krewetka ?

1. Data: 2006-12-17 11:47:32

Temat: krewetka ?
Od: "M.M." <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

niedawno Pani w sklepie namówiła mnie na krewetki - takie ogromne, spasione,
w occie, już przyprawione. Są po prostu pyszne! Mam dwa pytania

1. Z czym się je krewetkę? Może z majonezem? Mam jakiś sos do tego sobie
zrobić? Może zna ktoś jakiś prosty przepis

2. Czy można taką krewetkę wrzucić na patelnie i usmażyć?

pozdrawiam

Maciek

2. Data: 2006-12-17 17:42:07

Temat: Re: krewetka ?
Od: Marsjasz <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

M.M. napisał(a):
> [...]
> zrobić? Może zna ktoś jakiś prosty przepis
>
> 2. Czy można taką krewetkę wrzucić na patelnie i usmażyć?

nie wiem jak z tymi w occie ale mrozone krewetki po prostu smaze na
masle czosnkowym a podaje je z grzanka...
do krewetek tez pasuje mi sos 1000 wysp...
przepis na taki sos z latwoscia wygooglujesz...
pozdrawiam
Mars

3. Data: 2006-12-17 17:49:10

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsjasz" <m...@g...pl> wrote in message

> [...]
> czosnkowym a podaje je z grzanka...
> do krewetek tez pasuje mi sos 1000 wysp...
> przepis na taki sos z latwoscia wygooglujesz...

Pozdrawiam - ja uwielbiam krewetki w cieście smażone w oleju i przynajmniej
ze trzy sosy do tego - w domu nie robię - ale kiedy mogę, wskakuję do
restauracji zdegustować...

http://panslavista.bloog.pl/index.html?ticaid=62e03

4. Data: 2006-12-18 09:44:23

Od: "Nie Zmieszany" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):
> Pozdrawiam - ja uwielbiam krewetki w cieście smażone w oleju i przynajmniej
> ze trzy sosy do tego - w domu nie robię - ale kiedy mogę, wskakuję do
> restauracji zdegustować...

Będąc na rencie kolejarza to degustujesz jedynie chyba na zmywaku.

ziemniaki sałatkowe ?
łopatka z jelenia
kupiłem szynkowar
BLOG