Knajpa

1. Data: 2002-09-06 20:40:04

Temat: Knajpa
Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy znacie takie dwie knajpki w Warszawie: jedna to Śpiewający Kelnerzy a
druga Yesterday. Czy ktoś tam był? Co i jak? Jakie stroje na wieczór na
19.00?

1. Data: 2002-09-07 00:11:39

Temat: Re: Knajpa
Od: "+Protz+" <p...@w...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna napisał(a):

> Co i jak?

nijak.

--
+Protz+
GG: 2186383

1. Data: 2002-09-07 10:56:53

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna wrote:
> Czy znacie takie dwie knajpki w Warszawie: jedna to ?piewaj?cy
> Kelnerzy a druga Yesterday. Czy kto? tam był? Co i jak? Jakie stroje
> na wieczór na
> 19.00?

Ja byłam u "Śpiewających Kelnerów", ale w południe, na obiedzie. Byłam
ubrana normalnie, ale pewnie wieczorem można założyć coś lepszego. W
każdym razie restauracja nie jest jakoś bardzo duża i widziałam bardziej
eleganckie lokale w Warszawie. Mieści się w piwnicy, trzeba zejść
wąskimi, malutkimi schodami w dół. Wystrój jerozolimski, czyli na
ścianach malowidła przedstawiające Jerozolimę. Również ubiory kelnerów i
kelnerek są w tym klimacie. Muzyka leci z głośników, dźwięki również
rodem z Jerozolimy. W końcu restauracja żydowska. Ceny imho przystępne,
nic oszałamiającego. Obsługa miła. Jak ja byłam, to było niewielu
klientów. W pewnym momencie byłam sama ze swoim znajomym. Dwa razy
zaśpiewał też kelner. :-) Ładnie, ale nie jakoś wyjątkowo. W sali są
umieszczone monitory z tekstem piosenki, którą w danym momencie
postanawia śpiewać kelner. Można się przyłączyć.

--
pozdrawiam,
Elvira

meskie owlosienie, czy i jak usuwac