abgymnic, czy skuteczny

1. Data: 2002-09-06 16:45:53

Temat: abgymnic, czy skuteczny
Od: "Semek \(Chris\)" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy ktos z Was uzywal / uzywala abgymnic
prosze o opinie, i doswiadczenia
Ewentualnie prosze o dodatkowe porady, co do
stosowania

1. Data: 2002-09-06 20:03:36

Temat: Re: abgymnic, czy skuteczny
Od: "Rodzynka" <r...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos z Was uzywal / uzywala abgymnic
> prosze o opinie, i doswiadczenia
> Ewentualnie prosze o dodatkowe porady, co do
> stosowania

Witam!
Sama nie uzywalam tego wynalazku, z doswiadczenia kolegi wiem, iz nie daje
wyraznych rezultatow w krotkim czasie, moze po dluzszym czasie uzywania by
takowe zauwazyl...(urzadzenie nie bylo dokladnie nazwane abgymnic, ale na
tej samej zasadzie dzialalo-elektrosymulacja miesni). W kazdym razie
symulowac miesnie-symulowal dosc mocno...bo skurcze byly widoczne z
zewnatrz..np w postaci zginajacych sie palcow u rak...gdy cwiczyl miesnie
przedramion.
Po dluzszym treningu dawalo sie odczuc bol miesni (taki jak po dosc
wyczerpujacym treningu na drugi dzien).
Chce powiedziec, ze nie warto kupowac podrobek sklepowych...o abgymnicu
wypowiedziec do konca sie nie moge.
Podrobki szybko sie psuja i nie maja atestow.
Jesli chodzi o porady to z wykladow na uczelni wiem, ze symulacja
elektryczna nie poprawia sily miesnia. Nie jest zatem skuteczna jako trening
w celu polepszenia sily miesni.
Co do skutecznosci, to gabinety odnowy oferujace takie rozwiazania moga
poszczycic sie rezultatami...nie wiem jak duzymi.
W jakims stopniu urzadzenie zatem dzialac musi;) Nie wiem na ile jego
dzialanie jest podobne do tego w owych gabinetach.
Nie nalezy rowniez przesadzac z czasem treningu. Na poczatek 5-10 minutowe
symulacje elektryczne wystarczaja...bo bol miesni pozniej jest dosc duzy.
Radzilabym zwrocic uwage czy urzadzenie ma jakies atesty. To wazne.

Nie wiem czy cokolwiek rozjasnilam, sama jestem dosc spiaca moglam troche
namieszac;)

Pozdrawiam, Adrianna

1. Data: 2002-09-07 04:49:49

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Semek (Chris)" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Czy ktos z Was uzywal / uzywala abgymnic
> prosze o opinie, i doswiadczenia
> Ewentualnie prosze o dodatkowe porady, co do
> stosowania

Zapraszam na FAQ o diecie na moją stronkę domową.
Jeżeli Ci się nie chce, to mówiąc w skrócie: nie schudniesz robiąc to, co do
tej pory dodatkowo jeszcze będąc rażona prądem. Jeżeli wolisz w dalszym
ciągu się oszukiwać, to kup sobie ten bubel.
Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

1. Data: 2002-09-07 08:57:31

Od: "Agnieszka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tej samej zasadzie dzialalo-elektrosymulacja miesni). W kazdym razie
> symulowac miesnie-symulowal dosc mocno

Tu będzie maleńka złośliwość wobec abgymnica, absolutnie nie wobec Adrianny.

Masz rację, urządzenie SYMULOWAŁO (udawało) pracę, a nie STYMULOWAŁO
(pobudzało) :))))

Sądząc z ilości ofert sprzedaży na Allegro (setki) urządzenie jest do ... No
chyba, że działa tak świetnie, że wytrenowany na maxa osobnik chce się
podzielić swoim szczęściem, bo jemu już nie będzie potrzebne...:)))

Pozdrawiam. Chyba nie ma jak WŁASNY wysiłek. Agnieszka

1. Data: 2002-09-07 18:52:52

Od: "Ada" <c...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy ktos z Was uzywal / uzywala abgymnic
> prosze o opinie, i doswiadczenia
> Ewentualnie prosze o dodatkowe porady, co do

Owszem, uzywalam abgymnic. Kupilam go, aby nie tyle 'usunac' z brzuszka
tluszcz (bo raczej takiego nie posiadam), co poprawic jego muskulature.
Uzywalam go codziennie, z czasem zwiekszajac 'moc' urzadzienia. Miesiac
minal... a wraz z jego odejsciem mialy pojawic sie pierwsze widoczne efekty.
A tu? Buuu nic. Przyznam ze samo uzywanie abgymnica jest dosc nieprzyjemnie,
przynajmniej na poczatku. Bateria szybko sie wyczerpuje.
Jesli chcesz wydac kilkadziesiat zlotych na te malo efektywna rzecz,
odradzam. Bardziej oplaca sie troszke 'pobrzuszkowac' w domowym zaciszu ;)

obiady czwartkowe
Cienie do powiek
Tusze do rzes i kredki? do brwi
balsam brazujacy