meskie owlosienie, czy i jak usuwac

1. Data: 2002-09-06 17:23:36

Temat: meskie owlosienie, czy i jak usuwac
Od: "Krzysztof Semczuk" <k...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Na wstepie, przepraszam za wczesniejszy post bez tresci

No wlasnie, pytanie jak w temacie.
Jestem dosc mocno obdarzony owlosieniem. Klatka, brzuszek, nogi, troche
plecki... A tu moda na gladkich facetow... Zastanawiam sie, czy cos z tym
zrobic. Podobno niektórym Paniom sie to podoba.

Czy sa jakies sposoby trwalego usuniecia owlosienia
np. z pleców. Slyszalem o laserowej depilacji, ale nie
mam pojecia, czy jest skuteczna i ile taki zabieg by
kosztowal. Moze sa jakis inne metody np. leczenie
hormonalne???

Prosze o Wasze opinie i porady
Pozdr. Muniek

1. Data: 2002-09-06 20:45:25

Temat: Re: meskie owlosienie, czy i jak usuwac
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 6 Sep 2002, Krzysztof Semczuk wrote:

> Czy sa jakies sposoby trwalego usuniecia owlosienia
> np. z pleców. Slyszalem o laserowej depilacji, ale nie
> mam pojecia, czy jest skuteczna i ile taki zabieg by
> kosztowal.

Z tego co wiem, to drogie i skuteczne. Parę przykładów (również męskich)
jest na http://www.afrodytasalon.pl/

Ale skoro piszesz, że chodzi Ci o modę, to może trwałe usuwanie nie jest
najlepszym rozwiązaniem - a jak zmieni się moda?

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-09-07 00:11:31

Od: "+Protz+" <p...@w...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Semczuk napisał(a):

> Jestem dosc mocno obdarzony owlosieniem. Klatka, brzuszek, nogi,
> troche
> plecki... A tu moda na gladkich facetow...

pier... mode.

IMHO usunac mozesz, ale jedynie z plecow, barkow i zewnetrznych stron
ramion ( jesli masz owlosione), bo to nieestetyczne

klate i brzuszek zostaw.. a nogi... hmmm... facet z gladkimi nogami
;)

--
+Protz+
GG: 2186383

1. Data: 2002-09-07 07:24:48

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "+Protz+" <p...@w...wywalto.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ramion ( jesli masz owlosione), bo to nieestetyczne
>

> klate i brzuszek zostaw.. a nogi... hmmm... facet z gladkimi nogami

I jeszcze pod pachami mozna chocby ze wzgledow higienicznych - lepiej
dziala dezodorant:-)
Pozdrawiam
DominikaNM

1. Data: 2002-09-07 10:44:06

Od: "St. Cone" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Semczuk"
> [...]
> plecki... A tu moda na gladkich facetow... Zastanawiam sie, czy cos z tym
> zrobic. Podobno niektórym Paniom sie to podoba.
---------
A tam. Nie przejmuj się paniami i z powrotem wejdź na drzewo.

Pozdrawiam
Staś

1. Data: 2002-09-07 10:57:08

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Semczuk" <k...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jestem dosc mocno obdarzony owlosieniem. Klatka, brzuszek, nogi, troche
> plecki... A tu moda na gladkich facetow...

Moda modą, ale jak włosy wychodzą znad krawata to to wygląda paskudnie...
Dalej jeśli chodzi o obfite owłosienie, to paskudnie wygląda ono w uszach i
w nosie...
Reszta męskiego owłosienia to kwestia gustu partnerki...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-09-07 12:42:33

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 7 Sep 2002, Malgorzata Lewicka wrote:

> Naprawdę tak bardzo przeszkadza ci naturalne owłosienie, żeby rozwalać
> sobie gospodarkę hormonalną? Moja rada: cieszyć się z naturalnego futra
> i szukać kobiet, które ono pociąga. :)

Poza tym łatwiej chyba mężczyźnie wyhodować biust, niż całkowicie pozbawić
go owłosienia przy pomocy hormonów. Ale jeżeli ma kompleksy z powodu
pleców, to powinien coś z tym zrobić.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-09-07 13:10:14

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Krzysztof Semczuk:
> [...]
> plecki... A tu moda na gladkich facetow... Zastanawiam sie, czy cos z tym
> zrobic. Podobno niektórym Paniom sie to podoba.

Nawet na pewno. Są również takie, które faceta bez owłosienia skreślają
na wstępie. :)

Saddie
--
/\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
=^;^= http://aravis.itpp.pl/

1. Data: 2002-09-09 15:18:39

Od: "AK" <k...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moda modą, ale jak włosy wychodzą znad krawata to to wygląda paskudnie...

Nie nosić krawata :-)

AK

1. Data: 2002-09-20 10:04:23

Od: "efka" <efka.m@usuń-to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> plecki... A tu moda na gladkich facetow... Zastanawiam sie, czy cos z tym
> zrobic. Podobno niektórym Paniom sie to podoba.

Na zimę zostaw - będzie cieplej ;-)
A na serio to depilacja laserowa takiego dużego obszaru wyszlaby bardzo
drogo, leczenie hormonalne - nie warto, bo przy okazji możesz zdobyć kilka
innych wątpliwych walorów...Pozostaje chyba zaakceptować.
efka co lubi swojego średnio owlosionego TŻ

meskie owlosienie, czy i jak usuwac
Wlosiatka
abgymnic, czy skuteczny
obiady czwartkowe