krokodyl Gienia

31. Data: 2008-08-07 23:29:36

Temat: Re: krokodyl Gienia
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski wrote:

> Nie czekaj - odnajdź w sobie króla już dziś !!

> ;)

Dziś wolę jednak Żywiec. Robi różnicę. ;D

michał

32. Data: 2008-08-07 23:30:55

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> spodziewaj się wtedy wizyty małego księciunia :)

No to pogadamy... :)

michał

33. Data: 2008-08-07 23:55:02

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Dziś wolę jednak Żywiec. Robi różnicę. ;D

to mamy to samo :)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

34. Data: 2008-08-08 14:13:43

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> to mamy to samo :)

Co stoi na przeszkodzie, żeby z jednego kuffla? :)

michał

35. Data: 2008-08-08 14:59:40

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Co stoi na przeszkodzie, żeby z jednego kuffla? :)

Powaga !

:)
Na post po zbóju zaprosił
P.D.

36. Data: 2008-08-08 15:25:52

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski wrote:
> Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Powaga !

To domena cbneta!

michał

37. Data: 2008-08-08 17:52:15

Od: "Tris von Bis" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.youtube.com/watch?v=blypORq3HMc&feature=r
elated

Chcialam zglosic zazalenie. Dzis caly dzien chodzila za mna ta piosenka :)
Nieustannie podspiewuje "ja igraju na garmoszkie, u prachożych na widu,
ksażalieniu dźień rażdźienia tolka raz w gadu..." :)

Smakowity jest ten kawałek :)
Tris

38. Data: 2008-08-08 22:26:14

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Co stoi na przeszkodzie, żeby z jednego kuffla? :)

higiena :)

--
http://patrz.pl/trener
Jadwiniu! Proszę natychmiast rozwiązać tatusia i przeprosić!

39. Data: 2008-08-08 22:27:15

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Powaga !

pojemność...!

40. Data: 2008-08-08 22:31:05

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tris von Bis pisze:
> [...]
> Nieustannie podspiewuje "ja igraju na garmoszkie, u prachożych na widu,
> ksażalieniu dźień rażdźienia tolka raz w gadu..." :)

zażalenie przyjęte, patamu szto i ja pieju :)

> Smakowity jest ten kawałek :)

krokuś tylko cały czas taki smutny jakiś :)

--

He...he
A Sky'a jak nie ma, tak nie ma...
Może niektórzy rozważą