ksiązka o mchach
wierzba japońska - hakuro nishiki
róże pnące- czy teraz ciąć
aksamitki a myszy ???
Jałowiec "Rigida" - m.in. do B. Radzimierskiego