krople rozswietlajace

1. Data: 2002-09-08 13:21:29

Temat: krople rozswietlajace
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytalam kiedys w jednym z kobiecych pism o kroplach do oczu "wybielajacych"
bialka. Byly to calkowicie nieszkodliwe krople a sprawialy ze oczy stawaly
sie jasniejsze bardziej rozswietlone (optycznie) i ich kolor byl bardziej
widoczny.
Znacie moze takie cos?
Kropelka

1. Data: 2002-09-08 13:45:21

Temat: Re: krople rozswietlajace
Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sie jasniejsze bardziej rozswietlone (optycznie) i ich kolor byl bardziej

Hmm takie cos tez by mi sie przydalo. Skorzystam z podpowiedzi :)

Iza

1. Data: 2002-09-08 15:27:43

Temat: Odp: krople rozswietlajace
Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy to nie MIBALIN o ktorym pisalam kilka postwo nizej?
maja kolor taki morski i jak za duzo i za czesto to galki oczne moga stac
sie niebieski calkiem
kaska

1. Data: 2002-09-08 16:32:18

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy to nie jest przypadkiem visine - takie niebieskie kropelki?
widzialam w tv jak martyna z tvn przed wejsciem na wizje z nich
korzystala...

1. Data: 2002-09-08 16:33:59

Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rena" wrote:

> czy to nie jest przypadkiem visine - takie niebieskie kropelki?
> widzialam w tv jak martyna z tvn przed wejsciem na wizje z nich
> korzystala...

One tak działają, tyle ze wcale nei są takie nieszkodliwe. Podobno lepiej
ich nie nadużywać.
--

Lia

1. Data: 2002-09-08 18:31:03

Od: "eMka" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Te niebieskie kropelki, to nie Visine lecz atropina. Jej dzialaniem jest
rozszerzanie zrenic (wyglada sie po tym bardziej sexy;-))). Stosowana jest
przy badaniech okulistycznych.
Visine to co innego. Nie sa szkodliwe, pod warunkiem, ze stosuje sie je z
umiarem, a nie 5 x dziennie:-) Sama stosuje odpowiednik Visine przed wielkim
wyjsciem i jest super. Oczy nabieraja blasku, a wszystkie malenkie zylki
znikaja.
Polecam i pozdrawiam.....

1. Data: 2002-09-08 19:35:24

Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Sama stosuje odpowiednik Visine przed wielkim
| wyjsciem i jest super. Oczy nabieraja blasku, a wszystkie malenkie zylki
| znikaja.

A ten odpowiednik to jak sie nazywa? I ile te specyfiki kosztuja?

K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-09-08 22:32:57

Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Sep 2002 21:35:24 +0200, Kaśka [Vaire] napisał(a):

>A ten odpowiednik to jak sie nazywa? I ile te specyfiki kosztuja?

Ja co prawda nietutejszy i tak tylko przypadkiem wpadłem, ;-) ale w tym
temacie, jako wiecznie królikooki informatyk z chęcią się udzielę ;-)
Co do visine - stosuję często, bywa że parę razy dziennie - by lekko ulżyć
oczkom po noszeniu szkieł, tudzież po długiej pracy przed komputerem.
Często zamiast visine używam Starazolin - polski odpowiednik (w każdym razie
są to krople łagodzące), odpowiednio tańszy.
Visine ostatnio kupowałem za bodajże 14 zł, a starazolin - coś koło 5-6zł
(za małą buteleczkę, wielkości zbliżone).

Jacek Osiecki
j...@c...pl
GG: 3828944

1. Data: 2002-09-09 08:54:43

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jest jeszcze coś takiego jak Oculosan; daje dobre efekty.
Ale niestety po wszystkich kroplach obkurczających naczynia krwionośne efekt
u mnie jest taki, że wstaję następnego dnia z oczami czerwonymi jak
królik... :(
Tak jakby te naczyńka "nadrabiały braki" z poprzedniego dnia...
Wy tak nie macie?
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2002-09-09 10:53:56

Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Sep 2002 10:54:43 +0200, Kvenmadur napisał(a):

>Ale niestety po wszystkich kroplach obkurczających naczynia krwionośne efekt
>u mnie jest taki, że wstaję następnego dnia z oczami czerwonymi jak
>królik... :(

Ja u siebie takiego efektu ni zauważyłem - choć faktem jest, że kropli
takich używam regularnie, więc ciężko stwierdzić czy czerwone oczka
zawdzięczam wcześniejszemu użyciu kropli czy nocce przed komputerem...

Jacek Osiecki
j...@c...pl
GG: 3828944

jaki samoopalacz?