krokodyl Gienia

51. Data: 2008-08-11 09:11:55

Temat: Re: krokodyl Gienia
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 11 Aug 2008 01:16:40 +0200, tren R napisał(a):

> (...)
> :)

Chciałabym odpowiedzieć tym samym, ale w sierpniu mam post emotkowy; no ale
radzę sobie inaczej - jak za chwilę zobaczysz. //emotek domyślny

//emotek domyślny do kwadratu

"Jestem sam dla siebie bohaterem, ale jestem zbyt wielkim tchórzem, aby sam
sobie to przyznać."
M.A.S.H.

52. Data: 2008-08-11 18:26:01

Od: "Tris von Bis" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja pa ni ma ju

W Pinglish to oznaczałoby:
Ja tatuś (rycerzy) NI, mamusia ty :)

Tris

Ps http://www.youtube.com/watch?v=2UbtcmjfKa8

53. Data: 2008-08-12 08:41:12

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> koniec tego tygodnia, or next week... może i się skuszę?

Next, bo w ten week jadę na wesele. :)

michał

54. Data: 2008-08-12 08:46:03

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Veronika wrote:

> Jasne - stare i prymitywne. :)
> Rosyjska muzyka to mi się z "Białymi różami" kojarzy, a niemiecka z
> Modern Talking.
> A irlandzka z tajemniczym echem, a francuska z seksownym i namiętnym
> szeptem.

A propos tego ostatniego. Wczoraj widziałem "Once" w kinie (lepiej późno niż
wcale). Z nim będzie mi się teraz Irlandia kojarzyć.

michał

55. Data: 2008-08-13 09:24:46

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> To Ty musisz być strasznie młody jeszcze, treneiro - Kiwaczka nie
> pamiętasz, pa russki nie panimajesz... ;-)

albo taaaaaką sklerozę mam
:)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

56. Data: 2008-08-13 09:45:29

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tris von Bis pisze:

> W Pinglish to oznaczałoby:
> Ja tatuś (rycerzy) NI, mamusia ty :)

nawet nie wiedziałem że jestem znawcą pinglish.
ni!

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

57. Data: 2008-08-13 20:07:59

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> spodziewaj się wtedy wizyty małego księciunia :)

Tylko nie księciunia!
:D

--
Pozdrawiam - Aicha

58. Data: 2008-08-13 20:11:53

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "assembler" napisał:

> Kominek zniknął,

Żeś się obudził. Gdzie byłeś przez ostatnie circa dwa lata?

--
Pozdrawiam - Aicha

59. Data: 2008-08-13 20:49:05

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Tylko nie księciunia!

księdzunia?! :)

http://www.youtube.com/watch?v=zBcMqEZaEnk

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

60. Data: 2008-08-14 07:44:31

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Next, bo w ten week jadę na wesele. :)

a w takie np jutro? święto maryjne, w sam raz jest co opijać?
musiałbym se jeszcze tylko nocleg załatwić w wawce ... :)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

He...he
A Sky'a jak nie ma, tak nie ma...