obiady czwartkowe

1. Data: 2002-09-06 16:08:53

Temat: obiady czwartkowe
Od: "Gierappa" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie siedze i mysle nad jedna rzecza.
Grupka jest mloda a juz kilka osob pracuje nad jej stronka.
A co byscie powiedzialy/powiedzieli na to zeby raz na jakis czas robic zjazd
grupowiczek?
Fajnie jest sobie poczytac posty na grupie ale tez fajnie by bylo pogadac na
zywo.
Jakie jest wasze zdanie na ten temat ????
--
Pozdrawia ANKA
GG 1230062

1. Data: 2002-09-07 00:11:30

Temat: Re: obiady czwartkowe
Od: "+Protz+" <p...@w...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gierappa napisał(a):

> A co byscie powiedzialy/powiedzieli na to zeby raz na jakis czas
> robic zjazd grupowiczek?

fajnie, szczegolnie, ze jest tu jeszcze paru facetow, nie zauwazylas,
kolezanko grupowiczko?

--
+Protz+
GG: 2186383

1. Data: 2002-09-07 13:14:50

Temat: Odp: obiady czwartkowe
Od: "Kasia" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gierappa <g...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:alajsq$e84$...@n...tpi.pl...
> [...]
na
> zywo.
> Jakie jest wasze zdanie na ten temat ????

Chętnie tylko gdzie i kiedy ?

--
Pzdr. Kasia

1. Data: 2002-09-07 13:57:03

Od: "Ola Mycha" <m...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gierappa" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
na
> zywo.
> Jakie jest wasze zdanie na ten temat ????

Mysle, ze to calkiem fajny pomysl. Jestem za.

Ola

1. Data: 2002-09-13 17:21:42

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> fajnie, szczegolnie, ze jest tu jeszcze paru facetow, nie zauwazylas,
> kolezanko grupowiczko?

Protz! Jedziemy??? :-)

--
Pozdry
Jaszyn

1. Data: 2002-09-13 17:36:20

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@p...onet.pl wrote:

> Protz! Jedziemy??? :-)

Obowiązkowo !!!!
:)))

--
GABi

1. Data: 2002-09-13 22:39:27

Od: "+Protz+" <p...@w...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał(a):

> Protz! Jedziemy??? :-)

jedziemy.

A mojej powiem, ze to zlot fanow gwiezdnych wojen :)

--
+Protz+
GG: 2186383
Can one man truly make a difference?