pomadka lipsmacker

1. Data: 2002-09-07 19:26:32

Temat: pomadka lipsmacker
Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej
jeszcze jedno pytanko. Mozna gdzies zakupic takie ladnie pachnace ochronne
pomadki, lipsmacker chyba sie nazywaja. Mialam taka z ameryki i w niemczech
mozna kupic, a w polsce jest?Wiecie cos o tym moze?

pozdrowka Iza

1. Data: 2002-09-07 20:09:34

Temat: Re: pomadka lipsmacker
Od: "Anetta" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "izusek" <I...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> pozdrowka Iza
>
>Czy to takie, ktore pozostawiaja na ustach chlodna "mgielke"? Chyba u nas
ich nie ma. Mi tez znajomy przywozil z Ameryki. Najbardziej lubie wisniowa.

Pozdrawiam

Anetta

1. Data: 2002-09-07 22:05:50

Od: Gosia <t...@m...meil> szukaj wiadomości tego autora

"vanilla sky" <v...@p...onet.pl> napisał(a) na pl.rec.uroda:

>uwielbiam je!
>w polsce niestety nie ma, zawsze jak przylatuje do polski na jakies wakacje
>(mieszkam wlasnie w usa) to jedna walizke zajmuja lipsmackery dla kolezanek,
>kolezanek kolezanek (i dla kolegow tez, ostatnio coraz wiecej sie domaga;)
>bogactwo ich smakow mnie zachwyca.. jestem totalnym nalogowcem...
>pozdrawiam
>waniliowa (moj ulubiony smak to Martian Mallow, wlasnie lekko waniliowy, z
>nutami marshmallow... mmm.. plus leciutko polyskujace drobinki)

hm, Waniliowa, czy myslisz, ze moglabym zlozyc u Ciebie malutkie zamowienie
na takowa? :o) (jak najbardziej serio - pokrywam wszelkie koszty)

byloby niesamowicie :o) niestety, nie mam nikogo w usa...

pozdrowionka

goha

1. Data: 2002-09-07 23:53:43

Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"izusek" <I...@p...onet.pl> wrote

1. Data: 2002-09-08 04:15:16

Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisz na priv...:)
bo twoj mail jakis dziwny jest;)
vs

1. Data: 2002-09-08 07:35:55

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szkoda, ze nie ma u nas. Bede musiala pisnac do siostry z USA ;). Mialam
kiedys melonowa i pomaranczowa, one byly pyszne :d.

pozdrowka Iza

sposob na czerwone oczy
Re: Uda- jak wyszczuplić?
solarium w Warszawie