sposob na czerwone oczy

1. Data: 2002-09-07 18:55:45

Temat: sposob na czerwone oczy
Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam takie pytanie. Jakie macie sposoby na czerwone oczy? Moze dobowe, moze
cos z apteki. Robilam oklady z rumianku i lipy, ale dawaly efekt na krotki
czas. Ostatnio duzo siedze przy komputerze i czytam. Ciagle wysilam m,ojr
oczy sa bardzo czerwone, bez blasku. Prosze poradzcie cos.

Iza

1. Data: 2002-09-08 00:51:03

Temat: Re: sposob na czerwone oczy
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 7 Sep 2002 20:55:45 +0200, izusek <I...@p...onet.pl> wrote:
: Witam,
:
[...]

kup zel ze swietlikiem i smaruj oczeta. ja nie probowalam, ale kolezance z
pracy podobno bardzo pomogl (problem ten sam: komputer, czytanie, zmeczenie
oczu).

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-09-08 06:53:38

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "izusek" <I...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czas. Ostatnio duzo siedze przy komputerze i czytam. Ciagle wysilam m,ojr
> oczy sa bardzo czerwone, bez blasku. Prosze poradzcie cos.

Moze sprobuj uzyc jakichs kropli kosmetycznych... W aptekach mozna dostac
Lacrimal, kiedys byly Visine. Jezeli czerwone masz bialka oczu to popros
jakiegos lekarza o wypisanie kropelek zwezajacych naczynka - ale te to
raczej w wyjatkowych sytuacjach stosuj - dzialaja rewelecyjnie ale jednak
jest to lek...
Pozdrawiam
DominikaNM

1. Data: 2002-09-08 07:38:00

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprobuje ten krem ze swietlika. Dzieki

Iza

1. Data: 2002-09-08 10:53:59

Temat: Odp: sposob na czerwone oczy
Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak o aptece mowa to popros lekarza o przepisanie kropli MIBALIN
nie mozna ich stosowac czesto, jak kazdy lek wiadomo,
ale od zacsu do czau pomoga czerwonym oczom
kaska

1. Data: 2002-09-08 13:21:31

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

izusek wrote:
> [...]
> na krotki czas. Ostatnio duzo siedze przy komputerze i czytam. Ciagle
> wysilam m,ojr oczy sa bardzo czerwone, bez blasku. Prosze poradzcie

Może zioło świetlika? Świetlik jest znany ze swoich właściwości kojących
dla zmęczonych oczu.

--
pozdrawiam,
Elvira

1. Data: 2002-09-08 17:44:36

Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

izusek wrote:

> [...]
> czas. Ostatnio duzo siedze przy komputerze i czytam. Ciagle wysilam m,ojr
> oczy sa bardzo czerwone, bez blasku. Prosze poradzcie cos.

Zel ze swietlikiem, oklady z herbaty, krople ze swietlikiem. I nie
zapominaj mrugac i nie 'wgapiaj' sie w monitor :)

Pozdrowki,
Anka

1. Data: 2002-09-09 12:24:42

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> [...]
> pracy podobno bardzo pomogl (problem ten sam: komputer, czytanie, zmeczenie

Jezeli jestes alergiczka kup sam swietlik (ziola) i rob oklady
z naparu.

Krycha uczulona na cos w zelu

1. Data: 2002-09-09 22:19:38

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@k...net> wrote:

> kup zel ze swietlikiem i smaruj oczeta. ja nie probowalam, ale kolezance z
> pracy podobno bardzo pomogl (problem ten sam: komputer, czytanie, zmeczenie
> oczu).
Potwierdzam, bardzo pomaga. A przy komputerze spędzam naprawdę sporo czasu,
bywa, że i 16 godzin na dobę. Najbardziej lubię żel ze świetlikiem i herbatą.

Anetek
.' .. `. Aneta Baran *---* Work: ++41 22 76 74598 A...@c...ch
:`.__.': http://2510053385/~aneta/ *----* Home: a...@a...net
`....' * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *

Re: Uda- jak wyszczuplić?
solarium w Warszawie
OT do tych co z Gliwic (i okolic)
Golenie