solarium w Warszawie

1. Data: 2002-09-07 12:54:29

Temat: solarium w Warszawie
Od: "Ola C." <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie male pytanko...Gdzie w Warszawie,jak najblizej placu
Konstytucji,generalnie w centrum znajde jakies prrzyjemne,dobre i czynne w
sobote wieczorem solarium?? Bo z przerazeniem stwierdzilam wlasnie ze
okropnie zbladlam.... :))) Pozdrawiam - ola

1. Data: 2002-09-08 17:45:09

Temat: Re: solarium w Warszawie
Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Ola C. wrote:

> [...]
> sobote wieczorem solarium?? Bo z przerazeniem stwierdzilam wlasnie ze
> okropnie zbladlam.... :))) Pozdrawiam - ola

Niedaleko Pl. Kostytucji na Marszalkowskiej (w strone Centrum idac od
placu po prawej w bramie) sa dwa, ja korzystalam z tego w klatce
schodowej. Z tego co pamietam bylo czynne do 22.

Pozdrowki,
Anka

OT do tych co z Gliwic (i okolic)
Golenie